eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › budowa budynku zaplecza sportowego w Dąbrówkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-04

POZYCJA 35143

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Czarna: budowa budynku zaplecza sportowego w Dąbrówkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Czarna, do kontaktów: Sowa Barbara, Wawrzkiewicz Daniel, 37-125 Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324 w. 109, fax 017 2262324 w. 232, e-mail: Inwestycje@gminaczarna.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gminaczarna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Budownictwo i obiekty komunalne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku zaplecza sportowego w Dąbrówkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dąbrówki, dz. nr 1304, gm. Czarna, pow. łańcut, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie budowy budynku pełniącego funkcje zaplecza sportowego przy stadionie w Dąbrówkach dla potrzeb dzieci i młodzieży szkolnej (szatnie, sanitariaty, sala klubowa) wraz z instalacjami, przyłączami i robotami wykończeniowymi 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze niż 50 000 zł. - w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np, odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do izby samorządu zawodowego. W przypadku, gdy osoba wykazana przez wykonawcę nie jest pracownikiem wykonawcy, do oferty należy dołaczyć stosowne zobowiązanie do współpracy przy wykonaniu zamóienia. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, wykonawca dołączy również w/w dokumenty dla osób przewidzianych przez podwykonawcę do realizacji zamówienia. - wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia; - zaakceptowanie (parafowany) wzór umowy; - oferta przetargowa z ceną netto i podatkiem VAT 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane w zakresie budowy budynku pełniącego funkcję zaplecza sportowego przy stadionie w Dąbrówkach dla potrzeb dzieci i młodzieży szkolnej (szatnie, sanitariaty, sala klubowa) wraz z instalacjami, przyłączami i robotami wykończeniowymi 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 20

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł na rachunek bankowy zamawiającego: 13 1240 2643 1111 0000 3778 1705 bank PEKAO S.A. o/Łańcut. Wadium może być wniesione w formach wyszczególnionych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. nr 19, poz. 177 z 2004r. z późn. zm.) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, ze spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania;zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) Akceptują Warunki zawarte w niniejszej specyfikacji Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zawartych w siwz zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". Oświadczenia i Inne dokumenty wykonawcą ma obowiązek przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w punkcie II.1.6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na rachunek zamawiającego lub w kasie w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Nr rachunku, na który należy dokonać wpłaty za specyfikację: 84 1240 2643 1111 0000 3778 1688. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy w Czarnej, 37-126 Czarna 260, pok. nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Złożono wniosek o przyznanie pomocy finansowej z budżetu Wojewóztwa Podkarpackiego na zadanie oświatowe realizowane w ramach Programu Wyrównanie szans Edukacyjnych 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.