eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Warszawa: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
Numer ogłoszenia: 353678 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149207 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli i urządzeń biurowych do Biura Projektu w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, krzeseł i foteli wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem w siedzibie Zamawiającego oraz dostawa i instalacja urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów sieciowych oraz przedłużaczy. Przedmiotem zamówienia jest: - w ramach zadania I - dostawa biurek, szaf, stołu, kontenerów, dodatkowego blatu do biurka, półek wiszących CPV: 39130000-2, 39121000-6, - w ramach zadania II - dostawa krzeseł, foteli CPV: 39130000-2, 39113100-8, 39113000-7, - w ramach zadania III - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy CPV: 30232110-8, 32413100-2, 31224810-3, 30191400-8 OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Zadanie I Biurka, szafy, stół, itd. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (kątowych i prostych), szaf (aktowych, aktowo-ubraniowych, niskich), blatu do biurka, stołu, kontenerów mobilnych, półek wiszących Zadanie II Fotele, krzesła. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli Zadanie III urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, rutery, przedłużacze. Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, niszczarki, ruterów, przedłużaczy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.11.30.00-7, 30.23.21.10-8, 32.41.31.00-2, 31.22.48.10-3, 30.19.14.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.01.03.01-00-204/09. WOŁOWINA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I Biurka, szafy, stół, itd. Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek (kątowych i prostych), szaf (aktowych, aktowo-ubraniowych, niskich), blatu do biurka, stołu, kontenerów mobilnych, półek wiszących

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SEPAR MEBLE, ul. Lubelska 3, 10-404 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9629,93

  • Oferta z najniższą ceną: 9629,93 / Oferta z najwyższą ceną: 15875,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II Fotele, krzesła. Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł, foteli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO CONSULT Karczmarz Kazimierz SJ, ul. Garażowa 4, 02-651 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4564,53

  • Oferta z najniższą ceną: 4564,53 / Oferta z najwyższą ceną: 8302,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.