eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 9 213 394,97 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań (pożyczki i kredyty)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-25

Ogłoszenie nr 352221 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.

Wieluń: Zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 9 213 394,97 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań (pożyczki i kredyty)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314611


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317094


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń, krajowy numer identyfikacyjny 73093475000000, ul. Plac Kazimierza Wielkiego  1, 98300   Wieluń, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 438 860 249, faks 438 860 260, e-mail prygiela@um.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 9 213 394,97 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań (pożyczki i kredyty)

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcia kredytu długoterminowego w wysokości 9 213 394,97 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań (pożyczki i kredyty). 1) okres kredytowania - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r.; 2) wykorzystanie kredytu - do dnia 31.12.2016 r.; 3) karencja w spłacie kredytu - do dnia 31.12.2016 r.; 4) uruchomienie kredytu od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r - w transzach, o których kredytobiorca (Zamawiający) będzie informował bank (Wykonawcę) z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Określenie wartości wypłat kredytu oraz termin postawienia ich do dyspozycji Zamawiającego następować będzie poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki (wzór zapotrzebowania na środki stosowanego przez wybranego Wykonawcę będzie stanowić załącznik do umowy kredytowej). Kwota niewykorzystana w okresie postawienia do dyspozycji danej transzy może być wykorzystana przez Zamawiającego w okresie postawienia do dyspozycji następnej transzy; 5) rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN; 6) spłata kapitału po upływie okresu karencji w 84 ratach miesięcznych (do ostatniego dnia miesiąca) zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ w okresie od 1 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2023 r., płatności rat kapitałowych zgodnie z pkt 15 Istotnych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; 7) spłata odsetek - miesięcznie, naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia, ostatnia spłata do dnia 31 grudnia 2023 r., przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, zaś rok 365 dni; płatności rat odsetkowych zgodnie z pkt 19 Istotnych postanowień umowy - załącznik nr 8 do SIWZ; 8) koszty obsługi kredytu - kredyt złotówkowy ze zmienną stopą procentową, oprocentowany wg stawki WIBOR 3M plus ewentualna stała marża bankowa w umownym okresie kredytowania; Kredyt oprocentowany jest według zmiennej stopy procentowej ustalanej w oparciu o stawkę WIBOR dla trzymiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych (WIBOR 3M). Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M plus ewentualna stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9) formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel "in blanco" bez kontrasygnaty Skarbnika Miasta wraz z deklaracją wekslową kontrasygnowaną przez Skarbnika Miasta na sumę równą wielkości udzielonego kredytu wraz z należnymi odsetkami. Zamawiający nie wyraża zgody na to, aby wystawiony weksel obejmował również prowizję i inne ewentualne koszty. Kontrasygnata Skarbnika Miasta składana będzie na umowie; 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez żadnych kosztów finansowych obciążających Zamawiającego; 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość pobrania kredytu w mniejszej wysokości bez konsekwencji finansowych dla Zamawiającego; 12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia bankowi pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym Gminy Wieluń; 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od złożonego i rozpatrzonego wniosku kredytowego; 14) Zamawiający nie dopuszcza możliwości sporządzenia dla potrzeb Wykonawców, danych i informacji w postaci przetworzonej wg wzorów i wytycznych wynikających z ich indywidualnego zapotrzebowania; 15) Zamawiający nie planuje przedłużenia terminu spłaty rat kredytowych. Ostateczny termin spłaty kredytu zgodnie z umową to 31.12.2023 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT835000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Poddębicach,  ,  ul. Łódzka 33 ,  99-200 ,  Poddębice,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 655 551.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 655 551.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 958 620.96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.