To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-11-29
Og³oszenie nr 353902 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Konstancin-Jeziorna: Dostawa wyrobów medycznych (opaski gipsowe, elekrody, ig³y, cewniki, dreny, strzykawki, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, cewniki zewnêtrzne itp)
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 327601-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 33015-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Rehabilitacji "STOCER" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
14201312000000, ul.
ul. Wierzejewskiego
12,
05510
Konstancin-Jeziorna, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 711 90 37, 711 90 48, faks
22 711 90 37, e-mail
inwestycje@stocer.pl
Adres strony internetowej (URL): www.stoer.pl
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: www.stocer.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa wyrobów medycznych (opaski gipsowe, elekrody, ig³y, cewniki, dreny, strzykawki, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, cewniki zewnêtrzne itp)
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):PN-62/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Wyroby medyczne w pakiety nr 1-13, a nich m.in czy¶ciki, miseczki, opaski gipsowe, gipsy chirurgiczne, elektrody ¿el do EKG USG, cewniki dreny, ig³y strzykawki przyrz±dy do przetaczania p³ynów, krwi, ¿ywienia, materia³y opatrunkowe, pieluchomajtki, mini spike, matryca hemostatyczne, cewniki zewnêtrzne. Opis przedmiotu zamówienia i ilo¶ci zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33140000-3,
33141000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT6100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 7114 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT28253 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 29610 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT18720 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 18980 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT4530 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4041 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 5 | NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT100095 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 100095 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 6 | NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT80042.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 69224.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 7 | NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT163269 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 153647.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 8 | NAZWA: Pakiet nr 8 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT26115 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 26115 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 9 | NAZWA: Pakiet nr 9 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT2300 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 2370 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 10 | NAZWA: Pakiet nr 10 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT12400 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 12400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 11 | NAZWA: Pakiet nr 11 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT8430 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 9330 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 12 | NAZWA: Pakiet nr 12 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Brak ofert - Uniewa¿nienie postêpowania w pakiecie nr 12 zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT4384.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZÊ¦Æ NR: 13 | NAZWA: Pakiet nr 13 |
|
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT3715 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 3715 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KONSTANCINA-JEZIORNY
- Obs³uga prawna: Referatu Zamówieñ Publicznych i Wydzia³u Planowania Przestrzennego w Urzêdzie Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
- Zakup i dostawa ¶rodków chemicznych do uzdatniania wody pitnej
- Us³uga transmisji danych z kamer do centrum monitoringu miejskiego oraz obs³ugi technicznej monitoringu miejskiego w 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego dowozu dzieci i m³odzie¿y niepe³nosprawnej do specjalnych przedszkoli, szkó³ i o¶rodków szkolno-wychowawczych w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Dostawa leków dla potrzeb Centrum Kompleksowej Rehabilitacji Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





