eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoUsługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Drezdenku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Drezdenko: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Drezdenku
Numer ogłoszenia: 352842 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 762 05 05 w. 249, 233, faks 095 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.drezdenko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Drezdenku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Drezdenku. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie Część 1 stanowi Pakiet I - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku, Część 2 stanowi Pakiet II - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1. Warunek I : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia. O zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie uprawniającym do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia b)posiadają zezwolenie Ministra Finansów Rzeczypospolitej Polskiej na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski obejmujące co najmniej przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 6 ustawy o działalności ubezpieczeniowej; 2. Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy u których, w oparciu o dane wynikające ze sprawozdania finansowego, pokrycie marginesu wypłacalności na dzień 30.06.2009 r. wynosi nie mniej niż 100%. 4. Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Kwalifikacja wykonawców odbywać się będzie w oparciu o wskazaną we wniosku wartość pokrycia marginesu wypłacalności. Do składania ofert Zamawiający zaprosi nie więcej niż 6 Wykonawców, z najwyższymi wartościami pokrycia marginesu wypłacalności..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - oświadczenie oraz następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zezwolenie wydane przez Ministra Finansów Rzeczypospolitej Polskiej na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożyć oświadczenie. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej datą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art.23 ustawy, żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku I winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Dokument ten będzie stanowił załącznik do składanego wniosku. W przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniiosek o dopuszczenie do przetargu można pobrać w Supra Brokers Sp. z o.o., ul. Fabryczna 10, 53-609 Wrocław,tel.071 77 70 400,fax.071 77 70 455,e-mail: centrala@suprabrokers.pl, www.suprabrokers.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 16:00, miejsce: Supra Brokers Sp. z o.o., ul. Fabryczna 10, 53-609 Wrocław, tel. 071 77 70 400, fax. 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.pl.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. warunki ubezpieczenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.