eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPN 10/ŚrCz/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 350549 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Lublin: PN 10/ŚrCz/2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 315511-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, krajowy numer identyfikacyjny 59044400000, ul. ul. Południowa  5, 20482   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715, e-mail as_lublin@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Areszt Śledczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PN 10/ŚrCz/2016

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: CPV-39800000-0 środki czyszczące i polerujące 1)Pasta do podłóg drewnianych lakierowanych, bezbarwna, akrylowo-polimerowa- opakowanie butelka 0,5 - 1 l w ilości 500 l netto (ilość szacunkowa) 2)Pasta do podłóg z tworzyw sztucznych, bezbarwna, akrylowo-polimerowa- opakowanie butelka 0,5 - 1 l w ilości 500 l netto (ilość szacunkowa) 3)Mydło w płynie dezynfekcyjne, opakowanie pojemnik 5 kg w ilości 60 (op. 5 kg) netto (ilość szacunkowa) 4)Preparat wybielający do urządzeń sanitarnych opakowanie butelka 0,5 - 1 l w ilości 1 000 l netto (ilość szacunkowa) 5)Płyn do usuwania kamienia i rdzy z urządzeń sanitarnych opakowanie butelka 0,5 - 1 l w ilości 750 l netto (ilość szacunkowa) 6)Środek w postaci proszku do odkażania i dezynfekcji rąk i powierzchni mających kontakt z żywnością działający na wirusy, grzyby i bakterie dodatkowo o działaniu myjącym, opakowanie pojemnik 5 kg w ilości 10 (op. 5 kg) netto (ilość szacunkowa) 7)Chloramin T, opakowanie 1 kg w ilości 20 kg netto (ilość szacunkowa) 8)Niskopieniący alkaiczny środek do czyszczenia mechanicznego posadzek przy pomocy automatów szorujących w ilości 200 l netto (ilość szacunkowa) 9)Środek do czyszczenia i konserwacji mebli w aerozolu, nie pozostawiający smug na czyszczonej powierzchni opakowanie pojemnik 0,25 ml - 0,30 ml w ilości 105 l netto (ilość szacunkowa) 10)Środek do ręcznego odplamiania dywanów wykładzin dywanowych o pojemności 0,5 - 1 l w ilości 20 l netto (ilość szacunkowa) 11)Odświeżacz powietrza w aerozolu, który neutralizuje nieprzyjemne zapachy i odświeża powietrze, różne zapachy, opakowanie pojemnik 0,25 ml - 0,30 ml w ilości 30 l netto (ilość szacunkowa) 12) Płyn do mycia urządzeń kuchennych ze stali nierdzewnej opakowanie butelka z rozpylaczem 0,5 - 1 l w ilości 400 l netto (ilość szacunkowa) Wszystkie dostarczane środki muszą posiadać karty charakterystyki, które mają być dostarczone Zamawiającemu na jego żądanie. Część II: CPV: 18930000-7 opakowania jednorazowe, CPV: 18424300-0 rękawice jednorazowe 100 szt. rozmiary: M, L, XL, XXL?1000 szt. o wymiarach 14x4x35 cm - 450 opakowań (ilość szacunkowa) 2) Rękawice foliowe HDPE jednorazowe a?1) Woreczki na żywność HDPE a 200 szt.?- 200 opakowań (ilość szacunkowa) 3) Torebka - reklamówka, jednorazowa cienka o wymiarach 27x6x45 cm a - 450 opakowań (ilość szacunkowa) Część III: Artykuły do utrzymania czystości 1) Szczotka do zamiatania z włosia na kij szer. 34cm+-2cm - 250 sztuk (ilość szacunkowa) 2) Szczotka ulicówka na kij szer. 40cm+-2cm - 40 sztuk (ilość szacunkowa) 3) Szczotka zmiotka plus szufelka - 350 kpl. (ilość szacunkowa) 4) Szczotka ryżowa na kij szer. 20cm+-2cm - 200 sztuk (ilość szacunkowa) 5) Szczotka ryżowa ręczna szer. 20cm+-2cm - 200 sztuk (ilość szacunkowa) 6) Kij do szczotki drewniany z gwintem dł. 12 0cm+-10cm - 250 sztuk (ilość szacunkowa) 7) Wiadro plastikowe o pojemności 12+-2 l - 250 sztuk (ilość szacunkowa) 8) Miednica plastikowa o pojemności 18+-2 l - 150 sztuk (ilość szacunkowa) 9) Miednica plastikowa o pojemności 10+-2 l - 100 sztuk (ilość szacunkowa) 10) Szczotka toaletowa do WC , z tworzywa i włosia sztucznego, z podstawką - 250 kpl (ilość szacunkowa) 11) Kosz na śmieci z klapą uchylną, plastikowy o pojemności 15+-2 l - 30 sztuk (ilość szacunkowa) 12) Kosz na śmieci z klapą uchylną, plastikowy o pojemności 25+-2 l - 20 sztuk (ilość szacunkowa) 13) Wiadro dwukomorowe do mopa z wyciskaczem o pojemności 15+-3 l, wykonane z wysokiej jakości tworzywa, posiadające dwie plastikowe rączki, a także przegrodę , która oddziela wodę czystą od brudnej - 100 sztuk (ilość szacunkowa) 14) Kij do mopa plastikowy, z gwintem, dł. 1,2 - 1,5 m - 100 szt. (ilość szacunkowa) 15) Mop sznurkowy bawełniany zapas (wkręcany), waga 250g - 300g, długość 20 cm+-5cm - 400 szt. (ilość szacunkowa) 16) Wiadro do mopa płaskiego z wyciskaczem o pojemności 10+-3 l wykonane z wysokiej jakości tworzywa, posiadające plastikową rączkę - 10 sztuk (ilość szacunkowa) 17) Kij do mopa płaskiego, z gwintem, dł. 1,2 - 1,5 m - 20 sztuk 18) Uchwyt do mopa płaskiego długość 40 cm+-5%, szer. 14 cm+-1 cm - 20 sztuk 19) Wkład do mopa płaskiego, kieszeniowy, wykonany z bawełny i poliestru, długość 40 cm+-5%, szer. 14 cm+-1 cm - 80 sztuk 20) Dozownik do płynów dezynfekcyjnych montowany trwale do ściany o pojemności 0,5 - 1 l, uruchamiany dłonią koloru białego - 20 sztuk 21) Dozownik do mydła w płynie montowany trwale do ściany o pojemności 0,5 - 1 l, uruchamiany dłonią koloru białego - 30 sztuk 22) Pojemnik na papier ręcznikowy rola odwijany od środka, szerokość 20 cm+-2 cm, rolka 160mb+-5%, montowany trwale do ściany, koloru białego - 20 sztuk 23) Pojemnik na papier toaletowy o średnicy 18 cm+-1cm, szer. 9-10 cm, 120mb+-5%, montowany trwale do ściany, koloru białego - 20 sztuk 24) Pojemnik na papier ręcznikowy składany typu ZZ, montowany trwale do ściany, koloru białego - 20 sztuk 25) Papier toaletowy typu Jumbo o średnicy 18cm+-1 cm, szerokość wstęgi 9-10 cm, 120mb+-5% - 2 500 sztuk.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 18930000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: CPV-39800000-0 środki czyszczące i polerujące
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT14737.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVA PH Artur Chudek,  ,  ul. Jutrzenki 6,  20-538,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11842.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11842.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27523,50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: CPV: 18930000-7 opakowania jednorazowe, CPV: 18424300-0 rękawice jednorazowe
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT6670.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOVA PH Artur Chudek,  ,  ul. Jutrzenki 6,  20-538,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5615.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5615.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7024.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Art. do utrzymania czystości
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18233.40
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ADMOR Jolanta Moryto,  ,  ul. Wilczyńskiego 35/1,  26-600,  RADOM,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14238.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14238.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18110.90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.