eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY INSTALACJI MONITORINGU WIZYJNEGO TERENU KWP GDAŃSK UL.BISKUPIA 23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-25

Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY INSTALACJI MONITORINGU WIZYJNEGO TERENU KWP GDAŃSK UL.BISKUPIA 23
Numer ogłoszenia: 350974 - 2011; data zamieszczenia: 25.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE MODERNIZACJI I ROZBUDOWY INSTALACJI MONITORINGU WIZYJNEGO TERENU KWP GDAŃSK UL.BISKUPIA 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowana rozbudowa instalacji monitoringu wizyjnego na terenie posesji jak wyżej zakłada objęcie monitoringiem zewnętrznym dodatkowych 5 obiektów magazynowych i zwiększenie liczby kamer dualnych z 4 do 13 sztuk, wyposażenie instalacji w multiplekser- rejestrator cyfrowy 16 kanałowy oraz dwa monitory LCD 19 kolor. W zakresie prac ujęto ponadto montaż 17 szt reflektorów halogenowych z czujnikami ruchu, dla doświetlenia podejść do nadzorowanych obiektów. 1. Instalacja monitoringu Multiplekser-rejestrator, monitor LCD 19 oraz zasilanie kamer należy zlokalizować w Dyżurce nr 1. Drugi monitor LCD 19 zainstalować w Dyżurce nr 2. Rozmieszczenie kamer oraz multipleksera na terenie posesji pokazano na planie posesji. Orientacyjne odległości kamer od multipleksera : Kamera Nr 1 Nr 2 Nr 3 Nr 4 Nr 5 Nr 6 Nr 7 Nr 8 Nr 9 Odległość ok. [m] 60 40 80 80 110 170 200 300 350 Zakłada się prowadzenie instalacji zewnętrznej transmisyjnej kablami UTPwn 4x2x0,5 częściowo w istniejącej kanalizacji teletechnicznej, także jako samonośnej po słupach oświetlenia terenu i budynkach. Pary kablowe transmisji wizji zabezpieczyć przed przepięciami ogranicznikami przepięć typu OPV-1 i OPV-4. Kamery dualne, o dużej czułości, w obudowach zewnętrznych z daszkiem przeciwsłonecz- nym, zasilaczem 12V/DC i termostatem instalować na budynkach lub słupach oświetlenia terenu. Dopasowanie torów transmisyjnych symetrycznych i koncentrycznych zrealizować na transformatorach typu TRO-4G/400 i TRN-1/400. Zasilanie kamer : zdalne z Dyżurki nr 1, po wolnych żyłach kabli UTPwn 4x2x0,5. Stosować zasilacze 29V/AC. Żądane parametry urządzeń : - kamera cyfrowa - zewnętrzna, szerokokątna, kolor, day/night, przetwornik 1/3 CCD, rozdzielczość min. 540 TVL, czułość 0,2 lux kolor / 0,002 lux cz/b, funkcje Sens-up, SSNR, WDR, Auto Iris, strefy detekcji, mechanicznie podnoszony filtr poczerwieni, zasilanie napięciem AC i DC, doskonała jakość obrazu i wysoka niezawodność; - obiektyw - 1/3 DC, ogniskowa 2,8 - 12 mm (dobierana indywidualnie), Auto Iris, ostrość ręcznie, zoom ręcznie; - rejestrator - 16 kanałowy typu TR-16400 z nagrywarką DVD-RW lub inny o porówny- walnych parametrach i cenie, plus 4xHDD 500GB lub 2xHDD 2TB do rejestratora, - poziom odniesienia jakościowego urządzeń: sprzęt firm NOVUS, APER, Samsung. Po wykonaniu okablowania transmisyjnego wykonać sprawdzenia ciągłości żył oraz pomiary izolacji kabli. Po uruchomieniu instalacji dla nowych 9 kamer, przełączyć istniejące 4 kamery na multiplekser. W Dyżurce nr 2 zainstalować monitor LCD i podłączyć po istniejącej sieci telefonicznej lub okablowaniu dedykowanym (ok. 250m) do multipleksera w Dyżurce nr 1. Wyregulować ustawienie kamer oraz ich parametry dla uzyskania żądanej jakości obrazu w dzień i z nocy oraz zaprogramować strefy detekcji, tryby pracy, jakość nagrań. Przeszkolić pracowników użytkownika (max 10 osób) w obsłudze i eksploatacji instalacji i urządzeń monitoringu. Wykonać dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji. 2. Instalacja reflektorów halogenowych Reflektory instalować na monitorowanych budynkach, w miejscach optymalnych dla oświetlenia podejść do tych budynków. Reflektory nie mogą oślepiać kamer. Zasilanie reflektorów : obwody zasilania reflektorów wyprowadzić z lokalnych rozdzielnic elektrycznych tych budynków. Obwody zabezpieczyć odpowiednimi wyłącznikami nadmiarowymi. Wykonać pomiary izolacji kabli oraz sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania. 3. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać : - opis techniczny instalacji monitoringu; - schemat blokowy połączeń instalacji monitoringu; - schematy jednokreskowe instalacji zasilania reflektorów; - plan posesji ul. Biskupia 23 z naniesioną lokalizacją kamer, reflektorów, trasami kabli UTPwn 4x2x0,5; - karty katalogowe urządzeń; - certyfikaty, świadectwa, dopuszczenia dostarczonych urządzeń i materiałów; - zestawienia wyników pomiarów elektrycznych. 4. Uwagi : - Kable transmisyjne UTPwn należy prowadzić wewnątrz budynków w rurze ochronnej PCV. - Kamery i kable transmisyjne trwale i czytelnie opisać. Opisy powinny być odporne na wilgoć i ścieranie. - Pomiary elektryczne instalacji winny być wykonane przez osobę posiadającą uprawnienia pomiarowe SEP. - Szkolenie użytkownika przeprowadzić w trzech sesjach po 5 godzin (trzy grupy użytkowników w różnych terminach). - Dokumentację powykonawczą wykonać w dwóch kopiach. - Dokumentację pomiarową wykonać w trzech egzemplarzach. - Odbiór prac nastąpi po wykonaniu całości prac montażowych, pomiarów, optymalizacji parametrów oraz wykonaniu dokumentacji powykonawczej. Odbiór prac zakończy się spisaniem protokółu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.10 - Układanie kabli 34.71.00.00 - Śmigłowce, samoloty, statki kosmiczne i inne statki powietrzne z napędem 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać 1 osobę kadry technicznej, posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia, oraz min 1 osobę kadry technicznej, posiadającą aktualną licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wypełnić zał. nr 4); 1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo 3.Wycena kosztowa

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Roboty dodatkowe i zamienne nie objęte zamówieniem , których konieczność wystąpi w toku realizacji przedmiotu umowy zostaną potwierdzone stosownymi protokółami konieczności spisanymi z udziałem przedstawicieli stron umowy. Roboty te których wartość nie przekracza 50% uprzedniego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany wykonać na dodatkowe zamówienie z wolnej ręki, /po uprzednim postępowaniu /przy zachowaniu tych samych norm, parametrów i standardów po podpisaniu aneksu do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.