eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa Parku Ceramiczna - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Warszawa: Budowa Parku Ceramiczna - etap I
Numer ogłoszenia: 353232 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Parku Ceramiczna - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Parku Ceramiczna - etap I Park zlokalizowany pomiędzy ulicami Ceramiczną i Milenijną na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu budowy parku, w tym: 1. Budowę trasy dla deskorolek i drogi dla rowerów o nawierzchni asfaltobetonowej, 2. Wyposażenie parku w urządzenia zabawowe, 3. Wykonanie podbudowy i nawierzchni sztucznych pod urządzeniami zabawowymi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlano - wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa parku Ceramiczna stanowiąca zał. nr.: 7, 8, 9, 10 do przetargu jest wykonana na cały zakres budowy parku, niniejsze postępowanie to realizacja I etapu budowy w zakresie wskazanym w pkt. I od 1 do 3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 29.83.50.00 - 29.83.50.00 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 2004.01.29 Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.); 2. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, tzn. wykonanie budowy lub modernizacji parku, placu zabaw z budową nawierzchni, montażem urządzeń zabawowych, o wartości co najmniej 600.000,00 zł każde z zamówień. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i terminowo. Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i terminowo (np. referencje); 3. wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami odpowiednio przygotowanymi do wykonania zamówienia: a) osoba mająca objąć kierownictwo budowy w zakresie budowlanym wykaże się posiadaniem odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zmianami). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego zał. nr 3 do SIWZ, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia, tzn. wykonanie budowy lub modernizacji parku, placu zabaw z budową nawierzchni, montażem urządzeń zabawowych o wartości co najmniej 600.000 zł każde z zamówień; e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 5 do SIWZ; f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; g) uprawnienia budowlane osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy; h) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) dla osoby wskazanej w punkcie f) jako kierownika budowy; Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie) powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymaganych warunków, w tym przypadku dokument wymieniony w pkt 3.2. ppkt 3) lit a, c składają wszyscy Wykonawcy z tym, że podpisuje za wszystkich za zgodność z oryginałem Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy. 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie), na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 3.2. ppkt 3) lit. b, d - h, Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane (za zgodność z oryginałem) i podpisane przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu oferty. 8) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem u mowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wykonawca zagraniczny 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 3.2. ppkt 3) lit. a, składa dokument lub dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 3.4. ppkt 1) oraz w pkt 3.2. ppkt 3) lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232A , 03-122 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232A, 03-122 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.11.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.