Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Zabierzów: Świadczenie usługi cateringowej
Numer ogłoszenia: 352827 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa , ul. Szkolna 50, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. 0-12 285 20 43, faks 0-12 285 20 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi cateringowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Zabierzowie oraz uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej w Zabierzowie na rok 2009 z przerwami przewidzianymi przepisami o organizacji roku szkolnego. 2. Nomenklatura niniejszego zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 55523100-3 3. Szczegółowy wykaz posiłków zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie w ciągu roku szkolnego, możliwość zamiennego uzgodnienia ilości posiłków oraz dostawę w soboty zamiast dni roboczych w przypadku odpracowania wskazanych przez władze oświatowe dni roboczych. 5. Ilość posiłków ( obiad: zupa + II danie, kompot) dla dzieci w wieku 5-6 lat do wykonania dziennie : 5 Wartość kaloryczna posiłków wynosi ok. 1100 kcal. 6. Ilość posiłków dla uczniów szkoły (zupa + II danie ,kompot) do wykonania dziennie: 45 7. Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy dla dzieci 5-6 lat w oddziałach przedszkolnych szkoły podstawowej nie przekroczy 890 Wartość kaloryczna posiłku wynosi ok. 1100 kcal. 8. Łączna ilość posiłków dla całości zamówienia (czyli w ciągu 10 miesięcy dla uczniów szkoły podstawowej nie przekroczy: 8010 Wartość kaloryczna posiłku wynosi ok. 1400 kcal. 9. Szczegółowy opis usługi wraz z ilością dzieci i uczniów zawiera załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 10. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. 11. Posiłki mają być dostarczane w jednorazowych naczyniach, po dostarczeniu posiłku Wykonawca odbiera i zatrzymuje te naczynia. 12. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego 13. Posiłki mają być dostarczane 1 raz dziennie do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły i w podanym przez niego czasie. 14. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwe dobranie do wieku dzieci i uczniów. 15. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 16. Opakowania po posiłkach muszą być usunięte przez Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie z formułą, spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty. Spełnienie powyższych warunków zweryfikuje Komisja Przetargowa badając dokumenty, o których mowa w ust. III. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji . 4. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 89 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ust. III OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY lub ZAŁĄCZNIKI /dot. Wykonawcy/: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA/ zał .nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. / załączyć jeżeli dotyczy/. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem) 4. Decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej 5. Decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. Ust. IV. TERMIN WYKONANIA UMOWY. 1. Termin realizacji umowy: 05.01.2009r. 2. Termin zakończenia realizacji umowy: 31.12.2009r. Zamówienie realizowane będzie w następujących okresach : Szkoła Podstawowa w Zabierzowie - dzieci oddziału przedszkolnego: od 05.01.2009r - do 31.12.2009r. z przerwami przewidzianymi organizacją roku szkolnego - uczniowie szkoły: od 05.01.2009r- do 31.12.2008r. z przerwami przewidzianymi organizacją roku szkolnego Ust. V. OPIS KRYTERIÓW. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia ma 100% znaczenia Ust. VI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY. 1. Wykonawca jest zobowiązany do określenia ceny na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Cenę oferty należy obliczyć wg wzoru: I. C = Cj x ilość posiłków Cj - cena za 1 posiłek dla dzieci w wieku 5-6 lat ( obiad: zupa + II danie, kompot (netto) ilość posiłków - łączna ilość posiłków dla dzieci w wieku 5-6 lat ( obiad: zupa + II danie, kompot) w oddziałach przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Zabierzowie w okresie od 05.01.2009r. - do 31 .12.2009r. z przerwami przewidzianymi organizacją roku szkolnego. II. C = Cj x ilość posiłków Cj - cena za 1 posiłek dla uczniów (zupa + II danie kompot), (netto) ilość posiłków - łączna ilość posiłków w Szkole podstawowej w Zabierzowie w okresie od 05.01.2009r. do31.12.2009r, z przerwami przewidzianymi organizacją roku szkolnego. 2.1 Cenę jednostkową netto za 1 posiłek należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 2.2 Całkowitą cenę oferty /netto i brutto/ należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku 2.3 W cenie oferty należy uwzględnić dowóz posiłków do szkół i odbiór opakowań jednorazowych. Ust. VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłym wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA/ zał .nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. ( załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada profilowi robót objętych przetargiem) 4. Decyzję Sanepidu zezwalającej na prowadzenie działalności gastronomicznej 5. Decyzję Sanepidu o dopuszczeniu samochodu do przewozu żywności 6. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Zabierzowie
ul. Szkolna 50
32-080 Zabierzów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Zabierzowie ul. Szkolna 50 , 32-080 Zabierzów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 61 WE WROCŁAWIU
- Wyżywienie dzieci w szkołach podstawowych na terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie od 07.01.2026r. do 26.06.2026r. i od 01.09.2026r. do 21.12.2026r.
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 23 im. Gen. Stefana "Grota" Roweckiego we Wrocławiu
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów z placówek oświatowych Gminy Wyszki w 2026 r.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych oraz klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. T. Kościuszki w Goszycach z dietą
- "Sukcesywne przygotowanie i dostawa i wydawanie posiłków dla Zespołu Szkół nr7 w Barwałdzie Średnim w 2026 r. -usługa cateringowa"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





