eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ogrodzieniec › Remont dróg gminnych w m. Ogrodzieniec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Ogrodzieniec: Remont dróg gminnych w m. Ogrodzieniec
Numer ogłoszenia: 353872 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec , Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w m. Ogrodzieniec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg gminnych na terenie miasta Ogrodzieniec: 1) Zadanie 1 Remont kapitalny ul. Sobieskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Olkuską do skrzyżowania z Placem Wolności w m. Ogrodzieniec na działce nr D-4188. Całkowita długość drogi L= 196,00 mb i szerokość od 5,5-6,0 m Zakres prac: a) Rozebranie krawężników na istniejących wjazdach - 71,00 mb , b) Rozebranie istniejących wjazdów z trylinki i elementów betonowych - 142,44 m2, c) Ułożenie nowych krawężników na wjazdach - 71,00 mb, d) Ułożenie obrzeży betonowych 100 x 30 x 8cm - 77,20 mb, e) Wykonanie wjazdów z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie tłuczniowej o gr. 25 cm - 158,32 m2 , f) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, g) Wykonanie warstwy wiążącej - profilującej o pow. 1 167,00 m2 z betonu asfaltowego AC22W lub AC16W o gr. 4 cm z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 35/50, h) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, i) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zasuw wodnych i gazowych, j) Wykonanie nawierzchni o pow. 1 167,00 m2 z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC11S z zastosowanie asfaltu wielorodzajowego 50/70 2) Zadanie 2 Remont kapitalny nawierzchni asfaltobetonowej na drodze gminnej w m. Ogrodzieniec - Józefów na działce nr D-637. Całkowita długość drogi L= 956,00 mb i szerokość od 5,0-5,5 m Zakres prac: a) Wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 35 t, b) Wyfrezowanie części nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 780,82 m2, c) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, d) Wykonanie warstwy wiążącej - profilującej o pow. 5020,40 m2 z betonu asfaltowego AC22W lub AC16W o gr. 4 cm z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 35/50, e) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, f) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zasuw wodnych i gazowych, g) Wykonanie nawierzchni o pow. 5 020,40 m2 z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC11S z zastosowanie asfaltu wielorodzajowego 50/70, h) Ścinanie i wyrównanie poboczy o pow. 600,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniwsieniw wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają ogólne warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie wiedzy i doświadczenia: wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie w robotach tożsamych z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy potwierdzą, że wykonali minimum 1 zadanie polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej dróg o powierzchni minimum 500 m2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie osób zdolnych do wykonywania zamówienia - dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności tj. Kierownik Budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub uprawnieniami równoważnymi do powyższych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia, nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, wykaz części zamówienia które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) jeżeli nastąpi uzasadniona konieczność zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowlanego (art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane); 3) po uzgodnieniu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a pr. bud.) albo 4) gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36 a ust. 5 (pr. bud.) lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36 a ust. 6 ustawy z zastosowaniem art. 57 ust. 2 pr. bud.; 5) wprowadzenie zmian zarówno w dokumentacji projektowej, jak i w ilościach i rodzajach robót, z zachowaniem jednak zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny; 7) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) przyspieszenia zaawansowania prac przez Wykonawcę, b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, II piętro, pok. 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Ogrodzieniec, 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, I piętro, pok. 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Remont kapitalny ul. Sobieskiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Olkuską do skrzyżowania z Placem Wolności w m. Ogrodzieniec na działce nr D-4188. Całkowita długość drogi L= 196,00 mb i szerokość od 5,5-6,0 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a) Rozebranie krawężników na istniejących wjazdach - 71,00 mb , b) Rozebranie istniejących wjazdów z trylinki i elementów betonowych - 142,44 m2, c) Ułożenie nowych krawężników na wjazdach - 71,00 mb, d) Ułożenie obrzeży betonowych 100 x 30 x 8cm - 77,20 mb, e) Wykonanie wjazdów z kostki betonowej o gr. 8 cm na podbudowie tłuczniowej o gr. 25 cm - 158,32 m2 , f) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, g) Wykonanie warstwy wiążącej - profilującej o pow. 1 167,00 m2 z betonu asfaltowego AC22W lub AC16W o gr. 4 cm z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 35/50, h) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, i) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zasuw wodnych i gazowych, j) Wykonanie nawierzchni o pow. 1 167,00 m2 z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC11S z zastosowanie asfaltu wielorodzajowego 50/70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Remont kapitalny nawierzchni asfaltobetonowej na drodze gminnej w m. Ogrodzieniec - Józefów na działce nr D-637. Całkowita długość drogi L= 956,00 mb i szerokość od 5,0-5,5 m..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: a) Wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą mieszanki mineralno-bitumicznej w ilości 35 t, b) Wyfrezowanie części nawierzchni asfaltobetonowej o pow. 780,82 m2, c) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, d) Wykonanie warstwy wiążącej - profilującej o pow. 5020,40 m2 z betonu asfaltowego AC22W lub AC16W o gr. 4 cm z zastosowaniem asfaltu wielorodzajowego 35/50, e) Skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową szybkorospadową w ilościach zgodnych z Polską Normą, f) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych, zasuw wodnych i gazowych, g) Wykonanie nawierzchni o pow. 5 020,40 m2 z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 3 cm z betonu asfaltowego AC11S z zastosowanie asfaltu wielorodzajowego 50/70, h) Ścinanie i wyrównanie poboczy o pow. 600,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.