eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) na dostawę sprzętu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) na dostawę sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 353334 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) na dostawę sprzętu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przystawka do generacji wodorków do spektrometru absorbcji atomowej SOLAAR - S4, dwukanałowy dozymetr akustyczny klasy 2, bezprzewodowy czterokanałowy miernik do drgań ogólnych i miejscowych na stanowiskach pracy, wytrząsarka laboratoryjna do płytek mikrotetracyjnych, 4 aspiratory osobiste do poboru powietrza, lampa UV do wizualizacji żeli agarozowych, lampa UV z kabiną do identyfikacji drobnoustrojów, lampa UV na statywie przejezdnym do dezynfekcji pomieszczeń, ręczny dalmierz laserowy, sterylizator z komorą sterylizacyjną pionową, pipeta automatyczna regulowana, iskrobezpieczny aspirator osobisty do uniwersalnego do poboru próbek powietrza z ładowarką dwustopniową, witryna chłodnicza oraz wytrząsarka laboratoryjna do probówek i naczyń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.11.10-9, 38.55.20.00-9, 31.51.50.00-9, 39.33.00.00-4, 42.93.11.00-2, 38.43.70.00-7, 42.51.32.10-0, 42.51.43.00-5, 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o do wykazania spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedstawić oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia należy przedstawić oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającej na dostawie urządzenia o takim samym zakresie działania co przedmiot zamówienia, o wartości równej lub większej od ceny zaoferowanej w formularzu Oferta (zał. nr 2) oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym należy przedstawić oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej należy przedstawić oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie : spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W zadaniu XII - Iskrobezpieczny aspirator osobisty uniwersalny do poboru próbek powietrza z ładowarką dwustopniową - należy dostarczyć certyfikat iskrobezpieczeństwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyzy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie Olsztyn ul. Żołnierska 16, w pokoju nr 201, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie Olsztyn ul. Żołnierska 16, w pokoju nr 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - LBŚiŻ - Dostawa przystawki do generacji wodorków do spektrometru absorbcji atomowej SOLAAR - S4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przystawki do generacji wodorków do spektrometru absorbcji atomowej SOLAAR - S4 - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - LBŚiŻ - Dostawa dwukanałowego dozymetru akustycznego klasy 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dwukanałowy dozymetr akustyczny klasy 2 - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - LBŚiŻ - Dostawa bezprzewodowego czterokanałowego miernika do drgań ogólnych i miejscowych na stanowiskach pracy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bezprzewodowy czterokanałowy miernik do drgań ogólnych i miejscowych na stanowiskach pracy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - LBŚiŻ - Dostawa wytrząsarki laboratoryjnej do płytek mikrotetracyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wytrząsarka laboratoryjna do płytek mikrotetracyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - LBEK - Dostawa 4 aspiratorów osobistych do poboru powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aspirator osobisty do poboru powietrza - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - LBŚiŻ - Dostawa lampy UV do wizualizacji żeli agarozowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa UV do wizualizacji żeli agarozowych - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - LBŚiŻ - Dostawa lampy UV z kabiną do identyfikacji drobnoustrojów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa UV z kabiną do identyfikacji drobnoustrojów - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII - LBŚiŻ - Dostawa lampy UV na statywie przejezdnym do dezynfekcji pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa UV na statywie przejezdnym do dezynfekcji pomieszczeń - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 31.51.50.00-9, 39.33.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie IX - LBŚiŻ - Dostawa ręcznego dalmierza laserowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ręczny dalmierz laserowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie X - LBEK - Dostawa sterylizatora z komorą sterylizacyjną pionową wraz z montażem, walidacją i szkoleniem pracowników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sterylizator z komorą sterylizacyjną pionową wraz z montażem, walidacją i szkoleniem pracowników - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.11.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie XI - Laboratorium w Elblągu - Dostawa pipety automatycznej regulowanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pipeta automatyczna regulowana.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie XII - LBŚiŻ - Iskrobezpieczny aspirator osobisty uniwersalny do poboru próbek powietrza z ładowarką dwustopniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Iskrobezpieczny aspirator osobisty uniwersalny do poboru próbek powietrza z ładowarką dwustopniową - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.55.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie XIII - LBŚiŻ - Dostawa witryny chłodniczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: witryna chłodnicza - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.51.32.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie XIV - LBŚiŻ - Dostawa wytrząsarki laboratoryjnej do probówek i naczyń o średnicy do 30mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wytrząsarka laboratoryjna do probówek i naczyń o średnicy do 30mm - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.