eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Naprawa nawierzchni tarasu budynku głównego od strony ul. Grodzkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Wrocław: Naprawa nawierzchni tarasu budynku głównego od strony ul. Grodzkiej
Numer ogłoszenia: 351184 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Narodowy im. Ossolińskich , ul. Szewska 37, 50-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3444471 wew. 131, faks 071 344 85 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oss.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa nawierzchni tarasu budynku głównego od strony ul. Grodzkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektowo - kosztorysową, a także wszystkie prace jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania zadania polegającego na naprawie nawierzchni tarasu: a) Roboty demontażowe i rozbiórkowe b) Roboty posadzkowe - warstwa spadkowa c) Obróbki blacharskie d) Montaż odwodnienia tarasu e) Roboty malarskie f) Roboty stolarskie i parkieciarskie g) Roboty elektryczne h) Wywóz i utylizacja odpadów 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do siwz: A - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót B - projekt budowlany C - pozwolenie na budowę D - przedmiar robót E - pozwolenie konserwatorskie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.152,80 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymogu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie wykonał - 2 roboty ogólnobudowlane (zakończone) w zakresie robót dekarsko-izolacyjnych w obiektach zabytkowych - o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł netto za każdą realizację.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Brak wymogu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna Wykonawców, dysponujących co najmniej jedną osobą (kierownik budowy) spełniającą łącznie następujące wymagania : 1) posiadania uprawień budowlanych do nadzorowania i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - legitymującą się aktualnym wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) spełniającą wymagania określone w przepisie § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) lub posiadającą równoważne zaświadczenie o kwalifikacjach, o którym mowa w §31 tego Rozporządzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min.: 1.000.000,00 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 2. Ogólna informacja o firmie - Załącznik nr 5 3. Zaakceptowany wzór umowy - Załącznik nr 10 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. (Pełnomocnictwo - musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego lub notarialnie poświadczonej kopii oraz posiadać termin ważności, zgodny z niniejszym postępowaniem - jeśli dotyczy) 5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. 6. Zobowiązanie/a innych podmiotów wraz z dokumentami z punktu VIII.B. 1, 2, 3 4. 7. Dowód wpłaty wadium. 8. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej. 9. Oświadczenie - art 22 - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku zmiany ustawowej wysokości podatku od towarów i usług VAT - Zmiana wynagrodzenia wykonawcy względem robót jeszcze niewykonanych, względem których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce o wysokość zmienionej stawki podatku VAT; 2) W przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu umowy - A. Zmiana przedmiotu umowy, B. Zmiana terminu wykonania umowy, C. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, z zastrzeżeniem, ze jeżeli zmiana przepisów prawa wpływa na konieczność zastosowania innych rozwiązań technologicznych - wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych robót, robocizny, materiałów i sprzętu wg średnich stawek wydawnictwa SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym nastąpiła zmiana przepisów prawa, a dla nakładów i robót nie występujących w SEKOCENBUDZIE - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3) W przypadku konieczności aktualizacji rozwiązań mających zastosowanie w realizacji niniejszej umowy ze względu na postęp technologiczny jeżeli zmiana taka powoduje: -obniżenie kosztów eksploatacji lub konserwacji budynku lub urządzenia lub zmiana taka powoduje poprawę parametrów technicznych lub - zmiana taka jest korzystna z uwagi na postęp technologiczny - A. Zmiana treści umowy celem dostosowania do potrzeb Zamawiającego, B. Zmiana przedmiotu umowy, C. Zmiana terminu wykonania umowy (Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 4) W przypadku konieczności wprowadzenia robót zamiennych, których konieczność zastosowania ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - A. Zmiana przedmiotu umowy, B. Zmiana terminu wykonania umowy (Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 5) W przypadku braku uzasadnienia dla wykonania robót objętych siwz, która to okoliczność ujawniła się w trakcie realizacji robót, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - A. Zmiana przedmiotu umowy, B. Zmiana terminu wykonania umowy, C. Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, ze wynagrodzenie za roboty, które nie będą wykonywane nastąpi wg. Kosztorysu ofertowego Wykonawcy, w przypadku braku wskazania w nim cen jednostkowych na podstawie cen jednostkowych robót, robocizny, materiałów i sprzętu wg średnich stawek wydawnictwa SEKOCENBUD w kwartale poprzedzającym kwartał, w którym następuje zmiana umowy, a dla nakładów i robót nie występujących w SEKOCENBUDZIE - wg cen rynkowych zaakceptowanych przez Zamawiającego; 6) W przypadku procedur organów administracji wpływających na możliwość realizacji przedmiotu umowy w terminie - Zmiana terminu wykonania umowy (Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 7) W przypadku konieczności zmian terminu wykonania umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego - Zmiana terminu wykonania umowy (Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 8) W przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające realizacje umowy na zasadach w niej określonych - Zmiana terminu wykonania umowy ( Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 9) Zmiana osoby/osób wskazanych jest dopuszczalna względem oferty Wykonawcy w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana będzie konieczna z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, c) zadania Zamawiającego w przypadku: niewykonywania lub nienależytego wykonywania obowiązków przez dana osobę. W takim przypadku Zamawiający przedstawia stosowny wniosek do Wykonawcy, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do zmiany osoby w terminie 14-dni od dnia doręczenia wniosku. - Zmiana osób wskazanych w ofercie i umowie (Powyższe zmiany nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy) 10) Zmiana zmiany podwykonawcy na podwykonawcę 11) Zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcom 12) Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oss.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.oss.wroc.pl, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Nankiera 17, Wrocław, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Szewska 37, Wrocław, sekretariat, pokój 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.