To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 351061 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Dębica: DOSTAWA SPRZĘTU MEBLOWEGO DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317183-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny
105746200000, ul.
ul. Akademicka
10,
39200
Dębica, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
146 833 504, faks
14 6833504 wew. 13, e-mail
mbpdebica@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mbpdebica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU MEBLOWEGO DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):MiPBP-027/3/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż mebli - Wyposażenie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy: Zadanie I, Nazwa: Dostawa i montaż regałów. Zakres: Dostawa i montaż regałów stacjonarnych oraz jezdnych z przeznaczeniem do przechowywania książek. 1. Regały metalowe 200x128x25 - szt. 10, 2. Regały metalowe 200x100x25 - szt. 6, 3. Regały metalowe 200x80x25 - szt. 2, 4. Regał drewniany 200x165x30 - szt. 1, 5. Regał drewniany 200x170x30 - szt. 1, 6. Regał drewniany 159x50x20 - szt. 4, 7. Regały jezdne zestaw - 519,75 mb półki - 1 kpl., 8. Regał drewniany 30x159x20 - szt. 2, 9. Regał drewniany 192x540x29 - szt. 1, 10.Regał drewniany 192x240x29 - szt.1, 11.Regał drewniany 192x170x29 - szt. 1, 12.Regał wiszący - szt. 1, 13.Regał drewniany 100x150x25 - szt. 4, 14.Regał drewniany 100x90x25 - szt. 12, 15.Regał na płyty zamykany - szt. 1 16.Regał z żaluzją 200x73x30 - szt. 1, 17.Regał drewniany 183x130x29 - szt. 6, Zadanie II, Nazwa: Dostawa i montaż mebli. Zakres: Dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń użytkowych Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy. 1. Biurko - szt. 13, 2. Lada - szt. 2, 3. Stanowisko pracownicze - biurko - szt. 1, 4. Biurko pod komputer - szt. 5, 5. Sofa - szt. 5, 6. Stolik niski - szt. 5, 7. Stolik dziecięcy - szt. 2, 8. Krzesło wysokie obrotowe - szt. 4, 9. Krzesło dziecięce - szt. 6, 10.Szafka aktowa - szt. 2, 11.Półka wisząca - zest. 1, 12.Wózek na książki - szt. 1, 13.Stół - szt. 4, 14.Krzesło - szt. 63, 15.Fotel obrotowy - szt. 25, 16.Krzesło składane - szt. 80, 17.Szafa do przechowywania map, plakatów - szt. 1, 18.Stolik - szt. 13, 19.Szafa - szt. 7, 20.Szafa na laptopy - szt. 1, 21.Szafka pod zlewozmywak - szt. 1, 22.Zlewozmywak - szt. 1, 23.Blat kuchenny - szt. 1, 24.Tablica magnetyczna - szt. 4, 25.Zabudowa szatniowa - szt. 1, 26.Zestaw puf - stonoga - szt. 1, 27.Szafka niska - szt. 1, 28.Ławeczka drewniana - szt. 4, 29.Dywan - szt. 1, 30.Biblioteczka stojąca - szt. 6, 31.Pufa - szt. 12, 32.Fotel - szt. 4, 33.Panel wystawienniczy - szt. 2, 34.Lustro - szt. 1, 35.Roleta na regał - szt. 4, 36.Stojak na baner - szt. 2, 37.Zabudowa kuchenna - zestaw 1 38.Półka na płyty - szt. 1, 39.Mównica - szt. 1, 40.Wieszak wolnostojący - szt. 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39155000-3
Dodatkowe kody CPV:
39155100-4,
39131000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa i montaż regałów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92026.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 139974.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa i montaż mebli |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT114062.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 185705.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH I PODKŁADY HIGIENICZNE W PAKIECIE I DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji przebudowy instalacji elektrycznych wraz z wykonaniem nowego oświetlenia LED oraz dostosowaniem do obowiązujących przepisów p.poż budynków Przedszkoli Miejskich w Dębicy
- SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. II DLA ODDZIAŁÓW SZPITALNYCH ORAZ SYSTEM ZAMKNIĘTY DO POBIERANIA KRWI W P. III DLA PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ Z BANKIEM KRWI W ZOZ W D-CY
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie instalacji fotowoltaicznych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Dębickiego
- Zmiana sposobu użytkowania części szkoły w Zawadzie na przedszkole publiczne.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.