eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeBezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Nadleśnictwa Gryfice, w jednej ze stacji paliw w odległości 5 km w promieniu siedziby Zamawiającego.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Gryfice: Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Nadleśnictwa Gryfice, w jednej ze stacji paliw w odległości 5 km w promieniu siedziby Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 352227 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna. Leśnictwo i Pozyskanie Drewna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Nadleśnictwa Gryfice, w jednej ze stacji paliw w odległości 5 km w promieniu siedziby Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot i wielkość zamówienia: - bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 w ilości 2000 litrów, - bezgotówkowy zakup oleju napędowego w ilości 17 000 litrów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.32.10.0 - Benzyna bezołowiowa 91.34.10.0 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 800.00 PLN, (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). 3. Oferent wnosi wadium: - w formie pieniężnej sposób przekazania w tym dane i numer rachunku bankowego Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Gryfice 80 20320 0045 1110 0000 0054 42 90 z dopiskiem na blankiecie przelewu, czego dotyczy ( kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. 700 ÷ 1200 (do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia wyznaczonego terminu składania ofert do dnia 05 stycznia 2009r. godz. 1200. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie zgodnie z art. 46 ust. 1, pkt. 1, 2, 3; ust. 2, pkt. 1, 2, 3, ust. 3; ust. 4. Prawa Zamówień Publicznych. Wadium Oferenta, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymana wraz z odsetkami w przypadku, gdy Oferent: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają koncesję na obrót paliwami /potwierdzoną kserokopię należy dołączyć do oferty/, - oferują paliwo spełniające wymagania określone w polskich normach dla paliw płynnych, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - zapewniają bezgotówkowy zakup zamawianych paliw w odległości 5 km licząc od siedziby Nadleśnictwa Gryfice. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez Oferentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, - zamawiający uzna, że Oferent spełnił warunek udziału w postępowaniu oświadczając pisemnie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie wykonania zamówienia. - zamawiający odrzuci ofertę Oferenta niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - zamawiający odrzuci ofertę, której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zamawiający odrzuci ofertę zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, - zamawiający odrzuci ofertę Oferenta który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, - zamawiający odrzuci ofertę niezabezpieczonej wadium. - w przypadku nie spełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, Oferent zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, i oświadczeń jakie musi zawierać oferta 1. W celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocników osób składających ofertę do udziału w postępowaniu, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - kopie uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem do wykonywania określonej działalności lub czynności, - kopię posiadania koncesji na obrót paliwami /potwierdzoną kserokopię należy dołączyć do oferty/, - oświadczenie potwierdzające że, oferowane paliwo spełnia wymagania określone w polskich normach dla paliw płynnych, - oświadczenie potwierdzające że, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oświadczenie potwierdzające że, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, - wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, przewidywanych do realizacji zamówienia i ich uprawnień, także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - dokumenty stwierdzające, że osoby, będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Oferenta w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Oferent posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową Oferenta, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1a, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa na gotówkowy zakup paliw odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć wyżej wymienione dokumenty. 6. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, składane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Oferenta. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnienia od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. 9. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez Oferenta w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.