eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w domu studenckim SŁOWIANKA i PARAWANOWIEC przy pl. Grunwaldzkim 26 i 28 we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-18

POZYCJA 35302

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w domu studenckim SŁOWIANKA i PARAWANOWIEC przy pl. Grunwaldzkim 26 i 28 we Wrocławiu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Wrocławski, do kontaktów: Gabriela Kantecka, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Uniwersytet Wrocławski, Gabriela Kantecka, ul. Kuźnicza 49/55, 51-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Uniwersytet Wrocławski, Gabriela Kantecka, ul. Kuźnicza 49/55, 51-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Wrocławski, Gabriela Kantecka, ul. Kuźnicza 49/55, 51-138 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472, e-mail: bzp@adm.uni.wroc.pl, www.bzp.uni.wroc.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO w domu studenckim SŁOWIANKA i PARAWANOWIEC przy pl. Grunwaldzkim 26 i 28 we Wrocławiu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych obejmuje dla DSO: - wykonanie okablowania o odporności pożarowej FE180/E90 ułożonego w listwach elektroinstalacyjnych i w rurkach ochronnych, - montaż szafy teletechnicznej nagłośnienia wraz z modułami w ramach, - montaż centrali sterującej, - montaż wzmacniaczy systemu, - montaż konsoli mikrofonowej, - montaż głośników, - uruchomienie systemu. Instalacja systemu ma obejmować swoim zasięgiem: pokoje mieszkalne, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne i obsługi oraz pomieszczenia magazynowe. 2. Przeszkolenie wyznaczonych pracowników inwestora w zakresie obsługi i nadzoru systemu, 3. Wykonanie usługi konserwacji uruchomionych systemów oraz przeglądów technicznych wynikających z zaleceń producenta urządzeń w okresie udzielonej 24 - miesięcznej gwarancji. 4. Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji: a) roboty budowlano-instalacyjne (min 36 miesięcy od daty końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy), b) urządzenia - 24 miesiące od daty końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. Remont odbywać się będzie na obiekcie zamieszkałym przez studentów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, pl. Grunwaldzki 26 i 28. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - instalacyjne objęte dokumentacją projektową oraz specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 3;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000,00. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp. 2. Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga: A) Przedstawienia wykazu wykonanych robót budowlano - instalacyjnych zawierającego potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (VIII 2000 r. - VII 2005 r.) - roboty budowlanej (rozpoczętej i zakończonej), podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną, należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki (za co zostaną przydzielone 2 pkt): - o wartości, co najmniej 250.000,- zł (brutto), - zawierające wykonanie robót budowlano-instalacyjnej (w zakresie instalacji DSO) w obiekcie czynnym całą dobę. (Do obiektów czynnych 24 godz./dobę Zamawiający zalicza budynki gdzie intensywny ruch mieszkańców trwa 24 godz./dobę są to: Domy Studenckie, Domy Asystenckie, Hotele, obiekty publicznej i niepublicznej służby zdrowia). Dodatkowo za każdy następny kontrakt o wartości, co najmniej 100.000,- zł (brutto) spełniający powyższe warunki - zostanie przydzielony 1 punkt. B) Do wykazu kontraktów Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie kontraktów zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a)wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b)wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c)wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d)wskazanie daty wykonania, e)wskazanie wartości zamówienia, f)wskazanie miejsca wykonania, g)opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h)podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b) Uwaga: W przypadku zrealizowanego kontraktu w ramach konsorcjum należy wskazać część kontraktu (zrealizowanych robót) przez Wykonawcę ze wskazaniem jej wartości. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie warunek określony w pkt 2.1 będzie oceniany łącznie. 3. Wraz z wnioskiem Wykonawca winien złożyć: 1)Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2)Dokumenty wymagane w pkt 2; 3)Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające zgodność profilu prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia, oraz wskazujące osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów (konsorcjum lub spółki cywilnej) należy przedstawić pełnomocnictwo zgodnie z zapisem w pkt 6. 4)Świadectwo (co najmniej jednej osoby) przeszkolenia (ukończenia szkolenia) uprawniające do instalowania, uruchomienia i konserwacji urządzeń Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO). 5)Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 7)Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 8)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - dotyczy podmiotów zbiorowych. 9)Informacje z banku, w którym posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową min. 100.000,-zł- wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 10)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność powyższych osób do właściwej izby inżynierskiej. 11)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. złotych. W przypadku polisy w innej walucie niż złoty polski kwota ubezpieczenia zostanie przeliczona na złote polskie kursu średniego NBP z dnia składania wniosków. W przypadku składania wniosków przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty określone w pkt 3) ,5) ,6), 7), 8) muszą być złożone przez każdy podmiot. Dokumenty określone w pkt 4), 9), 10) 11) muszą być wniesione przez którekolwiek z nich. Natomiast oświadczenie określone w pkt 1) musi być złożone łącznie przez podmioty, podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli lub przez pełnomocnika. W przypadku spółki cywilnej - zaświadczenie ZUS może być wystawione na każdego ze wspólników spółki cywilnej z osobna lub spółkę cywilną ze wskazaniem wspólników ją tworzących. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w par. 1 ust. 1 pkt 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), składa dokumenty wymienione w par. 2 ust. 1 pkt 1, 2, 3 tego rozporządzenia z zastrzeżeniem postanowień par. 2 ust. 2 w/w rozporządzenia. 5. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii. W przypadku kserokopii dokument należy opatrzyć klauzulą "za zgodność z oryginałem" i poświadczyć podpisem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. Dokumenty należy podpisać czytelnie, w przypadku parafowania wymagana jest pieczątka imienna podpisującego. 6. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być dołączony oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa (załączony oryginał lub kopia pełnomocnictwa musi posiadać termin ważności i stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy i jest ono obowiązujące do danego postępowania) udzielonego przez osobę/osoby do tego upoważnione-zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2a ustawy o opłacie skarbowej Dz.U. 04.253.2532 i zmiany-pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej. 7.Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści, spięte i złożone w zamkniętej kopercie opisanej hasłem :Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie DSO dla D.S. SŁOWIANKA I PARAWANOWIEC.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 20. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Oferowana cena ogółem brutto za całość wykonania przedmiotu zamówienia - 80% Okres gwarancji (min. 36 miesięcy - max. 60 miesiecy) - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2005, godzina 10:30, Biuro Zamówień Publicznych, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.