eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług poligraficznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Katowice: Świadczenie usług poligraficznych.
Numer ogłoszenia: 35306 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, fax 032 2563420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.silesia-region.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług poligraficznych obejmujących pozycje wyszczególnione zgodnie z zakresami opisanymi w siwz. W ramach zamówienia Wykonawca zrealizuje projekt, przygotowanie do druku, druk i dostawę do siedziby Zamawiającego. Projekty graficzne muszą powstać w konsultacji z Zamawiającym i zostać zaakceptowane. Wykonawca zabowiązany jest do usunięcia wszelkich wad druku, które nie wynikły z winy Zamawiającego. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminach podanych w pkt XI siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Oryginalny kod CPV: 78.22.00.00 - Usługi składu Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.20.00 - Usługi składu Oryginalny kod CPV: 78.12.10.00 - Usługi w zakresie drukowania kopert Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.12.50.00 - Usługi w zakresie drukowania wizytówek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.31.00.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą oświadczenia stanowiące integralną część formularza ofertowego, jak również dokumenty potwierdzające oświadczenia. Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w punkcie XII ppkt. 1 siwz. W przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (zawarte w formularzu ofertowym). Wszystkie dołączone dokumenty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z chwilą ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt. XII od 1 do 3 siwz. W przypadku, gdy Wykonawca pragnie zastrzec, przed dostępem innych uczestników postępowania, informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. O zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty winien dołączyć wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa podając precyzyjnie nazwę dokumentu i nr strony oraz podstawę prawną tajemnicy. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/?grupa=2

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego Wydział Organizacyjny (Sekretariat Wydziału Organizacyjnego) pok. 559, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koperty i papier firmowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Koperty Sejmiku Województwa Śląskiego 1.koperty C6 nakład 1 500 szt., 2.druk jednostronny z użyciem pełnego wybarwienia, 3.samoprzylepne, 4.białe, 5.na kopercie herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1), napis w kolorze czarnym - Sejmik Województwa Śląskiego i adres nadawcy, zgodnie ze wzorem nr 1, który jest do wglądu u Zamawiającego. B. Koperty Sejmiku Województwa Śląskiego 1.koperty C4 nakład 1 500 szt., 2.druk jednostronny z użyciem pełnego wybarwienia, 3.samoprzylepne, 4.białe, 5.na kopercie herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1), napis w kolorze czarnym - Sejmik Województwa Śląskiego i adres nadawcy, zgodnie ze wzorem nr 2, który jest do wglądu u Zamawiającego. C. Koperty z nadrukiem: Marszałek Województwa Śląskiego 1.koperty DL nakład 3 000 szt., 2.druk jednostronny z użyciem pełnego wybarwienia, 3.samoprzylepne, 4.białe, 5.na kopercie herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1) i napis w kolorze czarnym - Marszałek Województwa Śląskiego, zgodnie ze wzorem nr 3, który jest do wglądu u Zamawiającego. D. Papier firmowy Urzędu Marszałkowskiego 1.format: A4, po obcięciu 2.nakład 80 000 sztuk, 3.gramatura papieru 90g/m2 - kolor biały, 4.druk jednostronny z użyciem pełnego wybarwienia, 5.szerokość szarego paska 50mm, szarość: PANTON, warm gray 1 u, 6.herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1), umieszczony na szarym pasku, 7.zgodnie z wzorem nr 4, który jest do wglądu u Zamawiającego. E. Ozdobny papier firmowy Urzędu Marszałkowskiego 1.format: A4, po obcięciu 2.nakład 5 000 sztuk, 3.papier ozdobny tłoczony typu BOND (struktura surowca płótno) gramatura papieru 80g/m2, kolor biały, 4.druk jednostronny z użyciem pełnego wybarwienia, 5.szerokość szarego paska 50mm, szarość: PANTON, warm gray 1 u, 6.herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1), umieszczony na szarym pasku, 7.zgodnie z wzorem nr 5, który jest do wglądu u Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okładki na legitymacje i dokumenty oraz legitymacje przewodnika górskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Okładki na legitymacje 1.ze sztucznej skóry (skóropodobnej okleiny), 2.z wytłoczonym na sucho herbem Województwa Śląskiego i napisem Sejmik Województwa Śląskiego, 3.format: 105mm x 150 mm, 4.kolor granatowy, 5.w środku wyściełane materiałem miękkim w kolorze granatowym, 6.wewnątrz na środku srebrny sznurek przytrzymujący wkład, 7.całość klejona, 8.cała okładka przeszyta na całym obwodzie (ok. 2-2,5 mm od brzegu), 9.zgodnie z wzorem nr 6, który jest do wglądu u Zamawiającego, 10.nakład 400 sztuk. Zamawiający posiada własną matrycę, którą może udostępnić Wykonawcy zamówienia po podpisaniu umowy. Matryca podlega zwrotowi po zrealizowaniu zamówienia. B. Twarde okładki tekturowe na dokumenty 1.oklejane papierem w kolorze granatowym, 2.w środku wyklejane papierem w kolorze ecru, 3.w wewnętrznym rogu zabezpieczenie przed wysunięciem dokumentu, 4.z nadrukowanym centralnie podłużnym paskiem w kolorze niebieskim o szerokości ok. 6 cm, w górnej jego części - herb Województwa Śląskiego - zgodnie z manualem (załącznik nr 1), w dolnej logo Województwa - zgodnie z manualem (załącznik nr 2) oraz napis w kolorze niebieskim: Sejmik Województwa Śląskiego, 5.zgodnie z wzorem nr 7, który jest do wglądu u Zamawiającego, 6.format A4, 7.nakład 400 sztuk. C. Twarde okładki tekturowe na legitymacje służbowe 1.oklejane papierem w kolorze granatowym, 2.w środku wyklejane papierem w kolorze ecru, 3.w wewnętrznym rogu zabezpieczenie przed wysunięciem dokumentu, 4.wewnątrz na środku niebieski sznurek przytrzymujący wkład, 5.z nadrukowanym centralnie podłużnym paskiem w kolorze niebieskim o szerokości ok. 2,5 cm (w górnej jego części - herb Województwa Śląskiego zgodnie z manualem (załącznik nr 1), w dolnej logo Województwa zgodnie z manualem (załacznik nr 2) oraz napis w kolorze niebieskim: Urząd Marszałkowski WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO), 6.zgodnie z wzorem nr 8, który jest do wglądu u Zamawiającego, 7.format: 105mm x 150 mm, 8.nakład 200 sztuk. D. Legitymacje Przewodnika Górskiego 1.legitymacja w formie książeczki oprawiona w sztuczną skórę lub skóropodobną okleinę, 2.na zewnętrznej pierwszej stronie okładki tłoczony orzeł i napis LEGITYMACJA PRZEWODNIKA GÓRSKIEGO - tłoczenie i napis w kolorze złotym, 3.format legitymacji rozłożonej 21 x 7,5 cm (1/4 wielkość arkusza A-4) 4.format legitymacji złożonej 10,5 x 7,5 cm 5.kolor okładki: ciemna zieleń 6.w środku legitymacja zawiera 8 stron, łącznie z okładami (załącznik nr 3), 7.zgodnie z wzorem nr 9, który jest do wglądu u Zamawiającego, 8.ilość 300 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wizytówki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wizytówki pracowników Urzędu Marszałkowskiego, 1.format: 50 mm x 90 mm, po obcięciu, 2.nakład: łącznie 25 000 szt., 3.papier ozdobny tłoczony typu ELFENBENS (struktura surowca płótno), gramatura 240-260 g/m2, kolor biały, 4.druk jednostronny, jednokolorowy, czarny, 5.herb Województwa Śląskiego tłoczony, 6.układ druku, rodzaj czcionki, zgodnie z wzorem nr 10, który jest do wglądu u Zamawiającego, 7.Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję wizytówki, 8.wizytówki należy trwale zapakować w paczki po 100 sztuk każda oraz dostarczyć na koszt Wykonawcy do siedziby zamawiającego w ciągu 7 dni od daty przesłania danych niezbędnych do wykonania wizytówki. Zamawiający posiada własną matrycę, którą może udostępnić Wykonawcy zamówienia po podpisaniu umowy. Matryca podlega zwrotowi po zrealizowaniu zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.12.50.00-9, 78.22.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Biuletyn Aktualności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt, skład i druk wraz z korektą biuletynu Aktualności 1.nakład: 2000 szt. każdego wydania, 2.format: A4, objętość: 2 strony, kolor: 4, papier: offset, ekologiczny (bezchlorowy lub makulaturowy) 250g, przygotowalnia, naświetlanie, druk, 3.Zamawiający dostarcza, a Wykonawca odbiera materiały do poszczególnych numerów formie elektronicznej (pliki MS Word, Excel, .JPG, .Tiff, .Gif) pocztą e-mail oraz papierowej, 4.wykonanie 3 (trzech) projektów plastycznych wraz z kromalinami, 5.ilość wydań w roku 2008: 11 miesięcy 6.po dokonaniu składu każdego numeru makieta zostanie przedłożona do akceptacji Zamawiającego poprzez przesłanie pocztą e-mail (w formie pliku PDF), 7.kopertowanie wydrukowanych egzemplarzy biuletynu w kopertach o wymiarach 229x324 mm, białe, - nadrukowanie adresu (wraz z logo) nadawcy, druk czarno-biały - nadrukowanie adresu odbiorcy wg, przesłanej listy odbiorców do każdorazowego zamówienia oddzielnie - ilość kopertowanych biuletynów - wg. każdorazowego zamówienia, nie więcej niż 2000 szt, 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo dodania do kopertowanych egzemplarzy biuletynu dodatkowych materiałów, dostarczonych do Wykonawcy, w celu umieszczenia ich razem z biuletynem, 9.druk ostatniego numeru do 31 grudnia 2008r. - złożenie makiety poszczególnych numerów: 24 godziny od chwili dostarczenia materiałów do wykonawcy, - korekta makiety zgodnie z uwagami Zamawiającego: 24 godziny, - wydrukowane i zakopertowane biuletyny Wykonawca dostarczy w ciągu 3 dni kalenadarzowych do siedziby Zamawiającego licząc od daty zaakceptowania materiałów do poszczególnych numerów, - druk poszczególnych numerów realizowany będzie w określonych tygodniach kolejnych miesięcy, 10.odpowiedzialność za wykonanie korekty ponosi Wykonawca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.20.00.00-9, 78.22.00.00-5, 78.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.