eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinTERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW GOSPODARCZEGO W SOSW W BOBOLICACH I DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W POROŚCIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-18

Koszalin: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW : GOSPODARCZEGO W SOSW W BOBOLICACH I DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W POROŚCIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013
Numer ogłoszenia: 352890 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW : GOSPODARCZEGO W SOSW W BOBOLICACH I DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W POROŚCIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych ujętych w zadaniu inwestycyjnym pn. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW: GOSPODARCZEGO W SOSW W BOBOLICACH I DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W POROŚCIE w ramach projektu Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Koszalińskiego 2011-2013. ZADANIE NR 1: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GOSPODARCZEGO W SOSW W BOBOLICACH. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: a)docieplenie ścian zewnętrznych - wykucie podokienników blaszanych, - ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki, - wykonanie parapetów z płytek ceramicznych wraz robotami towarzyszącymi; b) docieplenie stropodachu pełnego - rozbiórka/montaż obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien, - wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych laminowanych, - pokrycie papą zgrzewalna wierzchniego krycia(gr.5,2mm), c) wymiana okien drewnianych na PCV; d) wymiana drzwi zewnętrznych; e) regulacja wewnętrznej instalacji c.o.; f) roboty towarzyszące - budynek gospodarczy: roboty ziemne, uzupełnienie tynków, ścian, wykucie otworów, przesklepienie otworów, roboty rozbiórkowe, malowanie, wykonanie i montaż krat stalowych, wykonanie daszku nad drzwiami, chodnik z kostki betonowej; - budynek garażowy: rozbiórka/wykonanie obróbek blacharskich, pokrycie dachu papa zgrzewalną, docieplenie ścian zewnętrznych wraz z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej, wymiana okna na PCW, wykonanie kraty stalowej. ZADANIE NR 2: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU DO ZAJĘĆ REWALIDACYJNO - TERAPEUTYCZNYCH W POROŚCIE. ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: a)ocieplenie ścian zewnętrznych - wykucie podokienników blaszanych, - montaż/demontaż obróbek blacharskich, - ocieplenie ścian płytami styropianowymi wraz z przygotowaniem podłoża i ręcznym wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z gotowej suchej mieszanki, - wykonanie parapetów z płytek ceramicznych wraz robotami towarzyszącymi, - malowanie elewacji, b) docieplenie stropu poddasza - rozebranie podłóg, - wykonanie paroizolacji, izolacji z wełny mineralnej, - wykonanie pomostów komunikacyjnych; c) docieplenie połaci dachowych - wykonani izolacji z wełny mineralnej, - ułożenie foli paraprzepuszczalnej, okładzin z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie, - roboty dekarskie; d) docieplenie podłogi na gruncie - roboty ziemne, - przygotowanie podłoża pod docieplenie, - wykonanie ocieplenia płytami styropianowymi wraz robotami towarzyszącymi, - wykonanie pionowe izolacji z folii kubełkowej; e) roboty towarzyszące - roboty rozbiórkowe ołacenia dachu, więźby dachowej, - przemurowanie komina, wykonanie czapki kominiarskiej, obróbki blacharskiej, - wymiana słupów, krokwi i innych elementów konstrukcji dachu, - wymiana obróbek blacharskich orynnowania tarasu, - wykonanie instalacji odgromowej wraz z badaniami, - czyszczenie i naprawa murku oporowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3500 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto obejmującego swoim zakresem roboty termomodernizacyjne polegające na ociepleniu ścian lub dachu lub stropodachu. Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności musi dysponować osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 100 000 PLN. Dokument potwierdzający spełnianie postawionego warunku należy złożyć wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY; WADIUM-DOWÓD WNIESIENIA; PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w następujących przypadkach - jeżeli uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w pierwotnym terminie: -konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia; -wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zmówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót; b) zmiana osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy, o których mowa w §4 umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że wskazane w umowie osoby nie mogą pełnić swoich funkcji; c) obniżenie wynagrodzenia ryczałtowego w wyniku zmniejszenia zakresu robót podstawowych objętych dokumentacją projektową z powodu uzasadnionej rezygnacji Zamawiającego z wykonania części robót lub z powodu błędów w dokumentacji; kwota obniżenia wynagrodzenia zostanie ustalona w oparciu o stawki cenotwórcze zawarte w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę. 2.W przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w pdpkt 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, o czas niezbędny do wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 3.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pdpkt. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 - POKÓJ 301/302 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 - POKÓJ 301/302 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.