Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-25
Kielce: Wykonanie usług geodezyjnych
Numer ogłoszenia: 351076 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3421307, faks 041 3421723.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi geodezyjne, dotyczące sporządzenia dokumentacji geodezyjnej dla gruntów, położonych na terenie Powiatu Kieleckiego, niezbędnej do: a) regulacji stanu prawnego nieruchomości, b) wydzielenia nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i podziałów nieruchomości przeznaczonych do zwrotu na rzecz byłych właścicieli, c) wyjaśnienia ustalenia przebiegu granicy pomiędzy nieruchomościami, d) pomiaru punktów lub wznowienia znaków granicznych wraz ze stabilizacją, e) aktualizacji klas gruntów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że wykonał co najmniej 3 zlecenia o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla udokumentowania tego warunku Wykonawca musi dysponować: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Zał. Nr 1 do SIWZ pod poz. 1, 3-5, b) co najmniej jedną osobą mogącą pełnić funkcję klasyfikatora gruntów w zakresie wykonania zadań, wyszczególnionych w Zał. Nr 1 do SIWZ pod poz. 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce budynek C-1, II-gie piętro, pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: gmina Daleszyce obręb Danków-Wójtostwo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obliczenie granic i powierzchni działek położonych w obrębie 5 Danków-Wójtostwo gm. Daleszyce działki nr 187/1 składającej się z pierwotnych działek nr 187, nr 188, nr 189 (droga) i działki nr 191/1 składającej się z pierwotnych działek nr 190, nr 191 z wyniesieniem na grunt według danych z I fazy ewidencji gruntów wsi Danków-Wójtostwo gm. Daleszyce z 1967 r. w celu przygotowania dokumentacji do wydania decyzji o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gmina Pierzchnica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja klas i użytków gruntów rolnych zalesionych w działkach położonych na terenie gminy Pierzchnica: 1. obręb Brody w działce nr 92 o pow. 2,5200 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,52 ha), 2. obręb Brody w działce nr 93 o pow. 0,5800 ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 0,58 ha), 3. obręb Skrzelczyce w działce nr 201/2 o pow. 2,7600ha (powierzchnia gruntu rolnego zalesionego 2,46 ha).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: gmina Zagnańsk obręb Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie przebiegu granicy pomiędzy działkami nr 410/10 i nr 410/11 oraz nr 410/15 i nr 410/17 położonymi obręb Zagnańsk, gm. Zagnańsk na zgodne oświadczenie stron oraz obliczenie powierzchni działek nr 410/10, nr 410/11, nr 410/15, nr 410/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: gmina Morawica obręb Lisów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenia przebiegu granic działki nr 307 na zgodne oświadczenie stron z działkami sąsiednimi nr 308, nr 305, nr 306, nr 61. - Przebieg granicy między działkami nr 308 i 307 należy ustalić zgodnie z opisem przedstawionym we wniosku z dnia 17.06.2011 r (do wykorzystania przez Wykonawcę). - Przebieg granic działki nr 307 z działkami sąsiednimi nr 305 i 306 należy przyjąć według widocznego stanu użytkowania. Ustalając granice z działką nr 61 - (droga powiatowa) należy odnieść się do pasa drogowego. 1. Opracowując zlecenie należy sporządzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) protokół podpisany przez wszystkie strony. 2. Dokonać pomiaru działki w nawiązaniu do osnowy III klasy, określić współrzędne punktów granicznych w układzie 2000 i obliczyć powierzchnię działki nr 307 ze współrzędnych. 3. Sporządzić stosowną dokumentację celem wydania decyzji o przebiegu granic działki nr 307 z działkami sąsiednimi i jeżeli zajdzie taka konieczność należy odnieść się do zmiany powierzchni działki nr 307. 4. Dokonać pomiaru kontrolnego budynków. Celem pomiaru jest doprowadzenie do zgodności ewidencji gruntów ze stanem faktycznym na gruncie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: gmina Nowa Słupia obręb Serwis.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału działki położonej w gminie Nowa Słupia obr. Serwis, oznaczonej numerem działki 277 o powierzchni 0,4300 ha rzeka Pokrzywianka (Wp), ujawniona w KW 44632 jako własność Skarbu Państwa w zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, w celu wydzielenia z niej odcinka rzeki Słupianka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- ,,Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach"
- "Usługa uporządkowania parków wpisanych do rejestru zabytków polegająca m. in. na usunięciu drzew, wywrotów i złomów, wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych i nasadzeń zastępczych"
- Dostawa samochodu osobowego
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych do prowadzenia bioprocesów dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Adaptacja pomieszczeń na siłownię wraz z zapleczem sanitarnym w Komendzie Powiatowej Policji w Starachowicach (nr postępowania 81/TPBN/2025)
- "Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 848 w m. Kolonia Zamek"
- Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2025
- Prace geodezyjno-kartograficzne, gmina Wróblew
- Świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac gospodarczo- porządkowych w budynku i na terenie Ministerstwa Klimatu i Środowiska
- Prace geodezyjno-kartograficzne, gmina Złoczew
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.