Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Piła: DOSTAWA WARZYW KONSERWOWYCH ORAZ DŻEMÓW I ZAPRAWY KOMPOTOWEJ Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
Numer ogłoszenia: 353363 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile , Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, faks 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WARZYW KONSERWOWYCH ORAZ DŻEMÓW I ZAPRAWY KOMPOTOWEJ Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WARZYW KONSERWOWYCH ORAZ DŻEMÓW I ZAPRAWY KOMPOTOWEJ Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA w asortymencie wymienionym w Formularzu cenowym - załącznik nr 2a i 2b do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane 15.33.20.00 - Przetworzone owoce i orzechy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; wyrażą zgodę na dostawę asortymentu na własny koszt i ryzyko zgodnie z obowiązującymi przepisami), 5 dni w tygodniu w godz. 700 - 1400, od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu; dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż: 12 miesięcy licząc od daty dostawy, za wyjątkiem poz. chrzan konserwowy, którego termin do spożycia nie będzie krótszy niż 6 miesięcy; wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni; podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy; posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności na podstawie Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z dnia 27 września 2006 roku a w szczególności: zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust.1 wyżej wymienionej ustawy; wykażą, że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 1; wykażą doświadczenie w branży, tzn. załączą do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy. Do wykazu należy załączyć referencje min.2, że dostawy te zostały wykonane należycie; wyrażą zgodę na zmniejszenie o 40% podanych asortymentów oraz obniżenie wartości umowy o maksymalnie 40%. Wynika to z braku możliwości precyzyjnego określenia stanu osobowego słuchaczy Szkoły Policji w Pile w okresie objętym umową. Ocena spełniania powyższych warunków będzie odbywała się na podstawie załączonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w Rozdziale Zawartość oferty - wykaz oświadczeń i dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia ich spełniania . Wykonawca zobowiązany jest do załączenia ich do oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia audytu u Wykonawcy celem kontroli zachowania łańcucha chłodniczego i przechowywania produktów. Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt VIII do oferty należy załączyć następujące dokumenty i załączniki: Dotyczy posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Wypełnione w każdej pozycji tabele asortymentowe Formularz cenowy załącznik nr 2 a i 2b. 3. Podpisane oświadczenie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 4. Czytelnie podpisane upoważnienie dla osoby podpisującej ofertę wydane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osoby nieupoważnione do reprezentowania Wykonawcy)- załącznik nr 6. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Parafowane Istotne Warunki Umowy - załącznik nr 5. 9. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej - zgodnie z art. 61 i art. 62 ust.1 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006 roku). 10. Wykonawcy załączą do oferty wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz ten musi zawierać: wartość, przedmiot zamówienia, datę wykonania i nazwę odbiorcy. Do wykazu należy załączyć referencje (min.2), że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 7. oraz złożą oświadczenie: że dostawy asortymentu realizować będą 5 dni w tygodniu w godz. 700 - 1400 (od poniedziałku do piątku - wymóg taki związany jest z brakiem możliwości magazynowania większych partii towaru, z możliwością (w wyjątkowych sytuacjach) składania zamówień dodatkowych realizowanych w tym samym dniu- załącznik nr 1; że dostarczać będą produkty, których termin do spożycia nie będzie krótszy niż: 12 miesięcy licząc od daty dostawy, za wyjątkiem poz. chrzan konserwowy, którego termin do spożycia nie będzie krótszy niż 6 miesięcy; że wyrażają zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury- załącznik nr 1; że asortyment dostarczać będą na własny koszt i ryzyko zgodnie z wymogami sanitarnymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (tekst jednolity Dz. U. 21/2003 poz. 179) - załącznik nr 4; że podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych Warunkach Umowy - załącznik nr 5; że dysponują sprzętem transportowym przystosowanym do przewozu produktów będących przedmiotem zamówienia w ilości min. 1 - z podaniem marki pojazdu- załącznik nr 4; Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rodz. IX pkt 5,6,7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Policji w Pile, 64-920 Piła, Plac Staszica 7 , Kancelaria Ogólna pok. 250.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I- warzywa konserwowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I- warzywa konserwowe zgodnie z załącznikiem 2a do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II- dżemy i zaprawa kompotowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II- dżemy i zaprawa kompotowa zgodnie z załącznikiem 2b do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wykonanie inicjalnej bazy GESUT
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile
- Modernizacja lokali mieszkalnych - treningowych.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Budowlanych w Pile
- Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile, w tym wymiana ogrodzenia, oświetlenia, monitoringu oraz siłowni zewnętrznej.
- Sukcesywna dostawa do 4.000 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4 wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- dostawa wyrobów gotowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.