Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Szczecin: Dostawa
Aparatów fotograficznych
Numer ogłoszenia: 351287 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie , plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 880 033 003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Aparatów fotograficznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Aparatów fotograficznych - zwanych dalej również Aparatami. W zakres zamówienia wchodzi dostarczenie Zamawiającemu Aparatów wraz z wymaganym oprogramowaniem oraz wniesienie sprzętu do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego. Miejscem dostarczenia zamawiającemu Aparatów są pomieszczenia w budynku Akademii Sztuki w Szczecinie przy Pl. Orła Białego 2 - zwane dalej również miejscem dostarczenia Aparatów. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych Aparatów i świadczenie usług z tym związanych. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem Aparatów (z prawem do korzystania z tych dokumentów), w tym: 1) W wersji drukowanej lub elektronicznej, w języku polskim, dokumentów zawierających instrukcję korzystania z Aparatów; 2) Dokumenty uprawniające zamawiającego do dochodzenia uprawnień gwarancyjnych, w przypadku, gdy dochodzenie uprawnień gwarancyjnych będzie uzależnione od posiadania przez zamawiającego takich dokumentów. Szczegóły opisu zamówienia w siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 13 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie na podstawie specyfikacji termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: 1) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji zaistniałej po stronie zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu, i w wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 2) Niezawinionych przez wykonawcę opóźnień zamawiającego w wykonane czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na wykonawcę 3) Wstrzymania przez zamawiającego wykonywania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta. 3. Ustalony w umowie termin wykonania usług w ramach gwarancji może ulec przedłużeniu, jeżeli jego zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4. Wydłużenie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nie-uniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro?mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia zakresu rzeczowego umowy (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie). Pomniejszenie wynagrodzenia nastąpi w takim przypadku w oparciu o ceny jednostkowe przedstawione przez wykonawcę bądź opinię biegłego rzeczoznawcy powołanego do wyceny pomniejszonego zakresu rzeczowego. Koszty wydania opinii ponosi strona umowy, która wystąpi o wskazaną zmianę umowy, chyba że konieczność zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy będzie wynikiem postępowania strony drugiej. 6. Objęte przedmiotem umowy Aparaty będą mogły zostać zastąpione przez Aparaty tego samego rodzaju o parametrach technicznych, czy innych właściwościach, nie gorszych niż Aparaty stanowiące przedmiot umowy (w tym odpowiadające wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji). Zmiana umowy z przyczyn wskazanych w niniejszym ustępie nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie. 7. Dopuszczona będzie możliwość zmiany terminów płatności za wykonanie zamówienia, w stosunku do terminów ustalonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji. 8. Dopuszczona zostanie również możliwość zmiany określonego w umowie miejsca, w którym Aparaty mają być dostarczone. 9. Wskazane w umowie wynagrodzenie wykonawcy z może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Podstawą zmiany może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia, które dotyczą czynności, których wykonanie podlega opodatkowaniu zmienioną stawka podatku VAT. 10. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 9 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 2) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; 3) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 11. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy o niniejsze zamówienie publiczne również w zakresie, w jakim będzie to konieczne jako logiczne następstwo wynikające ze zmian umowy dokonanych lub dokonywanych na podstawie ust. 2 - 10 niniejszego działu. 12. Zmiana umowy o niniejsze zamówienie publiczne będzie również dopuszczalna w innych niż wskazane w ust. 2 - 11 niniejszego działu przypadkach, jeżeli nie będą one dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy (art. 144 ust. 1 PZP a contrario). 13. Pod rygorem nieważności, zmiany umowy, o których mowa w ust 1 - 12 niniejszego działu, wymagają zachowania formy aneksu podpisanego przez zamawiającego i wykonawcę jako stron umowy (żadnej ze stron nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE
Pl. Orła Białego 2
70-562 Szczecin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2010 godzina 12:00, miejsce: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, Sekretariat Rektora, pok. 108, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
- "Przebudowa ulicy Dąbskiej, polegająca na budowie chodnika oraz dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych, w ramach zadania: Budowa brakującego chodnika przy Jelenim Stawie..."
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Dostawa analizatora termomechanicznego DMA
- Zakup namiotu eventowego o konstrukcji specjalnej
- "Zakup i dostawę sprzętu kuchennego , artykułów gospodarstwa domowego oraz zastawy stołowej dla służby żywnościowej."
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętów dla Technikum Leśnego w Miliczu na potrzeby realizacji projektu: Kompetentni uczniowie w Technikum Leśnym w Miliczu
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
więcej: Sprzęt fotograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.