eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin-Zdunowo › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Szczecin-Zdunowo: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo
Numer ogłoszenia: 353172 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego , ul. A. Sokołowskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.zdunowo@selltech.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 12 miesięcy dla Szpitala Zdunowo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. 3) Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, b) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Próbki, opisy - karty katalogowe zawierające opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu Odpowiednio deklaracje zgodności Wytwórcy lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają wymogom zasadniczym i posiadają znakowanie CE. Zgłoszenie do Rejestru wyrobu medycznego zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych. 3) Opis sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, b) posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 11:30, miejsce: Referat ds. Zamówień Publicznych Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Sokołowskiego, ul. A. Sokołowskiego 11..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 14.11.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEŹROCZYSTA TORBA NA WYMIOCINY O POJ. MIN. 2 LITRY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na wymiociny, winna posiadać: - uchwyt dostosowany do kształtu twarzy - zamknięcie po użyciu - skale pomiarową określającą wypełnienie co 100ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NAKŁADKI JEDNORAZOWE NA SEDES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nakładki jednorazowe na sedes (opakowania po 250 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZPATUŁKI, KUBECZKI, POJEMNIKI NA MATERIAŁ SKAŻONY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kubki plastikowe jednorazowe o poj. 250ml Gąbka na szpatułce do toalety jamy ustnej dla dorosłych Pojemnik typu filiżanka, plastikowy do płynów, poj. 250ml Pojemniki na materiał skażony - nieprzekuwalne o poj. 10l Worki na mocz - niesterylne o poj. 2,5l.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZESTAWY DO OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowy zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego zawierający co najmniej: serweta wodoodporna; obłożenie z wycięciem; miska nerkowata; rękawice, tupferki - przynajmniej 6szt.; gaziki - przynajmniej 2 szt.; peseta plastikowa; Igła prosta z oliwką (do fistulografii) 1,2 x 80mm Strzykawka z osłonką (cylindrem) do płukania ran 20ml Strzykawka z osłonką (cylindrem) do płukania ran 50ml Strzykawka tuberkulinowa z igłą - 1ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OSPRZĘT DO DIATERMII TYP ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda neutralna jednorazowego użytku szt. 4 500 Kabel do elektrody neutralnej wielokrotnego użytku szt. 20 Uchwyt elektrody monopolarnej wielokrotnego użytku szt. 30 Kabel do elektrody monopolarnej dł. 4m, wielokrotnego użytku szt. 30 Penseta bipolarna prosta dł. 19,5cm, tępa, wielokrotnego użytku szt. 5 Kabel do pensety bipolarnej dł. 4m, wielokrotnego użytku szt. 10 Kabel do instrumentów laparoskopowych wielokrotnego użytku szt. 5 Elektroda nożowa prosta, wielokrotnego użytku szt. 30 Elektroda igłowa wielokrotnego użytku szt. 20 Elektroda nożowa odgięta przedłużona wielokrotnego użytku szt. 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KOŁNIERZE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kołnierz Shantza, miękki z pełną regulacją szerokości, wysokość 8 - 8,5cm, długość co najmniej 43cm szt. 100 Kołnierz Shantza, miękki z pełną regulacją szerokości, wysokość 9 - 10cm, długość co najmniej 46cm szt. 80 Kołnierz Campa, dwuczęściowy z poliuretanowej pianki plastazote (otwory z przepływem powietrza), wodoodporny, zapinany obustronnie taśmami velcro, bez części metalowych przezierny dla promieni X, rozmiar M szt. 30 Kołnierz Campa, dwuczęściowy z poliuretanowej pianki plastazote (otwory z przepływem powietrza), wodoodporny, zapinany obustronnie taśmami velcro, bez części metalowych przezierny dla promieni X, rozmiar L szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DRABINKI WIELORAZOWE (ŁATWE DO DEZYNFEKCJI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drabinki do podnoszenia się chorych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: STETOSKOPY Z OLIWKAMI SILIKONOWYMI (WYMIENNYMI).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stetoskop lekarski zawierający membranę i lejek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: RĘKAWICE ANTYALERGICZNE - BEZPUDROWE, GWARANTUJĄCE PEWNOŚĆ CHWYTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice bezlateksowe - niesterylne rozmiar M.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CEWNIKI STERYLNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Foleya sylikonowe, rozmiar 18 Cewniki Foleya sylikonowe, rozmiar 22.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: IGŁY DO PORTÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do portów kaniule 50mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: OPASKI IDENTYFIKUJĄCE DOROSŁYCH PACJENTÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski winylowe do identyfikacji dorosłych pacjentów (antyalergiczne) na przedramieniu z regulacją do mocowania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: USTNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustniki do pletyzmografii i dyfuzji: okrągły w kształcie dysku o średnicy 9cm, w środku wyścielony filtrem higroskopijnym, zakończony z dwóch stron ustnikami, z jednej strony ustnik o dł. 4cm i średnicy 2,7cm, z drugiej strony ustnik o dł. 4,5cm i średnicy 36cm ) Ustniki do tlenku azotu: okrągły w kształcie dysku o średnicy 5,5cm, w środku wyścielony filtrem higroskopijnym, zakończony z dwóch stron ustnikami, z jednej strony ustnik o dł. 2cm i średnicy 1,5cm, z drugiej strony ustnik o długości 1,5cm i średnicy 1,8cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZESTAWY OPATRUNKOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw opatrunkowy mały składający się z: a. opatrunku hydrofobowego z czarnej gąbki poliuretanowej, o otwartych portach wym. 100 x x75 mm, b. samoprzylepnej podkładki TRAC Pad, c. drenu d. samoprzylepnej folii poliuretanowej (pakowany po 5 szt.) Zestaw opatrunkowy mały składający się z: a. opatrunku hydrofobowego z czarnej gąbki poliuretanowej, o otwartych portach wym. 100 x x75 mm, b. samoprzylepnej podkładki TRAC Pad, c. drenu d. samoprzylepnej folii poliuretanowej (pakowany po 10 szt.) Zestaw opatrunkowy średni składający się z: a. opatrunku hydrofobowego z czarnej gąbki poliuretanowej, o otwartych portach wym. 180 x x125 mm, b. samoprzylepnej podkładki TRAC Pad, c. drenu d. samoprzylepnej folii poliuretanowej (pakowany po 5 szt.) Zestaw opatrunkowy duży składający się z: a. opatrunku hydrofobowego z czarnej gąbki poliuretanowej, o otwartych portach wym. 256 x x150 mm, b. samoprzylepnej podkładki TRAC Pad, c. drenu d. samoprzylepnej folii poliuretanowej (pakowany po 5 szt.) Zbiornik z żelem 500 ml (pakowany po 5 szt.) Zbiornik z żelem 500 ml (pakowany po 10 szt.) Zbiornik z żelem 300 ml (pakowany po 5 szt.) Zestaw opatrunkowy mały składający się z: a. opatrunku z białej piankij, o otwartych portach wym. 256 x x150 mm, b. samoprzylepnej podkładki TRAC Pad, c. drenu d. samoprzylepnej folii poliuretanowej (pakowany po 5 szt.) Podkładka TRAC Pad (pakowany po 10 szt.) Samoprzylepnej folia poliuretanowa 30x 26cm kompatybilna z podkładką TRAC Pad (pakowany po 10szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ŻELE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żel do badań aparatem UKG i USG firmy ALOKA z pisemnym potwierdzeniem, iż firma ALOKA dopuszcza stosowanie żelu prawidłowość kontakcie prawidłowość końcówką aparatu do badania, gwarantującą prawidłowość przeprowadzanego badania (opakowanie po 5kg).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: INDYWIDUALNE ŚRODKI OCHRONY NA ODDZIAŁ CHEMIOTERAPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochronny jednorazowy, niepylący, jałowy fartuch zapinany z tyłu, pokryty nieprzepuszczalnym materiałem z przodu i na rękawach, wyposażony w elastyczne rękawy ze ściągaczami Rękawice w 100% nitrylowe, beztalkowe, sterylne; długie, sięgające powyżej nadgarstków i zachodzące na mankiety fartucha Obuwie ochronne wykonane z nieprzepuszczalnego materiału, odpowiednio wysokie, tak by obejmowały nogawkę spodni; podeszwy muszą być wykonane z trwałego, antypoślizgowego materiału.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SPRZĘT JEDNORAZOWEGO UŻYTKU NIEZBĘDNY DO PRZYGOTOWANIA LEKÓW CYTOSTATYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych bez PVC automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu układu, komora kroplowa z odpowietrznikiem, zawierająca filtr 15?m, długośc drenu 180cm, wykonany z elastycznego materiału z zaciskiem rolkowym szt. 800 Zestaw do przetoczeń płynów infuzyjnych, światłoczułych (aparat czarny z osłoną, workiem na butelkę o poj.500ml szt. 1 200 Zestaw infuzyjny bez PVC do podaży cytostatyków. Zestaw z filtrem 0,2 ?m; zatrzymującym bakterie i cząsteczki; komora kroplowa aparatu z odpowietrznikiem, zawierająca: płaski filtr 15?m położony na dnie komory kroplowej, długość drenu 180cm z zaciskiem rolkowym szt. 800 Zestaw do przetoczeń płynów infuzyjnych z precyzyjnym regulatorem przepływu bez PVC w zakresie 0-250 z zastawką antyrefluksową. Dren o długości 180cm szt. 500 Przyrząd do pobierania i przygotowywania cytostatyków z filtrem aerozolowym 0,2?m i filtrem cząsteczkowym 5?m oraz zastawką umożliwiającą wypływ płynu tylko w momencie podłączenia strzykawki szt. 400 Łącznik miedzystrzykawkowy jałowy, połączenie luer - lock szt. 400 Nasadka do przenoszenia leków z fiolek typu Ecoflac Mix szt. 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.