To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-21
Zgierz: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości
Numer ogłoszenia: 350902 - 2014; data zamieszczenia: 21.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206775 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 719 06 33, faks 42 719 09 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pn: Aktywizacja społeczna, zawodowa i zdrowotna beneficjentów ostatecznych projektu Moja droga do przyszłości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania części. Szczegółowy opis każdego zadania został przedstawiony poniżej. 2. ZADANIE 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowych wyjazdów z zajęciami rehabilitacyjnymi dla 60 osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Organizowanie indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych w zależności od potrzeb poszczególnych uczestników - stopień niepełnosprawności II lub III w wymiarze na jednego uczestnika projektu 10 godzin zegarowych, realizowanych na 5-dniowym wyjeździe dla 60 osób niepełnosprawnych. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania trzech wyjazdów z podziałem na 3 grupy po 20 osób + 15 opiekunów z tym że, liczba opiekunów może ulec zmianie, max. liczba to 15 opiekunów. 3) Wykonawca zorganizuje trzy wyjazdy podczas których przeprowadzi - łącznie 600 godzin zegarowych indywidualnych rehabilitacji dla osób będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ich opiekunów-zajęcia rehabilitacyjne nie obejmują opiekunów. 4) Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.10.2014 r. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zadania nr 1 Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić: a) materiały dydaktyczne oznaczone logo projektu oraz sprzęt niezbędny do realizacji zajęć; b) niezbędną ilość rehabilitantów umożliwiającą wykonanie 600 godzin rehabilitacji indywidualnej, c) transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, d) 4 noclegi w pokojach 2-osobowych z łazienkami, e) pełne wyżywienie - śniadania, dwudaniowe obiady, kolacje, serwis kawowy - dostępny w porach po obiedzie do kolacji, f) zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, g) opiekuna/koordynatora zarządzającego całością, h) na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć, i) prowadzenie list obecności wszystkich uczestników, j) wystawienie zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, k) przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do Zamawiającego, l) oznaczenie wszystkich dokumentów szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, opisu procesu grupowego, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach logo projektu z informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, m) dostarczenie w/w dokumentów w ciągu pięciu dni od daty zakończenia wyjazdu do siedziby Zamawiającego tj: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz. 6) Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7) W ramach zadania nr 1 zajęcia z uczestnikami projektu będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Uwaga! Sposób obliczenia ceny dla zadania nr 1:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia , ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za pobyt jednej osoby- rozumie się przez to: pełen koszt pobytu jednej osoby na wyjeździe przez 5-dni oraz podanie ceny brutto za dobę pobytu jednej osoby-rozumie się przez to koszt pobytu jednej osoby za jedną dobę. 3. ZADANIE 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie 1-dniowego grupowego treningu asertywności i komunikacji dla 18 rodziców zastępczych. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Zorganizowanie i przeprowadzenie grupowego treningu asertywności i komunikacji dla 18 rodziców zastępczych, będących uczestnikami projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego tj: 18 osób, 1 dzień x 2 godziny zegarowe - łącznie 2 godziny zegarowe. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania w trakcie trwania treningów zajęć plastycznych dla dzieci oraz gier i zabaw ruchowych. Liczba dzieci nie większa niż 30. 3) Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.10.2014 r. 4) Miejsce realizacji: obszar powiatu zgierskiego. 5) Wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu tematycznego prowadzonego treningu: a) komunikacja interpersonalna, b) bariery w komunikacji, c) aktywne słuchanie, d) asertywność w kontaktach z ludźmi, e) wybrane techniki asertywne, f) mechanizmy efektywnej komunikacji, g) techniki i narzędzia skutecznej komunikacji, przekazywanie trudnych informacji, h) egzekwowanie ustaleń współpracy, 6) W ramach realizacji zadania nr 2 Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić: a) salę wykładową w lokalu usytuowanym z dogodnym połączeniem komunikacyjnym, b) materiałów dydaktycznych oznaczonych logo projektu oraz sprzętu niezbędnego do realizacji zajęć; c) materiałów i sprzęt niezbędny do realizacji zajęć z dziećmi tzn: bloki rysunkowe, piłki, skakanki itp. d) pracownika merytorycznego - 1 psychologa, e) słodki poczęstunek dla uczestników zajęć i dzieci, f) na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu zajęć, g) prowadzenie list obecności wszystkich uczestników, h) wystawienie zaświadczeń imiennych potwierdzających uczestnictwo w zajęciach, i) przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiet oceniających i ich dostarczenie do zleceniodawcy, j) opis procesu grupowego, k) oznaczenie wszystkich dokumentów szczegółowego programu zajęć, listy obecności, ankiet oceniających wraz z ich opracowaniem, opisu procesu grupowego, imiennych zaświadczeń o uczestnictwie w zajęciach) logo projektu i informacją o współfinansowaniu z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, l) dostarczenia w/w dokumentów w ciągu pięciu dni od daty zakończenia treningu do siedziby Zamawiającego tj: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz, m) Zamawiający informuje, że Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. n) W ramach zadania nr 2 treningi będą się odbywały zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy dostarczyć szczegółowy harmonogram do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 1 zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 6. Wykonawca w ciągu tygodnia od podpisania umowy zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu listy wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji zadania. 7. Po zakończeniu zadania każdy uczestnik projektu otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy merytorycznej z Zamawiającym, udzielania wyjaśnień, informacji, również po zakończeniu realizacji zadania, np. podczas kontroli zewnętrznej projektu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów na wszelkich dokumentach dotyczących realizowanej umowy. Zamawiający udostępni Wykonawcy obowiązujące logotypy do oznaczania Projektu. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zadania nr 1, zadania nr 2 przez cały czas trwania umowy oraz jej dostarczenia w pełnym zakresie do siedziby Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zakończenia przedmiotu umowy. 11. Wykonawca określi łączną cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację całego przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty brutto jest ceną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia. Łączna cena brutto podlega badaniu i ocenie. 12. W ramach zadania nr 1:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia , ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za pobyt jednej osoby- rozumie się przez to: pełen koszt pobytu jednej osoby na wyjeździe przez 5-dni oraz podanie ceny brutto za dobę pobytu jednej osoby-rozumie się przez to koszt pobytu jednej osoby za jedną dobę. 13. W ramach zadania nr 2:Wykonawca zobowiązany jest podać łączną cenę brutto za realizację zamówienia, ponadto wymagane jest wyszczególnienie ceny brutto za jednego uczestnika. 14. Zamawiający informuje, że w przypadku mniejszej liczby uczestników/osób, niż określona w SIWZ w poszczególnych zadaniach wysokość łącznej ceny brutto, ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu przy zachowaniu wysokości ceny brutto podanej przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego za jednego uczestnika/ osobę. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej z faktycznej liczby uczestników/osób biorących udział w przedmiocie zamówienia w ramach poszczególnych zadań. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie musi być złożone w formie oświadczenia z podaniem zakresu zamówienia. 16. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę, wraz z ofertą, Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.). W przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 18. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części zadania. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 21. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwa Projektu: Moja droga do przyszłości Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie 5-dniowych wyjazdów z zajęciami rehabilitacyjnymi dla 60 osób niepełnosprawnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Tłumaczeń Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC, ul. Warszawska 49 lok. 50, 25-531 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80646,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47100,00
Oferta z najniższą ceną: 47100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 3. ZADANIE 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie 1-dniowego grupowego treningu asertywności i komunikacji dla 18 rodziców zastępczych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agencja Rozwoju Edukacji Norbert Jasiński, ul. Grzybowska 58,, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1993,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 936,00
Oferta z najniższą ceną: 936,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu (UPUL) oraz inwentaryzacji stanu lasu (ISL) dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa dla gmin (...) położonych na terenie powiatu zgierskiego"
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ZGIERZ W LATACH 2026 - 2028.
- USŁUGA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY, ORZECZNICTWA ORAZ BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH (WSTĘPNYCH, OKRESOWYCH I KONTROLNYCH) ORAZ DYSPANSERYZACJI ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW RON
- Konserwacja i bieżąca naprawa strzelnic garnizonowych i pistoletowych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Tomaszowie Mazowieckim , Leźnicy Wielkiej i Jeżewie w 2026 roku
- Zapewnienie opieki zwierzętom oraz zapobieganie bezdomności zwierząt z terenu Gminy Miasto Zgierz na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2026 r. - część I
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Realizacja szkoleń zawodowych dla Uczniów- Uczestników projektu "Kurs na zawód" - z podziałem na 12 części
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- Organizacja i przeprowadzenie jednego trzydniowego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy domowej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





