To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Pruszcz Gdański: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych położonych w Bytowie, Malborku i Słupsku
Numer ogłoszenia: 352654 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177855 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach administracyjno - biurowych położonych w Bytowie, Malborku i Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia poprzez dozór doraźny oraz monitoring mienia z interwencją grup patrolowych obiektów Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku oraz przynależnego terenu - położonych w: Bytowie, Malborka i Słupsku. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania w następujący sposób: 1) Zadanie 1: ochrona obiektu położonego w Bytowie, ul. Zakładowa 4 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9. 2) Zadanie 2: ochrona obiektu położonego w Malborku, ul. Wołyńska 19 - polegająca na świadczeniu usługi stałego monitoringu systemu sygnalizacji napadu i włamania, przyjmowaniu sygnałów alarmowych, prowadzeniu dozoru doraźnego oraz podjęciu interwencji przez grupę patrolowo-interwencyjną w razie alarmu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 9. 3) Zadanie 3: bezpośrednia stała ochrona osób i mienia - obiektu wraz z przynależnym terenem, m.in. zieleni, parkingów i garaży, mieszczącego się w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44. Ochrona realizowana będzie całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony pomieszczenia z dostępem do energii elektrycznej, ogrzewania i sanitariatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres obowiązków wykonawcy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy zostały określone w załączniku nr 10. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz.U. 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.) oraz właściwymi przepisami wykonawczymi. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, w celu zapoznania się ze specyfiką nieruchomości oraz rodzajem lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w budynkach, a także zdobył na własną odpowiedzialność ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą posłużyć do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu ponosi Wykonawca. Wizja lokalna jest możliwa wyłącznie w godzinach pracy zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.45 do 15.45 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. 5. Klauzule społeczne dla części 3 ochrona obiektu w Słupsku, przy ul. 3 Maja 44 1) Na podstawie art. 22 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których 50% zatrudnionych pracowników stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) Zamawiający wymaga aby przy realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w zadaniu nr 3 - co najmniej 1 osobę, która będzie wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Jantar 2 Spółka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
- Jantar Spółka z o.o, ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1623,60
Oferta z najniższą ceną: 1623,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1623,60
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Jantar 2 Spółka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk , kraj/woj. pomorskie.
- Jantar Spółka z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2928,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2880,00
Oferta z najniższą ceną: 2880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2880,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALFA GUARD SECURITY, ul. Mickiewicza 10, 83-262 Czarna Woda, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54661,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83949,60
Oferta z najniższą ceną: 83949,60 / Oferta z najwyższą ceną: 157959,12
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji, przewodów infrastruktury grzewczej wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach mieszkalnych położonych na terenie województwa pomorskiego - II
- DOSTAWA ŁAWEK I KRZESEŁ DLA UCZNIÓW DO PRACOWNI DYDAKTYCZNYCH
- Dostawa pomp zatapialnych, szlamowych, odkurzacza, osuszaczy, nagrzewnic, worków polipropylenowych i rękawów przeciwpowodziowych na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lęborku w 2026 roku
- Ochrona fizyczna Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
- Ochrona osób oraz mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Żaganiu
- Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: fizycznej ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w KRUS OR w Kielcach oraz podległych PT na terenie woj. świętokrzyskiego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie obiektów Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych TJO
- Usługa w 2026r. ochrony mienia wraz z obsługą portierni w obiekcie Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Śląska 23
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.