eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/18/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Szczecin: dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/18/09
Numer ogłoszenia: 35036 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/18/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny jednorazowego użytku Przedmiot zamówienia Parametry (techniczne) Ilość Pakiet 1 Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa - 200 Pakiet 2 Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu - 350 Pakiet 3 Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału -500 Pakiet 4 Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką -700 Pakiet 5 Dren do pompy MP 1000 -600.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: brak wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy PZP: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inny dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasy produktu. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa 200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu 350.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu 350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału 500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką 700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką 700.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dren do pompy MP 1000 600.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy MP 1000 600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.