Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 352957 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Wierzbica: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
31041000000, ul.
ul. Sienkiewicza
37,
26680
Wierzbica, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 182 059, e-mail
, faks
486 182 059.
Adres strony internetowej (URL): www.dpswierzbica.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.dpswierzbica.finn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Numer referencyjny: DPS.271.10.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek artykułów spożywczych do DPS w Wierzbicy ul. Sienkiewicza 37. Zamówienie zostało podzielone na części: Część I CPV 15100000-9 produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Część II CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze Część III CPV 15500000-3 produkty mleczarskie Część IV CPV 158100009 - pieczywo świeże i wyroby piekarskie Część V CPV 15200000 - 0 ryby przetworzone i konserwowane. Część VI CPV 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 3.2. Dostawca zobowiązuje się dostarczać towar do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 3.3. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów. 3.4. Produkcja i warunki transportu zamówionych produktów będą odpowiadały zasadom Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki higienicznej (GHP). Dostawca zagwarantuje zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010r. Nr 21, poz. 105) oraz spełniały warunki ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2004r. Nr 33, poz. 288)
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
zamawiający żąda złożenia zaświadczenia z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o prowadzeniu działalności gospodarczej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia i wykazu pojazdów wraz z dokumentami dopuszczającymi do przewozu żywności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami, wykaz pojazdów z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do przewozu żywności.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami, wykaz pojazdów z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do przewozu żywności.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. oświadczenie i wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cen | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 06/12/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 30/11/2016
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Baleron
kg
20
2.
Baleron mielony
kg
180
3.
Baton drobiowy szynkowy
kg
85
4.
Blok zapiekany
kg
180
5.
Boczek mielony (wędlina)
kg
170
6.
Farsz na pierogi
kg
15
7
Karkówka z kością
kg
420
8.
Kaszanka
kg
250
9
Kiełbasa krakowska
kg
206
10.
Kiełbasa szynkowa
kg
225
11.
Kiełbasa toruńska
kg
150
12.
Kiełbasa wiejska
kg
3
13.
Kiełbasa zwykła
kg
240
14.
Kiełbasa gilowa
kg
470
15.
Kiełbasa serwolatka
kg
170
16.
Kości wieprzowe (rurkowe)
kg
1 100
17.
Kurczaki
kg
890
18.
Łopatka z kością
kg
900
19.
Mielonka wieprzowa (wędlina na kanapki)
kg
180
20
Mięso mielone (wieprzowe)
kg
206
21.
Mortadel
kg
250
22.
Ogonówka wędzona
kg
55
23.
Parówki
kg
220
24.
Parówkowa
kg
220
25.
Kiełbasa golonkowa
kg
150
26.
Pasztet wieprzowy
kg
250
27.
Pasztetowa
kg
225
28.
Pieczeń rzymska
kg
180
29.
Płuca wieprzowe
kg
100
30.
Schab drobiowy
kg
165
31.
Kiełbasa szynkówka
kg
150
32.
Serca drobiowe
kg
45
33.
Słonina
kg
56
34.
Smalec
kg
50
35.
Szynka wieprzowa (wędlina)
kg
10
36.
Szynka tyrolska
kg
150
37.
Wątróbka drobiowa
kg
200
38.
Wołowina z kością - rozbrat
kg
170
39.
Żebra wieprzowe
kg
200
40.
Kiełbasa żywiecka
kg
232
41.
Serca wieprzowe
kg
190
42
Żołądki drobiowe
kg
160
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Barszcz biały w proszku opakowanie 66 g
szt
900
2.
Budyń (op. 40 g)
szt
1000
3.
Bułka tarta
kg
200
4.
Chrzan w słoiku (op. 290g)
szt
380
5.
Cukier
kg
2 400
6.
Cukier puder
kg
8
7.
Cukier waniliowy (op. 32g)
szt
150
8
Cynamon (op. 20g)
szt
15
9.
Ćwikła (słoik 250 g)
szt
20
10.
Drożdże (op. 100 g)
szt
10
11.
Dżem niskosłodzony (op.260 g)
szt
450
12.
Galaretka owocowa (op. 75 g)
szt
20
13. Groszek konserwowy (puszka lub słoik 400g)
szt
200
14.
Herbata (granulat op. 100g)
szt
1 100
15.
Kakao (op. 100 g)
szt
75
16.
Kasza gryczana
kg
80
17.
Kasza jęczmienna
kg
150
18.
Kasza manna
kg
180
19. Kawa zbożowa rozpuszczalna (op.150 g)
szt
140
20.
Ketchup (op 1 litr)
szt
150
21
Kisiel (op. 40g)
szt
1200
22.
Koncentrat pomidorowy (op. 0,9 l) szt
250
23.
Krem do ciast (op. 250g)
szt
10
24.
Kwasek cytrynowy (op. 25g)
szt
450
25. Liście laurowe (op. 10g)
szt
40
26. Majeranek (op. 10g)
szt
100
27. Majonez (op. 1l)
szt
250
28. Mak (op. 1 kg)
szt
8
29. Makaron świderki (op. 5 kg)
szt
75
30. Makaron nitki (op. 5kg)
szt
35
31. Margaryna
kg
10
32. Mąka pszenna (op. 5kg)
szt
170
33. Mąka ziemniaczana (op. 1 kg)
kg
150
34. Miód naturalny (op. 1 l)
szt
50
35. Musztarda (op. 1 l)
szt
133
36. Ocet (op. 1l)
szt
10
37. Olej uniwersalny (op. 5 l)
szt
100
38. Olejek do ciast (op. 10g)
szt
15
39. Pieprz mielony (op. 15g)
szt
550
40. Płatki jęczmienne (op. 400g)
szt
280
41.
Płatki kukurydziane 1 kg
kg
220
42.
Płatki owsiane
kg
130
43.
Polewa czekoladowa (op. 100g)
szt
6
44.
Proszek do pieczenia (op. 30g)
szt
100
45.
Przyprawa warzywna (op. 1 kg)
szt
80
46. Przyprawa do potraw w płynie (op. 1 l)
szt
20
47. Rodzynki (op. 1kg) szt 2
48.
Ryż
kg
430
49.
Sok owocowo-warzywny zagęszczany w butelce (op. 1 l)
szt
1000
50.
Sól
kg
420
51. Syrop owocowy wysokosłodzony (op. 0,50l)
szt
1800
52.
Ziele angielskie (op. 15 g)
szt
50
53.
Zioła prowansalskie (op 10g)
szt
30
54.
Żelatyna (op 50g)
szt
15
55.
Bazylia (op. 10g)
szt
15
56.
Tymianek (op 10g)
szt
30
57
Oregano (op. 10g)
szt
30
58.
Przyprawa do kurczaka (op.20g)
szt
60
59.
Przyprawa do wieprzowiny (20g)
szt
30
60.
Papryka słodka (op.20g)
szt
30
61.
Papryka ostra (op20g)
szt
30
62.
Pieprz ziołowy (20g)
szt
30
63.
Curry (op. 25g)
szt
50
64
Wafle śmietankowe (180 g)
szt
60
65.
Herbatniki (65 g)
szt
60
66.
Biszkopty (100g)
szt
60
67.
Paluszki ( 80g)
szt
60
68.
Baton MARS (op. 47 g)
szt
75
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Mleko 2 %
litr
24 000
2.
Ser biały półtłusty
kg
700
3.
Ser twardy
kg
250
4.
Serek homogenizowany (op. 150g)
szt
3 100
5.
Serek topiony (op. 100g)
szt
2 500
6.
Śmietana 18% (op. 400g)
szt
2 350
7.
Masło extra kostka 200g
szt
6 400
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: pieczywo świeże i wyroby piekarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Bułka pszenna (50g)
szt
18 300
2.
Bułka pszenna (400g) (gryzka)
szt
5 856
3.
Chleb pszenno-żytni - krojony (600 g)
szt
14 100
4.
Chleb graham - krojony (500 g)
szt
3 660
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
Część nr: 5
Nazwa: ryby przetworzone i koserwowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.
Filet z miruny ze skórą
kg
500
2.
Paprykarz szczeciński (op. 330g)
szt
325
3.
Śledź salinat
kg
110
4.
Śledź w oleju (op. 170g)
sz
150
5.
Śledź w pomidorach (op.170g)
szt
250
6.
Szprot w oleju (op.170g)
szt
250
7.
Szprot w pomidorach (op. 170g)
szt
350
8.
Ryba wędzona (makrela)
kg
36
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
Część nr: 6
Nazwa: owoce, warzywwa i podobne produkty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1
Arbuz
kg
150
2
Banany
kg
36
3
Botwina
Pęczki
80
4
Buraki
kg
1 150
5
Brokuły
szt
60
6
Cebula
kg
600
7
Cytryny
kg 6
8
Fasola biała
kg
100
9
Fasola szparagowa kg
20
10
Groch łupany
kg
80
11
Grzyby suszone
kg
0,5
12
Jabłka
kg
2 200
13
Kalafior
szt
150
14
Kapusta biała
kg
3 000
15
Kapusta granatowa
kg
350
16
Kapusta kiszona
kg
200
17
Kapusta pekińska
kg
400
18
Kapusta młoda
kg
120
19
Kapusta włoska
kg
700
20
Koper
pęczki
200
21
Mandarynki
kg
30
22
Marchew
Kg
2 600
23
Ogórek świeży
Kg
450
24
Ogórki kiszone
Kg
360
25
Papryka
Kg
50
26
Pieczarki
kg
250
27
Pietruszka
kg
550
28
Pietruszka zielona
pęczki
100
29
Pomidory
kg 350
30
Por
kg 120
31
Rzodkiewka
pęczki
120
32
Sałata zielona
szt
600
33
Seler
kg
550
34
Susz owocowy - jabłko
Kg
5
35
Susz owocowy- śliwka
kg
5
36
Susz owocowy - gruszka
Kg
5
37
Susz warzywny (5 kg)
szt
12
38
Szczaw
pęczki
40
39
Szczypior
pęczki
50
40
Śliwka
kg
150
41
Truskawka
kg
50
42
Wiśnia
kg
150
43
Ziemniaki
kg
16 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100 |
INNE PRZETARGI WIERZBICA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy na rok 2026. Zadanie podzielone na 9 części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie Cyberbezpieczeństwa w Gminie Wierzbica
- Przebudowa łazienek w budynku DPS w Wierzbicy przy ul. Partyzantów 3
więcej: przetargi WIERZBICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Przedszkola "Tęczowy Zakątek" w Chełmnie na rok 2026"
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r. w Warszawie - na 2026 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





