eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przeglądów oraz świadczenie usług konserwacji systemów oddymiania i central sygnalizacji pożarowej w internatach Zespołu Kraków, będących w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Warszawa: Wykonanie przeglądów oraz świadczenie usług konserwacji systemów oddymiania i central sygnalizacji pożarowej w internatach Zespołu Kraków, będących w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania.
Numer ogłoszenia: 351688 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 277238 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o.- Oddział Tymczasowego Zakwaterowania WAM Sp. z o. o., ul. Wolnej Wszechnicy 5, 02-097 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 576 23 02, faks 0-22 576 23 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów oraz świadczenie usług konserwacji systemów oddymiania i central sygnalizacji pożarowej w internatach Zespołu Kraków, będących w zarządzaniu Zespołu Zarządców Nieruchomości WAM Sp. z o.o. Oddział Tymczasowego Zakwaterowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów i konserwacji urządzeń ppoż, w tym: Systemów Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych, Instalacji Oddymiania - zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz DTR urządzenia. 2) Zamówienie dotyczy obiektów internatów garnizonowych: w Krakowie przy ul. Pijarów 3 oraz Montelupich 3, w Gliwicach przy ul. Zawiszy Czarnego 5, w Lublińcu przy ul. Klonowej 6. 3) WYKAZ obiektów i instalacji znajduje się w załączniku nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 4) Zakres czynności jakie wykonywać ma Wykonawca: a) dotyczy wszystkich instalacji: - kontynuacja (lub założenia, jeśli nie ma) książki konserwacji poszczególnych systemów; - wykonanie przeglądów instalacji wymienionych w załączniku nr 3 do Specyfikacji (w 2009 roku nie były jeszcze wykonywane); - dostarczenie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonywania czynności konserwacyjnych (na własny koszt). - w okresie trwania umowy planowane jest wykonanie sześciu przeglądów instalacji SSP i DSO oraz trzech przeglądów instalacji oddymiania zgodnie z DTR urządzeń; b) dotyczy czynności przy przeglądach sygnalizacji p.poż. i oddymiania: - testowanie, sprawdzanie i regulacja parametrów central zgodnie z DTR dostarczoną przez producenta; - sprawdzenie stanu zasilania podstawowego i rezerwowego systemów, przez zasymulowanie zaniku napięcia i prace centrali na zasilaniu rezerwowym, pomiary napięć; - sprawdzenie funkcjonowania ROP i wybranych czujek (wszystkich w ciągu roku), uruchomienia systemu z ręcznych ostrzegaczy pożarowych i wybranych czujek dymu; - sprawdzenie działania sygnalizatorów akustycznych; - sprawdzenie stanu linii dozorowych, demontaż i montaż elementów pętlowych i kontrola poprawności reakcji centrali (zwarcia i przerwy w pętli); - sprawdzenie realizowania przez system sygnalizacji pożaru funkcji monitorujących i sterujących; - ocena wizualna stanu technicznego czujek i ręcznych ostrzegaczy; - czyszczenie elektroniki wewnątrz central, czyszczenie obudów przycisków ROP, demontaż i czyszczenie czujek sygnalizujących bądź dających oznaki zabrudzenia; - pomiary napięć i prądu ładowania akumulatorów centrali sygnalizacji pożaru, pomiary pojemności akumulatorów centrali, - wymiana akumulatorów w odstępach czasu nie przekraczających zaleceń producenta baterii; c) dotyczy kontroli klap dymowych działających w systemie elektrycznym: - otwarcie wszystkich klap; - optyczne sprawdzenie wszystkich klap; - sprawdzenie i ewentualna regulacja siłowników; - sprawdzenie mocowań; - sprawdzenie działania centrali sterowniczej w przypadku instalacji automatycznej; - ręczne uruchomienie i zamknięcie z przycisków wentylacyjnych; - pomiary elektryczne; d) dotyczy konserwacji instalacji dźwiękowego systemu ostrzegania DSO: - przeprowadzanie testów poprawnego działania systemu (wyzwolenie systemu w trybie automatycznym, sterowanie z systemu SAP oraz sprawdzenie zadziałania systemu z Pulpitu Ewakuacyjnego); - sprawdzenie poprawności zapisanego komunikatu ewakuacyjnego; - przegląd głośników pod względem stanu technicznego, dostępności oraz słyszalności i zrozumiałości komunikatów; - sprawdzenie zamocowań głośników oraz tras kablowych do elementów trwałych konstrukcji budynku; - sprawdzaniu ciągłości linii dozorowych; - dokonaniu pomiarów natężenia dźwięku sygnałów ostrzegawczych oraz pomiaru szumu otoczenia - dokonaniu sprawdzenia wyrazistości i zrozumiałości mowy; - czyszczeniu wzmacniaczy, zasilaczy, odtwarzaczy z kurzu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.15.11.00 - 75.15.11.00 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16002.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolski Ośrodek Ochrony Przeciwpożarowej INTER-POŻ, ul. Bieżanowska 107a, 30-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16002.00
  • Oferta z najniższą ceną: 16002.00 oferta z najwyższą ceną: 16002.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.