Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Szczecin: dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPSK Nr 1 PAM
OS/ZP/18/09
Numer ogłoszenia: 35036 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM , ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, faks 091 4253001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/18/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt medyczny jednorazowego użytku Przedmiot zamówienia Parametry (techniczne) Ilość Pakiet 1 Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa - 200 Pakiet 2 Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu - 350 Pakiet 3 Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału -500 Pakiet 4 Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką -700 Pakiet 5 Dren do pompy MP 1000 -600.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art. 24 ustawy PZP: a) Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Zgłoszenie do Rejestru Wyrobu Medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub inny dokument wydany zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasy produktu. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
Ul. Unii Lubelskiej 1
71-252 Szczecin
dział zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM Ul. Unii Lubelskiej 1 71-252 Szczecin Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: brak.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa 200.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pułapka wodna Do kapnometrii do monitora Propaq 244 jednorazowa 200.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu 350.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy Asena Długość 275 cm,objętość wypełnienia 25 ml,komora kroplowa z 1 igłą ( spike ) i filtrem 15 mikrona , otwór 3 mm końcowka leur - lock , filtr hydrifibowy , 1 zawór typu roller clamp , pozbawiony lateksu 350.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału 500.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacz do pomp infuzyjnych , bursztynowy Długość ok. 150 - 200 mm,sterylny , wykonany z miękkiego materiału 500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką 700.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do próbek śluzu Sterylny ,bezpieczny zestaw do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego złożony z cewnika CH 14 odsysającego z jednym bocznym otworem oraz probówką 20 ml z zamknięciem,rurką ssąsą i etykietką 700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dren do pompy MP 1000 600.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren do pompy MP 1000 600.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.