Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kurzętnik: budowa budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Kurzętnik Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kurzętnik, do kontaktów: Cieszyński, ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4740515, 47482828, fax 056 4748284, e-mail: zppf@kurzetnik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kurzetnik.bip.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Kurzętnik, Cieszyński, Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-56 4748282, fax 0-56 4748284. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Kurzętnik. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Roboty budowlane będą wykonane na działkach nr: 350, 370/3, 369/2 w miejscowości Kurzętnik, powiat Nowe Miasto Lubawskie, województwo warmińsko-mazurskie, kraj Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku ośrodka zdrowia w miejscowości Kurzętnik polegająca na wykonaniu: robót ogólnobudowlanych, robót sanitarnych, robót elektrycznych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a)formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym przy wykorzystaniu załącznika nr 1 b)oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki udziałów w postępowaniu przygotowane zgodnie z punktem VIII SIWZ c)kosztorys ofertowy szczegółowy sporządzony w oparciu o Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt techniczny, Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót d)Załącznik Nr 7 do SIWZ - wzór umowy parafowany przez Wykonawcę na każdej stronie, e)harmonogram realizacji robót, f)dowód wniesienia wadium. Po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotowym zamówieniem wykonawca dostarczy m.in.:świadectwa jakosci, certyfikaty oraz świadectwa wykonywanych prób i atesty. Wkonawca udzieli 36 miesięcznego okresu gwarancji. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia polega na wykonaniu: I. Roboty ogólnobudowlane - ziemne, wstępne roboty budowlane, fundamentowe, murarskie i ogólnobudowlane, ciesielskie i dekarskie, ocieplenie i roboty elewacyjne, urządzenie i zagospodarowanie terenu; II. Roboty sanitarne - centralne ogrzewanie i wentylacja, instalacje wodno-kanalizacyjne i ciepłej wody, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne; III. Roboty elektryczne - przyłącze do budynku, instalacja wewnętrzna. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 21.08.2006; lub data zakończenia: 31.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postepowaniu podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia, i inne dokumenty złożone w ofercie przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 65) 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w oparciu o załącznik 3 do SIWZ -Wykaz kadry. Do wykazu kadry należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: - w stosunku do osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy i do osób kierujących robotami instalacyjno-inżynieryjnymi w zakresie intalacji sanitarnych i elektrycznych - stosowane uprawnienia budowlane, b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ - Doświadczenie zawodowe. c)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz sprzętu, d)w przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz podwykonawców. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a)kopię sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek; informacja musi potwierdzać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 5.W przypadku składania oferty wspólnej a)dokumenty wymienione w pkt.1 a)-d)każdy partner składa z osobna, b)pozostałe dokumenty składane są wspólnie, c)oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów, d)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nierzytelne wykonanie umowy, e)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty f)w przypadku powierzenia części zadania podwykonawcy należy wypełnić załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz podwykonawców. 6.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez wykonawcę - osobę / osoby uprawnioną/e do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i opatrzone datą. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena ogólna 90 2. termin wykonania 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 585 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39, 13-306 Kurzętnik od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 lub na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 12:00, Urzędu Gminy Kurzętnik ul. Grunwaldzka 39 w Kurzętniku pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.
INNE PRZETARGI KURZĘTNIK
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GSZOZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
więcej: przetargi KURZĘTNIK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa holu wejściowego i pomieszczeń Izby Przyjęć w Szpitalu Ginekologiczno-Położniczym i Noworodków w Opolu
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Przebudowa III piętra budynku ,,C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.