Ogłoszenie z dnia 2010-12-07
Mielec: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Skarbowego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 13
Numer ogłoszenia: 350605 - 2010; data zamieszczenia: 07.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Mielcu, ul. Stefana Żeromskiego 13, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 7800000, faks 17 7800001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Skarbowego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 30200000-1 - komputery przenośne 30213300-8 - urządzenia komputerowe 30214000-2 - terminale 30231310-3 - monitory 30232110-8 - drukarki 32420000-3 - switch 48771000-3 - oprogramowanie 48822000-6 - serwery komputerowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYSTEM DATA Sp. z o.o., ul. Sienkiewicza 42, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85394,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118554,72
Oferta z najniższą ceną: 118554,72 / Oferta z najwyższą ceną: 131993,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie w trybie zapytania o cenę zastosowano z uwagi na fakt, że przedmiotem zamówienia są dostawy przedmiotów powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych o wartości zamówienia nie przekraczającej 125.000 euro. Postępowanie w trybie zapytania o cenę zapewnia konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty przez skierowanie zaproszenia do udziału w postępowaniu do co najmniej 5 wykonawców. Zaproszono 8 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa stacji pogotowia ratunkowego w Tarnobrzegu
- Przewóz osób do Środowiskowego Domu Samopomocy w roku 2026
- 73.2025 Sprzedaż i dostawa środków dezynfekcyjnych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji opiekuna pracowni w Branżowym Centrum Umiejętności w Mielcu w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego"
- Budowa garażu w podstacji pogotowia ratunkowego w Przecławiu (3)
- Dostawa pojazdu specjalnego przeznaczenia z funkcją ładowania i rozładowywania
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"- powt.
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
- Wdrożenie systemu backupu.
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





