Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Łuków: Remont drogi gminnej Nr 102342 L Dminin - Skrzyszew
od km 0+000 do km 1+076,82 o długości 1 076,82 m.
Numer ogłoszenia: 353693 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łuków , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, faks 025 7982439.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 102342 L Dminin - Skrzyszew od km 0+000 do km 1+076,82 o długości 1 076,82 m..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej Nr 102342 L Dminin - Skrzyszew od km 0+000 do km 1+076,82 o długości 1 076,82 m. Remont drogi należy wykonać tłuczniem kamiennym o grubości ziaren 31,5 mm do 63 mm. Tłuczeń winien spełniać warunki do mechanicznej stabilizacji. Grubość nawierzchni po zagęszczeniu winna wynosić: w km 0+000-0+080 - 20 cm, w km 0+080-1+076,82 - 12 cm. Przed ułożeniem tłucznia należy wykonać korytowanie nasypu drogi pod warstwę jezdną z ewentualnym odwiezieniem nadmiaru gruntu. Istniejąca droga o nawierzchni żwirowej jest wyniesiona w stosunku do przyległego terenu średnio o 30-40 cm, w związku z tym profil podłużny jak też poprzeczny jezdni po utwardzeniu drogi tłuczniem będzie zapewniał swobodny spływ wód opadowych. Po zagęszczeniu warstwy kruszywa należy zaklinować ją poprzez stopniowe rozsypywanie klińca lub mieszanki drobnej granulowanej do 4 mm przy ciągłym zagęszczaniu walcem statycznym gładkim.Szerokość wykonanej nawierzchni z tłucznia kamiennego wynosić winna na całym odcinku 4,20 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy pzp - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w pkt.1 i 2 niniejszej instrukcji, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1 do instrukcji ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3. Wykaz zatrudnionych pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik Nr 2 do instrukcji ; Wykonawca wykaże zatrudnienie co najmniej 10 pracowników stałych oraz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację zamówienia. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3. Wykonawca wykaże się posiadaniem lub dostępem (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) w pełni sprawnych jednostek sprzętowych: - samochody do transportu kruszywa 3 szt. - walec gładki samojezdny 1 szt. - koparko-ładowarka 1 szt. - równiarka 1 szt. 5.Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 latach odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie na formularzu stanowiącym załącznik Nr 4. Wykonawca wykaże co najmniej 5 robót budowlanych w zakresie remontów lub przebudowy dróg o wartości brutto nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie przez Wykonawcę. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Łuków
ul. Świderska 12
21-400 Łuków
pok. 23.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Łuków ul. Świderska 12 21-400 Łuków pok. 27 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Dostawa łózka porodowego do SPZOZ w Łukowie
- Dostosowanie budynku dydaktycznego i internatu Zespołu Szkół w Radoryżu Smolanym do wymagań ochrony przeciwpożarowej
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
- DOSTAWA TRZECH UŻYWANYCH AUTOBUSÓW
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowości Ropa.
- Przebudowa ul. Dobrzańskiego w Nowym Sączu
- "Przebudowa i budowa dróg wewnętrznych na terenie Gminy Kraśnik"
- "Remont drogi powiatowej nr 1321O na odcinku o długości 800 m w miejscowości Unieszów-etap I"
- "Kontynuacja budowy infrastruktury wodno-ściekowej na terenie gminy Libiąż"
- REMONT DP 1172Z BIAŁOGARD - ZASPY MAŁE NA ODCINKU BIAŁOGARD - DW 167
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.