eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › MODERNIZACJA SIECI TELEINFORMATYCZNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Gryfino: MODERNIZACJA SIECI TELEINFORMATYCZNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE
Numer ogłoszenia: 353048 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gryfiński , ul. Sprzymierzonych 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045000, faks 091 4163002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gryfino.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SIECI TELEINFORMATYCZNYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W GRYFINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teleinformatycznych oraz instalacji elektroenergetycznych z pracami towarzyszącymi w budynkach Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 i ul. 11 Listopada 16 d na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z podziałem na dwie części: a) część I zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. Sprzymierzonych 4, b) część II zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. 11 Listopada 16 d. 1. Zakres prac obejmuje m.in.: a) budowę instalacji teleinformatycznej opartej na okablowaniu strukturalnym kategorii 6 składającej się z podwójnych gniazd RJ-45, b) instalację urządzeń aktywnych sieci komputerowej, c) instalację w punkcie dystrybucyjnym zasilaczy bezprzerwowych UPS, d) budowę instalacji elektroenergetycznych na podwójne i poczwórne gniazda wtykowe. e) przeniesienie centrali telefonicznych f) częściowy demontaż instalacji komputerowej oraz prace towarzyszące: g) wykonanie dokumentacji powykonawczej, h) sformułowanie na piśmie powykonawczych zaleceń konserwacyjno-eksploatacyjnych, i) przeszkolenie personelu, j) konieczne przemieszczenia istniejącego wyposażenia pomieszczeń po wcześniejszym przygotowaniu ich do tego przez pracowników Zamawiającego. 2 Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta okablowania. Wykonawca będzie musiał się wykazać dokumentem potwierdzającym, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania oraz potwierdzeniem uzyskania 25 letniej gwarancji producenta systemu na okablowanie strukturalne po wykonaniu zamówienia. W przypadku braku autoryzacji lub gwarancji roboty nie zostaną odebrane. 3 Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na to że roboty odbywają się w funkcjonującym urzędzie, prace mogą być wykonywane kolejno w poszczególnych etapach w ustaleniu z osobą do tego wyznaczoną przez Zamawiającego. Roboty mogą być prowadzone głównie po godzinach pracy urzędu (również w nocy) oraz w dni wolne od pracy. W godzinach pracy wskazane jest wykonywanie tylko prac nieuciążliwych dla pracowników i petentów, a koniecznych do przeprowadzenia w tym czasie ze względów organizacyjnych lub technicznych. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfiką organizacji pracy jednostki i możliwościami etapowania prac w porozumieniu z osobą do tego wyznaczoną. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony za pomocą projektu stanowiącego zał. nr 9 a i b specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej zał. nr 6 a i b , przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 7 a i b..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.21.00.00 - Nadwozia pojazdów mechanicznych 32.40.00.00 - Sieci 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przypadku złożenia oferty na: a. I część zamówienia należy wnieść wadium wysokości 3.000 zł. b. II część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości 3.000 zł Warunki dotyczące wniesienia wadium opisane są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. a w szczególności: 3. Wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem doświadczenia w dziedzinie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, wykażą, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali min. 2 roboty o profilu podobnym do przedmiotu zamówienia. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł brutto za każdą oraz dotyczyła wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z instalacją elektryczną 4. Wykonawcy muszą wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie osób: a. posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową - minimum 2 osoby b. posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP D - minimum 1 osoba c. certyfikowanych instalatorów oferowanego systemu okablowania - minimum 2 osoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ) 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert) 4) Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłatami i składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z zał. nr 11 do SIWZ). Należy podać minimum 2 roboty na kwotę minimum 100.000 zł brutto. Za roboty podobne Zamawiający uzna takie, których wartość wynosiła co najmniej 100.000 zł za każdą oraz dotyczyła wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z instalacją elektryczną 5.1)Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz dotyczyły wykonania instalacji okablowania strukturalnego 6 kategorii wraz z podaniem daty i wartości zamówienia oraz danych tele-adresowych inwestorów. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) posiadających poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową - minimum 2 osoby b) posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP D - minimum 1 osoba c) certyfikowanych instalatorów oferowanego systemu okablowania - minimum 2 osoby, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ) 6.1) Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia tych osób, odpowiednio: a. poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową b. świadectwo kwalifikacyjne SEP D c. certyfikaty instalatora oferowanego okablowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gryfino.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście w budynku przy ul. 11 Listopada 16 d, 74-101 Gryfino, pok. 102, pocztą na pisemny wniosek lub pobrać ze strony internetowej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Zabezpieczoną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30 października 2009 r. do godz. 11.00 w budynku Starostwa Powiatowego w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 4 w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. Sprzymierzonych 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teleinformatycznych oraz instalacji elektroenergetycznych z pracami towarzyszącymi w budynkach Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 i ul. 11 Listopada 16 d na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej a) część I zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. Sprzymierzonych 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 45.31.43.20-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. 11 Listopada 16 d..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji teleinformatycznych oraz instalacji elektroenergetycznych z pracami towarzyszącymi w budynkach Starostwa Powiatowego w Gryfinie przy ul. Sprzymierzonych 4 i ul. 11 Listopada 16 d na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej a) część II zamówienia obejmuje roboty dotyczące budynku przy ul. 11 Listopada 16 d..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 45.31.43.20-0, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.