eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE ZP-160/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Gliwice: SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE ZP-160/2009
Numer ogłoszenia: 353080 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Techniki Górniczej KOMAG , ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE ZP-160/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu i licencji oprogramowania komputerowego: Część I 1. Notebook 1 2. Notebook 2 3. Notebook 3 4. Monitor LCD 19 5. Monitor 24 - 1 6. Monitor LCD 24 - 2 7. Stacja robocza CAD - 1 8. Stacja robocza CAD - 2 Część II 1. Notebook 4 Część III 1. Drukarka wielkoformatowa A0 Część IV 1. Drukarka atramentowa A3 Część V 1. Upgrade 3D StudioMAX standalone z wersji 2009 na 2010 wraz z roczną subskrypcją 2. Upgrade 3D StudioMAX network z wersji 2009 na 3D StudioMAX Entertainments Creation Suite 2010 wraz z roczną subskrypcją 3. Upgrade AutoCAD Mechanical 2009 GB do 2010 GB wraz z roczną subskrypcją 4. Upgrade Macromedia Studio 8 do Adobe Creative Suite 4 Master Collection Część VI 1. MS Office SB 2007 SNGL OLP NL 2. English Translator XT 2 Synergy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.40 - Plotery 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 48.32.10.00 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD) 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: - Część I - 1 800,00 zł. - Część II - 500,00 zł. - Część III - 350,00 zł. - Część IV - 50,00 zł. - Część V - 1 000,00 zł. - Część VI - 150,00 zł. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego w PEKAO SA Oddział w Gliwicach o numerze 69 1240 4272 1111 0000 4834 4849 z adnotacją SPRZĘT I OPROGRAMOWANIE ZP-160/2009. Za wadium wpłacone na rachunek bankowy, Zamawiający uznaje jedynie takie, które bank potwierdzi najpóźniej na jedną godzinę przed terminem otwarcia kopert z ofertami, - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do banku po upływie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o której mowa w pkt. 19 niniejszej SIWZ. Wybrany Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w jego ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP w tym celu Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIE PODLEGANIU WYKLUCZENIU stanowiące załącznik nr III 2. spełniają poniższe warunki na podstawie art. 22 ustawy PZP: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. złożą ofertę na drukach stanowiących zał. nr II i IIa do niniejszej SIWZ, do której dołączą: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy złożą ofertę na drukach stanowiących zał. nr II i IIa do niniejszej SIWZ, do której dołączą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jedynie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia. 3. deklaracje zgodności CE na zaoferowany sprzęt (Zamawiający dopuszcza je w j. angielskim), 4. dodatkowo dołączą do składanych ofert, następujące certyfikaty lub dokumenty w przypadku dostaw sprzętu wymienionego w : Część I: 1. Notebook 1 - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. - Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy świadczącej usługi serwisowe - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. 2. Notebook 2 i 3 - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. - Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy świadczącej usługi serwisowe - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. - Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę zaoferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym VISTA (załączyć wydruk ze str. Microsoft WHCL) - Oświadczenie producenta, wraz z raportem z badań wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę wykazujące, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 9296 w poz. obserwatora w trybie pracy dysku twardego WORK nie przekracza 19 dB - Oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych - Autoryzację producenta dla firmy serwisującej. 3. Monitory 19 - Certyfikaty TCO 03, ISO 13406-2, EPEAT Gold - Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy świadczącej usługi serwisowe - Autoryzację producenta dla firmy serwisującej. 4. Monitor 24 - 1 i 2 - Certyfikat TCO 03, ISO 13406-2 - Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy świadczącej usługi serwisowe - Autoryzację producenta dla firmy serwisującej. 5. Stacje robocze CAD - 1 i 2 - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu. - Certyfikat ISO 9001:2000 dla firmy świadczącej usługi serwisowe - Certyfikat Microsoft potwierdzający poprawną współpracę zaoferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym VISTA (załączyć wydruk ze str. Microsoft WHCL) -Oświadczenie producenta wykazujące, iż głośność jednostki centralnej mierzona w pozycji obserwatora w jałowym trybie pracy (IDLE) zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 nie przekracza 30 dB. - Komputer musi spełniać wymogi normy min. Energy Star 5.0 wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowy katalogu http://www.eu-energystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. - Autoryzację producenta dla firmy serwisującej. Część II 1. Notebook 4 - Certyfikat ATEX Ex I M1 EEx ia I, Zamawiający dopuszcza w j. angielskim lub niemieckim Część V 1.Upgrade 3D StudioMAX standalone z subskrypcją 2. Upgrade 3D StudioMAX network z subskrypcją - Akredytacja Autodesk Media Entertainment (dopuszcza się wydruk ze str. internetowej) 3. Upgrade AutoCAD 2009 GB do 2010 GB z subskrypcją - Akredytacja Autodesk Mechaniczna (dopuszcza się wydruk ze str. internetowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Techniki Górniczej KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Techniki Górniczej KOMAG 44-101 Gliwice ul. Pszczyńska 37 pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook 1 2. Notebook 2 3. Notebook 3 4. Monitor LCD 19 5. Monitor LCD 24 - 1 6. Monitor LCD 24 - 2 7. Stacja robocza CAD - 1 8. Stacja robocza CAD - 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6, 30.23.10.00-7, 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebook.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarka wielkoformatowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka wielkoformatowa A0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.40-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarka atramentowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka atramentowa A3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Licencje na oprogramowania komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Upgrade 3D StudioMAX standalone z wersji 2009 na 2010 wraz z roczną subskrypcją 2. Upgrade 3D StudioMAX network z wersji 2009 na 3D StudioMAX Entertainments Creation Suite 2010 wraz z roczną subskrypcją 3. Upgrade AutoCAD Mechanical 2009 GB do 2010 GB wraz z roczną subskrypcją 4. Upgrade Macromedia Studio 8 do Adobe Creative Suite 4 Master Collection.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.10.00-3, 48.32.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Licencje na oprogramowania komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. MS Office SB 2007 SNGL OLP NL 2. English Translator XT 2 Synergy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.