eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworno › Remont drogi gminnej w miejscowości Jagielno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Przeworno: Remont drogi gminnej w miejscowości Jagielno
Numer ogłoszenia: 352374 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworno , ul. Kolejowa 4a, 57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie, tel. 074 8102052, 8101311, faks 074 8102002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Jagielno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w Jagielnie. Długość odcinka drogi - 824 mb. Remont przewiduje ułożenie nowej nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, wykonanie zjazdów i elementów odwodnienia. Remont wykonywany będzie w obrębie działek będących własnością Gminy Przeworno w granicach istniejącego pasa drogowego. Remont przebiegać będzie po istniejącej drodze. Droga posiada na początkowym odcinku nawierzchnię tłuczniowa a na dalszym powierzchniowo-utrwaloną. Stan nawierzchni zły, elementy odwodnienia brak. Zjazdy na przyległe grunty wymagają odbudowy. Zakres zamówienia obejmuje: -roboty pomiarowe, odtworzenie trasy w terenie równinnym na długość 824 mb - 0,824 km -mechaniczne oczyszczenie podbudowy nawierzchni nieulepszonej (zanieczyszczenie duże)-3307 m2 -wyrównanie zaniżonych miejsc kruszywem kamiennym. Grubość warstwy do 5 cm po uwałowaniu. Na powierzchni do 40% nawierzchni tłuczniowej - 50,9 m3 -wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki asfaltowej grysowo-żwirowej dowożonej z odległości do 15 km. Grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm.- 3447 m2 -roboty ziemne wykonywane koparkami w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odl. 1 km. Kopanie koryta pod zjazdy szt. 12 na głęb. 20 cm - 28,0 m3 - wykonanie nawierzchni z kruszywa 0-63 mm na zjazdach. Grubość warstwy 20 cm po zagęszczeniu. - 140,0 m2 -ścinanie poboczy mechanicznie. Grubość warstwy ścinanej do 10 cm wraz z odwożeniem ścinki na odkład. Średnia szerokość 0,6 m. - 840,0 m2 -lokalne uzupełnienie wzmocnienia poboczy kruszywem lub pospółką na szerokość 0,5 m i grubość 5 cm - 35,0 m3 zgodnie z załączonym przedmiarem robót - Załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 3 500,00 zł powinno być wniesione w formach okreslonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1.1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.1.2.dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min. dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. roboty drogowe o wartości min. 200.000 zł brutto każda. 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 1.1.3.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem 1) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych związanych z przedmiotem zamówienia 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VI, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ 1.5.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.6.Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.7.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. 1.8.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188 poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego, Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, sekretariat pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.