Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-09
Nowy Sącz: Dostawa sprzętu komputerowego do realizacji projektu SEPI Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego.
Numer ogłoszenia: 353618 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.powiat-ns.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do realizacji projektu SEPI Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego do realizacji projektu SEPI Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wykonanie zamówienia wg niżej podanego podziału: Pakiet 1: Dostawa elementów systemu serwerowego. 1. Serwer sieciowy, 16 sztuk. 2. Szafa serwerowa 24U, 16 sztuk. 3. Zasilacz awaryjny, 16 sztuk. 4. Przełącznik sieciowy (Switch), 16 sztuk. 5. Oprogramowanie, 16 sztuk. Pakiet 2: Dostawa urządzeń klasy UTM. 1. Urządzenia klasy UTM, 16 sztuk. 2. Urządzenia klasy UTM (wyższa wydajność), 1 sztuka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie zostaną wykluczeni z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2) spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki udziału w postępowaniu spełnią Wykonawcy, którzy przedłożą ważną ofertę (zał. nr 2) wraz z oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3), dołączą do oferty dokumenty wskazane w pkt 12 ppkt 3-5 niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1, treść oświadczenia zawarta jest w zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3) Wypełniony formularz cenowy, według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzilenie zamówienia albo składania ofert. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu i podzespołów wymienionych w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.portal.uzp.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 118, na dzienniku podawczym..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawy wyrobów meycznych
- Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie kotłowni węglowej na kotłownię gazową w budynku Zespołu Szkół im. Władysława Orkana w Marcinkowicach.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (1 szt.) na potrzeby Zespołu Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu.
- Zwiększenie liczby miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w istniejącej instytucji żłobka pod adresem: ul. Podhalańska 38, 33-300 Nowy Sącz (wpis do rejestru nr wew. 5/2019, nr ogól. 05926) o 71 ......
- Dostawa samochodu elektrycznego
- "Malowanie pomieszczeń sądowych w budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu Wydziały Zamiejscowe w Muszynie przy ul. Kity 18".
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu, usług i oprogramowania podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Psary".
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY URZĘDU GMINY LUZINO
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
- Rozwój elektronicznych usług publicznych na obszarze MOF Krasnegostawu w Gminie Krasnystaw
- Rozwój cyfryzacji i cyberbezpieczeństwa Starostwa Powiatowego we Włocławku w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa pierwszego wyposażenia żłobka w Woźnikach w celu utworzenia nowych miejsc opieki żłobkowej w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "Aktywny Maluch 2022-2029"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.