eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › DOBUDOWA PRZEDSIONKA I WYMIANA DŹWIGU W NZOD P.W. SZPITAL ŚW. JERZEGO - LUBAWA UL. GRUNWALDZKA 11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-08

Lubawa: DOBUDOWA PRZEDSIONKA I WYMIANA DŹWIGU W NZOD P.W. SZPITAL ŚW. JERZEGO - LUBAWA UL. GRUNWALDZKA 11
Numer ogłoszenia: 35360 - 2010; data zamieszczenia: 08.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. "Szpital św. Jerzego" , ul. Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 645 26 21, faks 89 645 26 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA KOŚCIELNEJ OSOBY PRAWNEJ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOBUDOWA PRZEDSIONKA I WYMIANA DŹWIGU W NZOD P.W. SZPITAL ŚW. JERZEGO - LUBAWA UL. GRUNWALDZKA 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej kat B. Zakres robót obejmuje: - dobudowa na poziomie parteru części wejściowej przy windzie, - zamurowanie wejścia do pomieszczenia w piwnicy (pomieszczenie pod projektowanym wejściem), - zamurowanie otworu okiennego nad wejściem, - wykonanie otworów w ścianach wewnętrznych umożliwiających dostęp do windy, - na poziomie piwnicy wydzielenie pomieszczenia maszynowni, - na zewnątrz budynku wykonanie utwardzenia nawierzchni przy nowoprojektowanym wejściu do budynku, - wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, - wymiana dźwigu, - montaż stolarki drzwiowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • PRACE UZUPEŁNIAJĄCE, KTÓRE WYNIKNĄ W TRAKCIE PRAC PODSTAWOWYCH

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00 ZŁ. (SŁOWNIE:PIĘĆ TYSIECY ZŁ.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 DO siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 DO siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 DO siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku Wykonawca przedkłada aktualnE zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzająceodpowiednio, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków,opłat oraz składek ZUS(dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części V SIWZ: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów niepodlegającyh wpisowi do KRS w celu wskazania zasad reprezentacji oraz osób uprawnionych do podejmowania czynności prawnych Wykonawca składa dokumenty wskazujące na skład organu zarządzającego oraz potwierdzające umocowanie osób składających oświadczenie woli w jego imieniu; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( druk wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); c) oświadczenie o udzieleniu gwarancji niezależnie od rękojmi, na okres minimum 3 lat na wykonany przedmiot umowy. W przypadku udzielenia przez dostawców urządzeń zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia gwarancji dłuższej niż 3 lata wykonawca zobowiązany jest do udzielenia takiego okresu gwarancji jak dostawca tych urządzeń; d) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. e) wykonawca dołączy do oferty uzupełniony wykaz wykonywanych zamówień (załącznik nr 3) i minimum 3 referencje potwierdzające wykonanie podobnych robót.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzodlubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. Szpital św. Jerzego ul.Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Długoterminowej p.w. Szpital św. Jerzego ul.Grunwaldzka 11, 14-260 Lubawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.