eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa części zamiennych do sprzętu OPBMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Kraków: Dostawa części zamiennych do sprzętu OPBMR
Numer ogłoszenia: 35166 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do sprzętu OPBMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do sprzętu OPBMR w zakresie 11 zadań: Zadanie 1.Części zamienne do zespołu urządzeń do rozpoznania skażeń na samochodzie opancerzonym BRDM-2rs:Sprężyna naciągowa do masztu chorągiewek - szt. 200. Maszt ostrzegawczy z pręta - szt. 100. Torba na znaki ostrzegawcze N 131340000 - szt. 2. Termometr procowy do trietiakowa - szt. 5. Zadanie 2.Części zamienne do radiometru DPO - przenośnego:Sonda DPO-G bez kołnierza B/R116-20.00.00 (5 szt. o numerze ostatnim parzystych 5 szt. o numerze ostatnim nieparzystym (np. HY 123, HY 124) - kpl. 10; Sonda DPO-G z kołnierzem B/R116-20.00.00 (5 szt. o numerze ostatnim parzystych 5 szt. o numerze ostatnim nieparzystym (np. HY 123, HY 124) - kpl. 10. Zadanie 3.Części zamienne do radiometru DPO - przenośnego: Akumulator CYCLONE 0810-0004 HAWKER - szt. 5. Zbieraki testowe do SP4F - szt. 5. Dysza do gazów trujących M266EA1000 - szt.5. Płytka obsługi sond DPO-GN - szt. 4. Zadanie 4.Części zamienne do Zestawu Samochodowego IZS: Końcówka przewodu -szt. 50;Kran - szt. 10. Prądownica - szt. 10; Przewód O6 dł. 3M - szt. 6. Przewód O6 dł. 7m - szt. 10. Redukcja - szt.10. Rurka CU ze złączem do IZS 355X10MM - szt. 10. Skrzynka stalowa do IZS - szt. 10. Uszczelka kanistra - szt. 100.Zamknięcie kanistra - szt. 10. Zadanie 5.Części zamienne do Instalacji Rozlewczej na Samochodzie IRS-2, IRS-2M, IRS-2C: Wskaźnik termoelektryczny WT-120H - szt. 4. Złącze ze szczotką - szt. 2. Sprężyna mocująca szczot - szt. 2. Czujnik przepływu - szt. 4. Czujnik poziomu cieczy szt. 1. Zbiornik paliwa - szt.1. Świeca snopiąca SSW-1X - szt.2. Wymiennik 518.007.039.0 - szt. 1. Wymiennik 518.007.050.0 - szt. 1. Układ zapłonu URT-2 - szt. 2. Nadajnik P-3H2 - szt. 3. Zawór kulowy O 50 - szt. 10. Przewód wysokiego napięcia 518.22.036 - szt.2. Wspornik pompy wodnej - szt. 1. Czujnik poziomu paliwa - szt.2. Redukcja O 50 na O75 - szt. 2. Świeca zapłonowa BS-OHV-HT (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 4. Zadanie 6. Części zamienne do Instalacji Rozlewczej na Samochodzie IRS-2, IRS-2M, IRS-2C: Zbiornik na wodę o pojemności 1000 dcm3 IRS-2C - kpl.2. Urządzenie ORION -9 IRS-2C (opryskiwacz WICHiR) - kpl. 8. Wąż wysokociśnieniowy z szybkozłączami do pary długość 15m - szt. 4. Wąż wysokociśnieniowy z szybkozłączami do wody długość 15m - szt. 4. Wąż ssawny 12,5m - szt. 4. Wąż ssawny 2,5m - szt. 4. Membrana pompy ręcznej - szt. 2. Lanca do pary WW-105 M - kpl. 1. Dysza do lancy do pary FANJET - szt. 2. Końcówka do dyszy - szt. 4. Końcówka z wirującą dyszą ROTOJET M - szt. 4. Końcówka z dwoma dyszami SAM-24M -szt. 4. Zadanie 7. Części zamienne do Instalacji Rozlewczej na Samochodzie IRS-2, IRS-2M, IRS-2C:Wkład filtra (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 2. Wkład filtra powietrza (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 4. Wkład filtra (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 2. Wkład filtra (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 2. Wkład filtra (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 2. Filtr oleju (motopompa pływająca MEWA M5/3) - szt. 4. Zadanie 8. Części zamienne do Instalacji Rozlewczej na Samochodzie IRS-2, IRS-2M, IRS-2C: Elektrotermometr WT-120H - szt. 4. Sprzęgło elektromagnetyczne 4117401 - szt.1. Manometr MW 100-T-1,6 /-0,2,4MPA/ - szt. 2. Pompa wody W-260.00-00 - szt. 1. Zadanie 9.Części zamienne do maski przeciwgazowej MP-5: Półmaska rozmiar L - szt. 30. Półmaska rozmiar M - szt. 30. Półmaska rozmiar S - szt. 20. Korpus z szybką 1 - kpl. 20. Korpus z szybką 2 - kpl. 10. Korpus z szybką 3 - kpl. 10. Gniazdo zaworu do picia - szt. 50. zadanie 10.Części zamienne do aparatu tlenowo - ewakuacyjnego ATE-1: Maska nurkowa LOOK firmy TECHNISUB silikonowa czarna - szt. 20. Zadanie 11.Części zamienne do aparatu tlenowo - ewakuacyjnego ATE-1:Pojemnik awaryjny PAT-1 - szt. 50. Pierścień uszczelniający 35 PN-90/M-73092 - szt. 300. Torba nośna 687-F - szt. 30..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.30.00 - Różne części zapasowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy w zakresie zadania na które ofertę składa wykonawca. 3. Oryginał lub kopia pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1)zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2)zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres, w którym z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; 3)przedłużenia terminu wykonania umowy - o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO; 4)zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 5)obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 6)innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 7)zmiany przedmiotu umowy, na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 8)zmiany wyrobów - gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9)zmniejszenia ilości określonych w Załączniku nr 1 do umowy - w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w umowie, a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych. 3.Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, dopuszczenie dostaw częściowych w stosunku do poszczególnych pozycji asortymentowych i zapłaty za owe dostawy i dla swej skuteczności wymagają one jedynie poinformowania o ich wystąpieniu Wykonawcy za pomocą stosownego pisma.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, Sekcja zamówień publicznych, bud. nr 28, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Końcową datą realizacji zamówienia będzie data liczona jako ilość dni od daty podpisania umowy podana w druku OFERTA przez wykonawcę, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega jednak, że nie później niż do dnia 29.04.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.