eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych PN/39UK/11/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Warszawa: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych PN/39UK/11/2008.
Numer ogłoszenia: 353679 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie , ul. Wolska 37, 01-201 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3355212,214, faks 022 3355226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakazny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych PN/39UK/11/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy następujących urządzeń: Pakiet nr 1 Oprogramowanie antywirusowe. Pakiet nr 2 Serwery. Pakiet nr 3 Zestawy komputerowe. Pakiet nr 4 Monitory Pakiet nr 5 Drukarki. Pakiet nr 6 Urządzenia wielofunkcyjne. Pakiet nr 7 Kserokopiarki Pakiet nr 8 Pozostałe akcesoria komputerowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie 5, 6 SIWZ, według formuły (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 6.2. Zamawiający ponadto żąda następujących dokumentów: 6.2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.2.2.zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.4.Dokumenty, o których mowa punkcie 6.2.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie punktu 6.2.2. stosuje się odpowiednio. 6.6.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty, o których mowa w punkcie 6.2.1 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1., 6.2.2 i 6.2.3) mogą zostać złożone wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakazny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakazny ul. Wolska 37 01-201 Warszawa Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakazny ul. Wolska 37 01-201 Warszawa Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprogramowanie antywirusowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Oprogramowanie antywirusowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Serwery..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Zestawy komputerowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Monitory..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Drukarki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenia wieofunkcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Urządzenia wielofunkcyjne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Kserokopiarki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozostałe akcesoria komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony poniżej 206 000 euro na Zakup i dostawę urządzeń komputerowych. Pakiet nr 1 - Pozostae akcesoria komputerowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.