eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa dwóch laptopów z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Wrocław: Dostawa dwóch laptopów z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 351098 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172243 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch laptopów z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch laptopów z oprogramowaniem na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ wraz z rankingiem Passmark CPU Mark z dnia 24.11.2015 r. stanowiącym Załącznik nr 1B do SIWZ. Zakup komputerów jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zakup komputerów jest finansowany w ramach umowy w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR) w województwie dolnośląskim. 2. Przez dostawę dwóch laptopów z oprogramowaniem należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego - na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na laptopy (komputery przenośne) na okres co najmniej 24 miesięcy, oraz co najmniej 12 miesięcy w przypadku baterii do komputerów przenośnych - począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowane urządzenia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1A do SIWZ). 6. Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w miejscu użytkowania urządzeń, tj. we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 (gwarancja typu ON-SITE). 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach pomocy technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 - Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Zakup jest finansowany w ramach umowy w zakresie Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR) w województwie dolnośląskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WEB-PROFIT Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6875,70

  • Oferta z najniższą ceną: 6875,70 / Oferta z najwyższą ceną: 13593,96

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.