eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-08

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój
Numer ogłoszenia: 350348 - 2009; data zamieszczenia: 08.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Urzędu Miasta Jastrzębie Zdrój. Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Zestaw komputerowy PC stacjonarny A - 23 szt. 2. Zestaw komputerowy PC stacjonarny B - 9 szt. 3. Zestaw komputerowy PC stacjonarny C - 3 szt. 4. Zestaw komputerowy PC stacjonarny D - 1 szt. 5. Zestaw komputerowy PC stacjonarny E - 1 szt. 6. Notebook - 5 szt. 7. Drukarka atramentowa A4 - 8 szt. 8. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 7 szt. 9. Drukarka laserowa kolorowa A3 - 2 szt. 10. Monitor LCD - 6 szt. 11. Pendrive 32GB - 10 szt. 12. Mysz optyczna - 5 szt. 13. Klawiatura - 5 szt. 14. Głośniki - 1 szt. 15. Program Adobe Indesign CS4 PL - 1 szt. 16. Drukarka atramentowa A3- 1 szt 17. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt. Szczegółowy opis oraz minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia wskazane zostały na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r (załącznik nr 5 Wykaz sprzętu - minimalne parametry).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.31.50.00 - Pakiety oprogramowania do składu komputerowego .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali jedną dostawę sprzętu komputerowego na kwotę min. 175.000,00 zł brutto. (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki te spełniają łącznie). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z załącznik nr 2, dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym), 3) wykaz zadań podobnych do przedmiotu przetargu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (zgodnie z załącznikiem nr 3, dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie z należytą starannością świadczonych zadań (np. referencje) 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu 1. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Wszystkie w/w dokumenty stanowią załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i winny być złożone w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres zamawiającego oznaczonej dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na zadanie, pn.: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego (wzór - załącznik nr 1 - dostępnym na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r) 3. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie i podpisanej przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wraz z pieczęcią imienną. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do dokumentów należy załączyć skuteczne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Powyższa forma dotyczy również dokumentów uzupełnianych w myśl art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Kwestie dotyczące formy oraz rodzajów dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.06 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do wniosku musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Przykładowe wzory pełnomocnictw - załącznik nr 4a, 4b - dostępne na stronie http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r). Pełnomocnictwo winno być udzielone przez: a. wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej (w przypadku oferty składanej przez spółkę cywilną) b. wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum (w przypadku oferty składanej przez Konsorcjum). 6. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 7. Wzory dokumentów, które należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dostępne są na stronie Zamawiającego, tj.: http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://www.bip.jastrzebie.pl/index.php?idmp=1921&r=r

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl, o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem przesłać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazanie go Zamawiającemu w terminie Wykonawca nie zostanie przypisany do licytacji. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji do godz. 14:00..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Powyższa licytacja będzie licytacją jednoetapową. 2. Zamawiający nie określa ceny wywoławczej. 3. Licytacja rozpoczyna się od pierwszej złożonej w trakcie licytacji oferty. 4. W toku licytacji elektronicznej, Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 5. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 8. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 9. Minimalny krok postąpienia 100,00 złotych brutto. 10. Wykonawcy mogą zgłaszać wyższe postąpienia, bez konieczności respektowania zasady wielokrotności minimalnego postąpienia. 11. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o złożonych przez nich ofertach, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 12. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    1Etap zakończy się jeżeli w ciągu 10 min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 min od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 19.10.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta w Jastrzębiu Zdroju, Wydział Informatyki Miejskiej, 44-335 Jastrzębie Zdrój Al. Piłsudskiego 60, bud.A pok.310..

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do składania ofert, o godz. 10.00..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja elektroniczna zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10min od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpien.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja elektroniczna zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 min od otwarcia licytacji nie zostanie złożone żadne postąpienie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.