eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Dostawa specjalistycznych narzędzi laryngologicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Skarżysko-Kamienna: Dostawa specjalistycznych narzędzi laryngologicznych
Numer ogłoszenia: 352926 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarzysku-Kamiennej , ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 41 25 30 757, 516 209 290, faks 41 25 32 944, 25 30 757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa specjalistycznych narzędzi laryngologicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznych narzędzi laryngologicznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ: Pakiet - 1 zestaw do adenotosillectomi - 3 zestawy Pakiet - 2 zestaw do tracheostomii - 1 zestaw Pakiet - 3 zestaw do directoscopii oesophagoscopii - 1 zestaw Pakiet - 4 zestaw diagnostyczny sinusoscopia - 1 zestaw Pakiet - 5 pozostałe narzędzia laryngologiczne: a) poz. 1 - lampa czołowa bezprzewodowa - 2 szt. b) poz. 2 - penseta bipolarna zakrzywiona - 2 szt. c) poz. 3 - penseta bipolarna prosta - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ Zakres zamówienia obejmuje: 1.dostawę na własny koszt i ryzyko narzędzi laryngologicznych do siedziby Zamawiającego; 2.przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów, tj. niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim oraz właściwie opakowane; 3.powiadomienie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem o terminie dostawy na nr tel. 516-209-367; Dostarczone narzędzia muszą: - spełniać wszelkie normy jakościowe, - odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, - posiadać wymagane odpowiednimi przepisami, deklaracje zgodności, normy, atesty i certyfikaty, - fabrycznie nowe i nieużywane, - pozbawione wad fizycznych oraz prawnych, w tym nie będą obciążone żadnymi ciężarem i prawami osób trzecich, - posiadać gwarancję min. 24 miesiące od daty odbioru oferowanego asortymentu protokołem zdawczo-odbiorczym, W przypadkach gdzie w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający posługuje się nazwą produktu dopuszcza się zaoferowanie narzędzia równoważnego, które ma być kompatybilne i musi posiadać takie same funkcje z narzędziem wskazanym z nazwy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i 5 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadających przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości minimum: Pakiet 1 - 25.000,00 zł brutto Pakiet 2 - 4.900,00 zł brutto Pakiet 3 - 31.000,00 zł brutto Pakiet 4 - 46.000,00 zł brutto Pakiet 5 : Poz. 1 - 11.000,00 zł brutto Poz. 2 - 3.100,00 zł brutto Poz. 3 - 3.100,00 zł brutto oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 i 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualna polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000,00zł. na cały okres trwania umowy. - w przypadku gdy polisa obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zadania, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie, że po otrzymaniu zamówienia ,przedłuży ją na czas trwania umowy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; b.wypełnione formularze asortymentowy - załącznik nr 2 c.wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 d.deklarację zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych oraz dokumenty rejestrowe potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.). Dokumenty te muszą być czytelnie opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą. e.Katalogi (prospekt) w języku polskim, w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem) - w przypadku firm dysponujących katalogiem (prospektem) zawierającym różny asortyment. W przypadku firm, które dysponują odrębnymi katalogami (prospektami) dla oferowanego asortymentu zobowiązane są one do dołączenia do ofert tylko tych katalogów (prospektów), które dotyczą oferowanego asortymentu. W przypadku wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia spełnienia parametrów przez oferowane narzędzia poprzez wezwania Wykonawcy do dostarczenia wzorów zaoferowanych narzędzi jak i do skorzystania z informacji producenta zamieszczanych na powszechnie dostępnych stronach internetowych. f.dokumenty producenta dotyczące składu stali z której zostały wykonane oferowane narzędzia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji gdy dotyczy ona zmiany: a)nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego; b)wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym; c)zmiany postanowień domaga się organ założycielski Zamawiającego. W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej; d)wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; e)wycofanie z produkcji przedmiotu umowy do obrotu handlowego i dostarczenie produkt równoważnego, spełniającego parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; f)zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę; g)obniżenia wielkości ceny, w przypadku gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie; h)zmiany stawki podatku VAT na narzędzia sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT i)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko-Kamienna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet - 1 zestaw do adenotosillectomi - 3 zestawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.rozwieracz typu Davis - Meyer z osłonkami silinkowymi 1 szt. 2.łyżki do rozwieracza typu Russel - Davis - 29 x 67mm, 33 x 75mm, 38 x 85mm, 40x92mm 4 szt. 3.zawieszka do rozwieracza - typu Magauran - sztaba pod barki - 1szt. + druty 2szt. 4.końcówka do ssaka typu Yankauer - 295mm długości, sr końcówki 10mm - 3 szt. 5.raspatory - typu Henke 235mm, sr koncówki 12mm i 17mm 2 szt. typu Hurd 215mm , sr koncówki 10mm 1szt 6.nożyczki migdałkowe 195mm 1 szt. 7.trzonek mały 1 szt, 8.penseta anatomiczna 200mm długości 1 szt. 9.rozwórka automatyczna typu Whitehead 150mm 1 szt. 10.pętla migdałkowa typu Brunings 270mm 1 szt. 11.Chappi zagęte - typu Clover 200mm 2 szt. 12.osłonki na zęby silikonowe 3 szt. 13.peany proste dł. 185mm 4 szt. 14.peany krzywe dł. 185mm 4 szt. 15.imadło dł. 200mm 2 szt. 16.pętelki 100szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet - 2 zestaw do tracheostomii - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.trzonki 2 szt. 2.pensety chirurgiczne długości 160mm 2 szt. 3.pensety anatomiczne długość 160mm 2 szt. 4.rozszerzacz typu Trousseau 12mm 1 szt. 5.hak ostry jednozębny 1 szt. 6.haki typu FARABEUF - 125 mm długości , szerokość 22 x 10mm 2 szt. 7.peany krzywe długość 140mm 4 szt. 8.peany długie proste 185 mm 2 szt. 9.imadło 2 szt. 10.nożyczki preparacyjne typu Metzenbaum długość 145, 180mm lekko zagięte 2 szt 11.nożyczki do nitek długość 145mm 12.ssaki typu ferguson długości 130mm, sr 2, 3 , 4mm 3 szt. 13.dissektor długości 200mm 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet - 3 zestaw do directoscopii oesophagoscopii - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.ezofagoscop 8 x 12, długość 30 cm 1 szt. 2.ezofagoscop 12 x 16 mm, długość 30 cm 1 szt. 3.ezofagoskop długości 50 cm 1 szt. 4.reflektor pryzmatowy 1 szt. 5.rękojeść 1 szt. 6.ssaki długości 55 cm 1 szt. 7.szczypce biopsyjne długości 35 cm, okienkowe 2 szt. średnica okienka 2mm i 4mm. 8.światłowód 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet - 4 zestaw diagnostyczny sinusoscopia - 1 zestaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.światłowód 1 szt. 2.endoskop sztywny 0 stopni 1 szt sr 4mm 3.endoskop sztywny 30 stopni 1 szt. sr 4mm 4.trokar do zatoki szczękowej sr 5mm 2 szt. 5.szczypce do biopsji sr 4mm aby mogły wejść przez trokar do zatoki 2 szt. 6.rurka ssąca 1 szt. sr 4mm długości 160mm 7.miseczki małe 2 szt. sr 50mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet - 5 pozostałe narzędzia laryngologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Lampa czołowa bezprzewodowa ledowa na czepcu profesjonalnym 1 szt. 2. Lampa czołowa bezprzewodowa ledowa na czepcu zwykłym 1 szt. 3. Penseta bipolarna prosta długości 20 cm + kabel; kompatybilna z zestawem ERBA 2 SZT. 4. Penseta Bipolarna zakrzywiona długości 20 cm + kabel; kompatybilna z zestawem ERBA 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.