Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Kraków: Dostawa artykułów spożywczych przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 353195 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej , os. Zgody 18, 31-951 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6460303, 6460100, faks 012 6460199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych przez okres 1-go roku dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Zapotrzebowanie na artykuły spożywcze przez okres jednego roku: 1. Cukier kryształ biały paczkowany a 1 kg 5000 szt. 2. Mąka pszenna paczkowana typ min 650 a 1 kg 2000 szt. 3. Ryż biały długoziarnisty paczkowany a 1 kg 1000 szt. 4. Kasza jęczmienna paczkowana a 1 kg 600 szt. 5. Sól jodowana paczkowana a 1 kg 1500 szt. 6. Herbata liściasta opakowanie a 0.1 kg 600 szt. 7. Ketchup min. zawartość użytych pomidorów 170 g w 100 g ketchupu a 1 l. 300 szt. 8. Ketchup min. zawartość użytych pomidorów 170 g w 100 g ketchupu a 0,45 l. 150 szt. 9. Musztarda Sarepska a 0,5 l. 500 szt. 10. Ocet spirytusowy 10% a 0.5 l. 160 szt. 11. Koncentrat pomidorowy typu Złoty bażant min. 30% a 0,4 kg 600 szt. 12. Koncentrat pomidorowy typu Złoty bażant min. 30% a 0,85 kg 300 szt. 13. Napój owocowy: jabłko, pomarańcza , brzoskwinia, jabłko-mięta, jabłko-brzoskwinia (kartonik) a 0,2 l. 6000 szt. 14. Dżem rożne smaki 2200 kg 15. Groch łuszczony 400 kg 16. Fasola Jaś mały 500 kg 17. Fasola Biała + Czerwona drobna 150 kg 18. Makaron różne formy z semoliny a 0,5 kg 3000 szt. 19. Kukurydza konserwowa a 0,4 kg 1000 szt. 20. Groszek konserwowy a 0,4 kg 800 szt. 21. Przyprawa typu Kucharek min. 15% suszonych warzyw a 1 kg 100 szt. 22. Bulion z drobiu proszek a 1 kg 60 kg 23. Ananasy plastry kl. 1 a 0,565 kg 200 szt. 24. Sos do spaghetti a 0,52 kg 240 szt. 25. Koktajl owocowy a 0,85 kg 120 szt. 26. Pieprz naturalny a 1 kg 20 szt. 27. Papryka mielona czerwona słodka Węgierska 20 kg 28. Pomidory w zalewie bez skórki kawałki a 0,4 kg 180 szt. 29. Galaretka owocowa różne smaki proszek 50 kg 30. Maggi Knorr a 1,04 l. 700 szt. 31. Olej roślinny (z roślin niemodyfikowanych genetycznie) a 1 l. 2100 szt. 32. Paluszki słone a 0,07 kg 4200 szt. 33. Kawa rozpuszczalna NESCAFE a 0,2 kg 120 szt. 34. Sok z czarnej porzeczki a 1l. 180 szt. 35. Sok z czerwonych pomarańczy a 1 l. 180 szt. 36. Ogórki konserwowe PTAK a 0,9 kg 600 szt. 37. Papryka konserwowa ćwiartki a 0,9 kg 210 szt. Dostawa towaru raz w tygodniu na koszt dostawcy po wcześniejszym zamówieniu telefonicznym. Podane ilości artykułów spożywczych stanowią wielkość szacunkową i zostały obliczone na podstawie roku (2009). Faktyczne zapotrzebowanie zależne będzie od ilości osób żywionych przez Szkołę Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. W związku z tym nie ma możliwości określenia minimalnych i maksymalnych ilości artykułów spożywczych, które zostaną zakupione u Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.12.00 - Cukier biały 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.87.24.00 - Sól 15.86.32.00 - Herbata czarna 15.87.12.30 - Ketchup 15.87.12.50 - Musztarda 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne 15.33.14.25 - Przecier pomidorowy 15.33.22.90 - Dżemy 15.32.10.00 - Soki owocowe 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.86.10.00 - Kawa 15.81.21.00 - Wyroby ciastkarskie 15.41.11.00 - Olej roślinny 01.13.11.12 - 01.13.11.12 15.33.11.36 - Papryki przetworzone 01.11.22.13 - 01.11.22.13 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł. 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - Wydział Kwatermistrzowski p. 120.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, 31-951 Kraków, os. Zgody 18 - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- Dostawy margaryny, nabiału, oleju.
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych i sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Artykuły spożywcze ( 5 / 2025 )
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do internatu Zachodniopomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Szczecinie - w podziale na części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





