Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Lębork: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ
Numer ogłoszenia: 353731 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 2 , ul. P. Skargi 52, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621728, faks 059 8621728.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim2.lebork.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gim2.lebork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w okresie 01 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2009r. z możliwością składania ofert częściowych jn. dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych.(mięso wieprzowe i wołowe) dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych.(mięso podroby drobiowe) dostawa produktów nabiałowych. dostawa ryb mrożonych. dostawa oleju. dostawa produktów przemiału ziarna. dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów. dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych dostawa owoców, warzyw i podobnych prod. przetworzonych dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo - cenowy będący integralną częścią SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. a)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy i asotrymentowo-cenowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.- dokument ten potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt 1.2. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia a potwierdzającym spełnienie wymaganego warunku określonego w pkt 1.1. rozdziału 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.5. Oświadczenie , że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6.Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawa o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że wykonawca rozpoczął wdrażanie systemu HCCP w zakładzie- załącznik nr 5 1.7.Oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni - załącznik nr 6 1.8. Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu warunków w niej określonych - załącznik nr 7 1.9. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.10 Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: 2.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawcy mogą również wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2.Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę i poświadczone podpisem oraz datą. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.3.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu. 2.4.Oświadczenia i zaświadczenia składane nie później niż w terminie składania ofert a stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: (Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 1993 r., Nr 47, poz. 211 z póź. zm. ) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny ofert tych wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r.(Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007r.Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim2.lebork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum Nr 2
84-300 Lębork
ul. P.Skargi 52.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego Gimnazjum Nr 2; Lębork ul. P.Skargi 52 w p. nr 30gab.intendenta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych.(mięso wieprzowe i wołowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Wołowina b/k kg 300 2. Schab b/k kg 400 3. Szynka b/k kg 400 4. Łopatka b/k kg 700 5. Karkówka b/k kg 400 6. Kiełbasa zwyczajna kg 150 7. Boczek świeży kg 250 8. Kości wieprzowe kg 400 9. Boczek wędzony kg 250.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych (mięso i podroby drobiowe).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Porcje rosołowe kg 800 2. Piersi z kurczaka kg 600 3. Wątróbka z drobiu kg 300 4. Udko z kurczaka kg 200 5. Żołądki drobiowe kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa produktów nabiałowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Mleko 2% karton 1litr szt. 500 2. Jogurt naturalny 400ml szt. 100 3. Masło śmietankowe szt. 100 4. Śmietana 400 ml 18% tł. szt. 1000 5. Ser twardy kg 40 6. Jogurt owocowy(mały) szt. 2000 7. Twaróg kg 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa ryb mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Filety śledziowe solone kg 100 2. Filety śledziowe maryno. kg 100 3. Filet z morszczuka kg 200 4. Filet z pangi kg 200 5 Filet z dorsz kg 200 6 Filet z mintaja kg 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa oleju..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miar Ilość towaru 1. Olej roślinny 1 litr szt. 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa produktów przemiału ziarna..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Kasza jęczmienna kg 250 2. Mąka pszenna kg 300 3. Ryż kg 100 4. Ryż w saszetkach 4x 100g opak. 400.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miar Ilość towaru 1. Buraki kg 700 2. Banany kg 300 3. Cytryny kg 200 4. Cebula kg 200 5. Fasola sucha kg 150 6. Groch łuskany kg 100 7. Jabłka kg 800 8. Kapusta kiszona kg 800 9. Kapusta biała kg 1000 10. Kapusta czerwona kg 300 11. Kapusta pekińska szt. 200 12. Koper pęczek 200 13. Marchew kg 1000 14. Natka pietruszki peczek 600 15. Ogórki kiszone kg 400 16. Ogórki świeże kg 200 17. Pietruszka korzeń kg 300 18. Por kg 150 19. Papryka świeża kg 50 20. Pieczarki kg 200 21. Seler kg 400 22. Sałata szt. 300 23 Gruszki kg 300 24 Śliwki kg 200 25 Ziemniaki kg 15000.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz innych produktów głęboko mrożonych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miar Ilość towaru 1. Marchew mrożona kg 300 2. Marchewka z grosz. kg 300 3. Mrożonka wielowarz. kg 200 4. Truskawka mrożona kg 200 5. Fasola szparagowa kg 200 6. Kalafior mrożony kg 150 7. Pierogi z truskawkami kg 300 8. Pierogi z kapustą i grz. kg 150 9. Pierogi z mięsem kg 150 10. Kopytka kg 300 11 Pierogi ruskie kg 200 12 Pierogi z serem kg 200 13 Kluski śląskie (z dziurką) kg 300 14 Mieszanka kompotowa kg 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa owoców, warzyw i podobnych prod. przetworzonych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Dżem szt. 150 2. Koncent. pomid.(sł.0,9) kg 250 3. Ketchup duży (450 g) szt. 40 4. Ogórki konserw. 0,9 kg kg 500 5. Syropy owocowe 0,5 l szt. 500 6. Szczaw (sł. 0,9) kg 200 7. Groszek konserwowy szt. 100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa różnych produktów spożywczych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jed. miary Ilość towaru 1. Bułki zwykłe szt. 3000 2. Bułka tarta kg 200 3. Barszcz biały 45g szt. 350 4. Żurek 45g szt. 350 5. Zupa grzybowa 45g szt. 200 6. Cukier kg 800 7. Czosnek granul. 15g szt. 150 8. Herbata indyjska 100g szt. 60 9. Herbata mięt. 20 sasz. szt. 60 10. Kwasek cytrynowy szt. 200 11. Liść laurowy 20g szt. 100 12. Ziele angielskie 20g szt. 100 13. Majeranek 20g szt. 150 14. Zioła prowansalskie 15g szt. 150 15. Pieprz naturalny 15g szt. 300 16. Pieprz ziołowy 15g szt. 300 17. Papryka mielona 15g szt. 150 18. Kucharek 1kg szt. 50 19. Musztarda sarep. 200g szt. 40 20. Sos do mięsa 45g szt. 300 21. Sos do potr.chiń. 45g szt. 300 22. Sos sałat. winegret 10g szt. 200 23. Sól kg 300 24. Magi 1 l szt. 300 25. Makaron świderki kg 400 26 Sos słodko - kwaśny szt. 200 27. Jajka szt. 1000 28. Makaron łazanki kg 100 29. Makaron nitki kg 200 30. Wafelek Grzesiek w cz. szt. 1200 31. Wafelek Grzesiek b/cz. szt. 1200 32. Baton Mars szt. 1000 33. Baton Snikers szt. 1000 34. Barton Lion szt. 1000 35. Sos do spagetti bolones szt. 300.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LĘBORKA
- Zakup i dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku - Apteka
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych - projekt "Kompetencje zawodowe - etap II"
- Wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz z uzyskaniem decyzji ZRID dla inwestycji drogowych
- Przygotowywanie, wydawanie i transport posiłków obiadowych dla podopiecznych MOPS w Lęborku
więcej: przetargi w Lęborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





