To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Bielsko-Biała: M-03/ZP/2012 ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH.
Numer ogłoszenia: 351898 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301428 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1328, ul. Piotra Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4961211, faks 033 4961325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: M-03/ZP/2012 ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST DOSTAWA N/W SPRZĘTU I MATERIAŁÓW Zakres I: 1.Drukarka sieciowa - 6 szt. 2.Drukarka do opisu kabli - 1 szt. 3.Drukarka kolorowa A3 - 2szt 4.Drukarka do kart plastikowych - 1szt 5.Urządzenie wielofunkcyjne - 7 szt. 6.Skaner - 2 szt. 7.Zasilacz awaryjny UPS 3000-4000VA - 3szt. 8.Zasilacz awaryjny UPS 4200W - 2szt. 9.Zasilacz awaryjny UPS 700VA - 5szt 10.Dysk zewnętrzny 640GB - 6 szt. 11.Dysk wewnętrzny 500GB - 2 szt. 12.Światłowód 12J zewnętrzny - 1000m 13.Szafa wisząca 12U 19 - 5szt. 14.Projektor przenośny - 1szt. 15.Kamera internetowa - 1szt. 16.Spawarka do światłowodów - 1 szt. 17.Pamieć NAS Rack 19 - 1 szt 18.HDD SAS - 3szt. 19.Pamięć - 6szt Zakres II: Lp. Nazwa asortymentu Ilość 1.Bęben Brother DR130CL 2 2.Bęben Brother DR3200 6 3.Folia Panasonic KXFA52E 15 opak. 4.Pas transmisyjny Brother BU100CL 1 5.Toner Brother 135BK 5 6.Toner Brother 135C 5 7.Toner Brother 135M 5 8.Toner Brother 135Y 5 9.Toner Brother TN-3280 22 10.Toner HP 12A Q2612A 30 11.Toner HP 49A Q5949A 3 12.Toner HP CB540A 2 13.Toner Konica Minolta TN 109 black 11 14.Toner Kyocera TK120 czarny 15 15.Toner Kyocera TK520BK 2 16.Toner Kyocera TK520C 2 17.Toner Kyocera TK520M 2 18.Toner Kyocera TK520Y 2 19.Toner Samsung ML2150D8 10 20.Toner Samsung ML2250D5 6 21.Tusz Epson T612200C 2 22.Tusz Epson T612300M 2 23.Tusz Epson T612400Y 2 24.Tusz Epson T612800Black 2 25.Tusz HP 21XL 3 26.Tusz HP 22XL 3 27.Tusz HP 27 C8727AE 7 28.Tusz HP 28 C8728AE 7 29.Tusz HP 338 (C8765EE) 30 30.Tusz HP 339 (C8767EE) 13 31.Tusz HP 343 (8766EE) 40 32.Tusz HP 344 (C9363EE) 3 33.Tusz HP 45 13 34.Tusz HP 56 (C6656A) 11 35.Tusz HP 57 (C6657AE) 11 36.Tusz HP 6615DE 2 37.Tusz HP 78 15 38.Tusz HP 88XL C9396AE 20 39.Tusz HP 88XL C9393AE 20 40.Tusz HP 88XL C9392AE 20 41.Tusz HP 88XL C9391AE 20 42.Tusz HP 920XL (CD975AE) 7 43.Tusz HP 920XL (CD972AE) 5 44.Tusz HP 920XL (CD973AE) 5 45.Tusz HP 920XL (CD974AE) 5 46.Toner HP CC530A 1 47.Toner HP CC531A 1 48.Toner HP CC532A 1 49.Toner HP CC533A 1 50.Toner Philips PFA-731 black 1 51.Toner Brother TN-3280 35 52.Folia Panasonic KX-FA55A 5 opak. 53.Płyta DVD 50 54.Płyta CD RW 70 55.Tusz HP 950 CN049AE 8 56.Tusz HP 951XL CN048AE 8 57.Tusz HP 951XL CN047AE 8 58.Tusz HP 951XL CN046AE 8 59.Toner Konica Minolta (4518812) 4 60.Bęben Konica Minolta (4519313) 2 61.Toner Lexmark 14K0050 1 62.Taśma OKI Microline 01126301 15 63.Taśma OKI Microline 19100129 24 64.Toner 15A C7115A 2 65.Toner Panasonic KX-FAT92E-T 3 66.Toner Panasonic KX-FAD 93X 6 67.Toner Brother HL5350 4 68.Tusz HP 301XL CH564EE 3 69.Tusz HP 301XL CH563EE 3 70.Tusz HP 703 CD887AE 3 71.Tusz HP 703 CD888AE 3 72.Toner Brother TN-325BK 25 73.Toner Brother TN-320C 25 74.Toner Brother TN-320M 25 75.Toner Brother TN-320Y 25..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.21.72.00 - 30.21.72.00 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.20.00 - Osprzęt do minikomputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- FIRMA HANDLOWA KOMAX 9, UL. PRZEMYSŁOWA 2, 10-418 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38865,00
Oferta z najniższą ceną: 37259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67810,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zakup sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Medycznego, Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Gabinetu Rehabilitacji Zabiegowej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Ośrodków Wsparcia dla Osób Starszych w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie Bielska - Białej w 2024 roku, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic krajowych, wojewódzkich i powiatowych na terenie miasta Bielska-Białej w latach 2024-2025 (pełna nazwa w dokumentach)
- 21/24 - Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
- Organizacja wczesnego wspomagania rozwoju dziecka poprzez zajęcia dodatkowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu komputerowego
- Dostawa systemu do obsługi przychodni.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.