eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tyszowce › Kompleksowa przebudowa dróg w centrum Tyszowiec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Tyszowce: Kompleksowa przebudowa dróg w centrum Tyszowiec
Numer ogłoszenia: 352758 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tyszowce , ul. 3 Maja 8, 22-630 Tyszowce, woj. lubelskie, tel. 084 6619315 w. 15, faks 084 6619302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/tyszowce

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa przebudowa dróg w centrum Tyszowiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulic położonych w pasach drogowych dróg gminnych w obrębie geodezyjnym Tyszowce o dł. 1,37 km. z budową chodników- 0,48 km i przebudową chodników- 0,35 km oraz utwardzenie poboczy- 0,36 km. -ulica Jurydyka- 0,414 km , nr drogi 111519 L, nr działki 1716, -parking przy ul. Jurydyka -ulica Kilińskiego- 0,214 km, nr drogi 111505 L, nr działki: 1745 i 1753, -ulica Armii Krajowej- 0,159 km, nr drogi 111534 L, nr działki: 1744, -ulica Niezgody- 0,135 km, nr drogi 111531 L, nr działki: 1787, -ulica Szewska- 0,280 km, nr drogi 111532 L, nr działki: 1814, 1795, -ulica Konfederacji Tyszowieckiej- 0,168 km, nr drogi 111511 L, nr działki: 1744. -Budowa kanalizacji deszczowej -4 szt. o łącznej długości 290 m. -Nasadzenia drzewek i krzewów- 200 szt -Modernizacja oświetlenia ulicznego- 16 punktów świetlnych -Oznakowanie poziome i pionowe ulic -Przebudowa 11 przejść dla pieszych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.22.10 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.29 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg 45.23.32.61 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 30000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp), - posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , którego przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1000 000,00 zł brutto. -wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową drogi gminnej lub wyższej kategorii , którego przedmiotem było m.in. wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na jezdni bądź chodniku a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto, - wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową oświetlenia ulicznego, - wykonali należycie, w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową kanalizacji burzowej, -zatrudniają bądź dysponują osobami posiadającymi uprawnienia drogowe, sanitarne i elektryczne, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie mniejszą niż całkowita oferowana cena na przedmiotowe roboty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia / nie spełnia z zastosowaniem (art.26 ust.3 PZP.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia w poszczególnych specjalnościach wraz z ich uprawnieniami. 3.Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalności drogowej, sanitarnej i elektrycznej. (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych określonych w wymaganiach podmiotowych: 4.1- wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 1000 000,00 zł brutto. wraz z opinią inwestora o jakości wykonanych robót, 4.2- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na jezdni bądź chodniku a wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto, 4.3- co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową oświetlenia ulicznego, 4.4- co najmniej jedno zadanie związane z budową bądź przebudową kanalizacji burzowej. 5.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/tyszowce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tyszowcach ul. 3 Maja 8 22-630 Tyszowce pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Tyszowcach ul. 3 Maja 8 22-630 Tyszowce Kancelaria UM-pok. nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwesatycja realizowana będzie przy współudziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego- RPO. WL 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.