Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Elbląg: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2016 r
Numer ogłoszenia: 351214 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 312 572, faks 261 313 304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2016 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przdmiotem zamówienia jest zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2016 r. z podziałem na 13 części: część zamówienia nr 1- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR/JELCZ; część zamówienia nr 2- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki BRDM; część zamówienia nr 3- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki IVECO, SCAM; część zamówienia nr 4- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki FORD, FIAT DUCATO;część zamówienia nr 5- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki MERCEDES;część zamówienia nr 6- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki ZIŁ,TATRA, KRAZ, GAZ;część zamówienia nr 7- zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN;część zamówienia nr 8- zakup i dostawa części i akcesoriów do AUTOBUSÓW, PRZYCZEP, NACZEP; część zamówienia nr 9 - zakup i dostawa filtrów;część zamówienia nr 10- zakup i dostawa akumulatorów;część zamówienia nr 11- zakup i dostawa opon i dętek; część zamówienia nr 12- zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów;część zamówienia nr 13- zakup i dostawa węży i uszczelnień dla celów spożywczych. Zamówienie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilosci maksymalnych określonych w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1, 31.40.00.00-0, 31.43.20.00-3, 34.30.00.00-0, 34.32.00.00-6, 42.91.30.00-9, 44.16.32.10-5, 44.16.51.00-5, 44.16.70.00-8, 44.31.64.00-2, 44.42.50.00-5, 44.42.52.00-7, 44.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części zamówienia nr 1 - 5 600,00 PLN; dla części zamówienia nr 7 - 1 700,00 PLN; dla część zamówienia nr 9 - 900,00 PLN; dla części zamówienia nr 11 - 1 400,00 PLN;dla części zamówienia nr 12 - 1 200,00 PLN;dla części zamówienia nr 13 - 1 400,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku braku możliwości dostarczenia lub wymiany wadliwego przedmiotu umowy z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w załączniku nr 2 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2016 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria 21 Wojskowego Oddzaiłu Gospodarczego, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokójnr 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: wymagany termin wykonania zamówienia do 30 dni od złożenia zamówienia nie dłużej niż do dnia 30.11.2016 r. Zmówienia udzielane z wykorzystaniem prawa opcji.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR/JELCZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki STAR/JELCZ w zakresie 476 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki BRDM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki BRDM w zakresie 30 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki IVECO, SCAM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki IVECO,SCAM w zakresie 27 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki FORD, FIAT DUCATO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki FORD, FIAT DUCATO w zakresie 23 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki MERCEDES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdu marki MERCEDES w zakresie 26 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki ZIŁ, TATRA, KRAZ, GAZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki ZIŁ, TATRA, KRAZ, GAZ w zakresie 51 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do pojazdów marki HONKER, LUBLIN w zakresie 175 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa części i akcesoriów do AUTOBUSÓW, PRZYCZEP, NACZEP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa części i akcesoriów do AUTOBUSÓW, PRZYCZEP,NACZEP w zakresie 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i dostawa filtrów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa filtrów w zakresie 140 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 34.30.00.00-0, 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i dostawa akumulatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa akumulatorów w zakresie 11 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.32.00.00-3, 31.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. okres udzielonej gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zakup i dostawa opon i dętek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opon i dętek w zakresie 21 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa akcesoriów do pojazdów w zakresie 208 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0, 44.51.00.00-8, 44.31.64.00-2, 44.16.32.10-5, 34.32.00.00-6, 44.42.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakup i dostawa węży i uszczelnień dla celów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa węży i uszczelnień dla celów spożywczych w zakresie 14 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.51.00-5, 44.16.70.00-8, 44.42.52.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi obiektów (...) cała nazwa w 4.2.2.)
- ZAKUP MEBLI METALOWYCH I BIUROWYCH
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Budowa dwóch rond na łącznicy pomiędzy ulicą Trasa Unii Europejskiej a ul. Radomską w Elblągu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni wraz z elementami remontu i przebudowy drogi wojewódzkiej nr 503 na odcinku ul. Mazurskiej (...)
- Dostawa sprzętu audiowizualnego z akcesoriami dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- ZP/31/2025-Sukcesywne dostawy żywności przez okres 12 miesięcy - uzupełnienie 2
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa pełnego asortymentu oryginalnych, fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów służbowych SOP marki Toyota w latach 2026-2027.
- Zmiana zagospodarowania terenu przy siedzibie Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego
- Zakup sprzętu, wyposażenia i umundurowania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- 5. Dostawa materiałów wodno-kanalizacyjnych
- Sukcesywna dostawa części samochodowych i olejów silnikowych do pojazdów należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa maszyny ręcznej do pomiaru detali w 3D na potrzeby projektu utworzenia i funkcjonowania BCU dla branży elektroniczno-mechatronicznej w dziedzinie automatyka przemysłowa BCU-BEM w Radomiu
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.