eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa sprzętu do badań laboratoryjnych - 3 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Opole: Dostawa sprzętu do badań laboratoryjnych - 3 części
Numer ogłoszenia: 353762 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu do badań laboratoryjnych - 3 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do badań laboratoryjnych w podziale na nw części : - część nr 1 - dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania wiertnicy Cedima H-250 - 1 szt. , - część nr 2 - dostawa stolika wibracyjnego o wysokiej częstotliwości do zagęszczania próbek - 1 szt. , - część nr 3 - dostawa wkładki do prasy Marshalla do badania sczepności między-warstwowej warstw asfaltowych nawierzchni metodą Leutnera - 1 szt. Dostawa dla każdej części obejmuje : - dostawę fabrycznie nowego , kompletnego , niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do Laboratorium Drogowego w Opolu ; - uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia ; - przeszkolenie i instruktaż osób przewidzianych do obsługi zakupionego sprzętu ; - zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - usunięcie awarii w trakcie gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia w miejscu użytkowania sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 31.12.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o oferowanym sprzęcie potwierdzające spełnienie parametrów określonych przez Zamawiającego w SIWZ- tom III - np. karty katalogowe , foldery reklamowe , informacja producenta , itd. - dla części , dla których składana jest oferta .

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gddkia.gov.pl/487/do-progow-unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 307 - 309 po uprzednim pisemnym zapotrzebowaniu..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 11:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole - pok. 101 ( sekretariat - I piętro )..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy: GDDKiA-O/Op-R-2/79-284-08/11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania wiertnicy Cedima H-250 - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części nr 1 jest dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania wiertnicy Cedima H-250 - 1 szt. , Dostawa obejmuje : - dostawę fabrycznie nowego , kompletnego , niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do Laboratorium Drogowego w Opolu ; - uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia ; - przeszkolenie i instruktaż osób przewidzianych do obsługi zakupionego sprzętu ; - zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - usunięcie awarii w trakcie gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia w miejscu użytkowania sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.12.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa stolika wibracyjnego o wysokiej częstotliwości do zagęszczania próbek - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części nr 2 jest dostawa stolika wibracyjnego o wysokiej częstotliwości do zagęszczania próbek - 1 szt. , Dostawa obejmuje : - dostawę fabrycznie nowego , kompletnego , niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do Laboratorium Drogowego w Opolu ; - uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia ; - przeszkolenie i instruktaż osób przewidzianych do obsługi zakupionego sprzętu ; - zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - usunięcie awarii w trakcie gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia w miejscu użytkowania sprzętu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wkładki do prasy Marshalla do badania czepności międzywarstwowej warstw asfaltowych nawierzchni metodą Leutnera - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części nr 3 jest dostawa wkładki do prasy Marshalla do badania sczepności między-warstwowej warstw asfaltowych nawierzchni metodą Leutnera - 1 szt. Dostawa dla każdej części obejmuje : - dostawę fabrycznie nowego , kompletnego , niewymagającego dodatkowych nakładów i inwestycji gotowego do pracy sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do Laboratorium Drogowego w Opolu ; - uruchomienie sprzętu będącego przedmiotem zamówienia ; - przeszkolenie i instruktaż osób przewidzianych do obsługi zakupionego sprzętu ; - zapewnienie stałego autoryzowanego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - usunięcie awarii w trakcie gwarancji w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia w miejscu użytkowania sprzętu. 38.54.00.00-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.