Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Kraków: Dostawa subskrypcji do urządzeń firmy FortiNet
Numer ogłoszenia: 351800 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa subskrypcji do urządzeń firmy FortiNet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji dla urządzeń firmy FortiNet: 1) Contract 8x5 Renewal for Premium Bundle on FortiGate System -FG3600A (S/N: FG3K6A3407600158); 2) FortiCare: Web Support FL2000A Renewal - FortiAnalyzer 2000A (S/N: FLG-2K3F06000029); 3) FortiCare: (8x5 Enhanced Support, Hardware Replacement, Firmware Upgrades) - FortiManager3000 (S/N: FMG-3K3407400170 4) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 60B (S/N: FGT60B3908609561) 5) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 60B (S/N: FGT60B3907515091) 6) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 60B (S/N: FGT60B3907514337) 7) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 100A (S/N: FG100A3907508526) 8) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 200A (S/N: FG200A3907503012) 9) 8x5 Bundle Renewal 1 year - FortiGate 200A (S/N: FG200A3907504166) 2. Zamawiający wymaga subskrypcji dla urządzeń ForitGate 3600A, FortiGate 200A, FortiGate 100A oraz FortiGate 60B na: a) FW (firewall), b) AV (antywirus), c) IDP (intrusion detection), d) WF (Web filtering), e) AS (antyspam) oraz f) maintenance do hardware (1Y) 3. Zamawiający wymaga subskrypcji (w całym okresie ich obowiązywania tj. do dnia 12.01.2013 r.) na maintenance do hardware (Web Support) dla urządzenia FortiAnalyzer 2000A oraz urządzenia FortiManager 3000 4. Wymagane przez Zamawiającego subskrypcje dla wszystkich urządzeń wskazanych przez Zamawiającego mają obowiązywać do dnia: 12.01.2013 r. począwszy od dnia następnego po dniu zakończenia aktualnie obowiązujących subskrypcji dla poszczególnych urządzeń. 5. Wymagane terminy uruchomienia nowych subskrypcji dla urządzeń Zamawiającego: Urządzenie Termin uruchomienia subskrypcji FG200A3907503012 2011-12-08 FG200A3907504166 2011-12-08 FGT60B3907514337 2011-12-08 FGT60B3907515091 2011-12-08 FGT60B3908609561 2011-12-08 FG100A3907508526 2011-11-10 FMG-3K3407400170 2012-01-06 FLG-2K3F06000029 2012-01-13 FG3K6A3407600158 2012-01-07 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również produktów wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów technicznych i funkcjonalności oferowanych produktów. W przypadku złożenia oferty równoważnej dotyczącej subskrypcji FortiAnalyzera oraz FortiManagera na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania, iż jego produkt poprawnie obsłuży również pozostałe urządzenia firmy Fortinet - nie objęte tym zamówieniem, a używane obecnie u Zamawiającego, bez utraty funkcjonalności dostępnej obecnie na wszystkich współpracujących ze sobą urządzeniach. Udowodnienie równoważności musi znaleźć się w ofercie. 7. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia/przetestowania zaoferowanego rozwiązania przez okres nie krótszy niż 3 dni. Dostarczone rozwiązanie oraz testy nie mogą wpłynąć na pracę (w tym wydajność) obecnego rozwiązania zastosowanego u Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby pakiet subskrypcji będący przedmiotem zamówienia można było zarejestrować na pracujących u Zamawiającego urządzeniach FortiMAnager 3000, FortiGate-3600A, FortiAnalyzer 2000A, FortiGate 200A, FortiGate 100A oraz FortiGate 60B. 9. Rejestracja subskrypcji dokonana zostanie przez administratorów Zamawiającego. 10. Subskrypcja (w wersji papierowej lub elektronicznej) zostanie dostarczona do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie. 11. W ramach zakupionych subskrypcji Wykonawca zapewnia na okres trwania subskrybcji wsparcie techniczne w języku polskim w trybie 8x5 drogą telefoniczną oraz pocztą elektroniczną..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.22.00.00 - Pakiety oprogramowania dla internetu i intranetu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) dla całego zamówienia. 2. Sposób oraz dopuszczalne formy wnoszenia wadium opisane są w SIWZ.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3. Poprzez zmianę postanowień umowy Zamawiający rozumie zmianę któregokolwiek elementu z oferowanych produktów i zastąpienie go innym o parametrach nie gorszych niż pierwotnie oferowane, dla danego produktu. Zmiana może być spowodowana zmianą sytuacji rynkowej i wycofaniem z rynku oferowanego przez Wykonawcę produktu oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach. 4. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie Strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków
Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (drukujących, kopiujących i skanujących) wraz z wydrukami i serwisem
- Platforma badawczo-rozwojowa dla inteligentnych wieloagentowych robotycznych systemów rojowych dla WEAIiIB - DE-dzp.272-330/25
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKU NCN W KRAKOWIE PRZY UL. TWARDOWSKIEGO 16
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu komputerowego oraz akcesoriów w ramach projektu "Key to the future - Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ"
- Roboty budowlane polegające na konserwacji i odtworzeniu stolarki okiennej w gmachu Polskiej Akademii Umiejętności na dz. nr 19/1, obr. 1, Śródmieście przy ul. Sławkowskiej 17 w Krakowie
- 70/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie Szpitalnego Systemu Informacyjnego (HIS) z obsługą Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość (...)
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania systemu SIEM wraz z modułem SOAR, wdrożenie i konfiguracja systemu SIEM, wdrożenie i konfiguracja modułu SOAR na okres 12 msc. oraz dostawę urządzenia UTM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.