To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 351712 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Sosnowiec: Nadzór inwestorski w zakresie instalacji, sieci sanitarnych i elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Biblioteki Głównej w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 11
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321775 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326597 -2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
27625548200000, ul.
al. Zwycięstwa
20,
41200
Sosnowiec, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
322 960 600, faks
32 296 06 05, e-mail
informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres profilu: http://www.bip.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadzór inwestorski w zakresie instalacji, sieci sanitarnych i elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. Termomodernizacja budynku Biblioteki Głównej w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 11
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji, sieci sanitarnych i elektrycznych nad wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku Biblioteki Głównej w Sosnowcu przy ul. Kościelnej 11". 1.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1.2.1. Część nr I zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji, sieci sanitarnych. 1.2.2. Część nr II zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji, sieci elektrycznych. 1.3. Nadzór nad robotami budowlanymi należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez biuro projektów AiM Arkadiusz Miśkiewicz 40-170 Katowice, ul. Brzozowa 13a. 1.4. Szczegółowy opis robót budowlanych określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, które są załączone do postępowania przetargowego na roboty budowlane, na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.sosnowiec.pl/Article/get/id,523242.html Instalacje realizowane będą wg następującej dokumentacji: A. INSTALACJE SANITARNE - PROJEKT INSTALACJI WENTYLACJI I KLIMATYZACJI - PROJEKT INSTALACJI C0, CT i WL - PROJEKT INSTALACJI WODNO - KANALIZACYJNEJ WEWNĘTRZNEJ - PROJEKT INSTALACJI ZEWNĘTRZNYCH KANALIZACJI + PRZYŁĄCZA WOD.-KAN. - PROJEKT WĘZŁA CO B. INSTALACJE ELEKTRYCZNE - PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ - PROJEKT WYKONAWCZY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH NISKOPRĄDOWYCH - PROJEKT PRZEBUDOWY SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Część nr I zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji, sieci sanitarnych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74042.01 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 66420.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Część nr II zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie instalacji, sieci elektrycznych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62669.03 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 61500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





