eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i MODGiK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-29

Olsztyn: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i MODGiK
Numer ogłoszenia: 350286 - 2010; data zamieszczenia: 29.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta i MODGiK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: I część Zakup laptopów II część Zakup stacji roboczych i monitorów III część - Zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych IV część Zakup oprogramowania V część Zakup półki dyskowej do macierzy NetApp FAS2020, oprogramowanie do macierzy NetApp FAS 2020 VI część Zakup przełączników sieciowych 2. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 3. W trakcie realizacji dostawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć Zamawiającemu: instrukcję obsługi dostarczonego sprzętu w języku polskim, kartę gwarancyjną dostarczonego sprzętu. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone w odniesieniu do poszczególnych w/w urządzeń. Podane powyżej parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. W formularzu cenowym należy podać typ/model proponowanego urządzenia, a w przypadku gdy Wykonawca proponuje urządzenie o parametrach lub funkcjach technicznych lepszych niż wymagane, należy podać typ/model proponowanego urządzenia oraz istotne parametry i funkcje techniczne, które podwyższają jakość oferowanego urządzenia (należy dołączyć specyfikacje techniczne proponowanych urządzeń). 5. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanych urządzeń do siedziby Zamawiającego (pomieszczenia Wydziału Informatyki). 6. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.31.41-1, 30.23.72.80-5, 30.23.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: I część - Zakup laptopów - 500,00 zł II część - Zakup stacji roboczych i monitorów - 2.900,00 zł III część - Zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych - 1.100,00 zł IV część - Zakup oprogramowania - 1.000,00 zł V część - Zakup półki dyskowej do macierzy NetApp FAS2020, oprogramowanie do macierzy NetApp FAS 2020 - 2.100,00 zł VI część - Zakup przełączników sieciowych - 470,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a). 3. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w przypadku oferowania sprzętu równoważnego, Zamawiający żąda specyfikacji technicznej - opisu urządzeń technicznych potwierdzających zapewnienie odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej; 2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 08.11.2010 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Olsztyn, Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402; 3. Znak sprawy ZP.3410-144/10; 4. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy P. z. p. tj. odwołanie i skarga do sądu, w okolicznościach określonych w rozdziale XVI SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup laptopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Notebook 1 szt. - HP EliteBook 8540p (WD921EA) lub równoważny spełniający wymagania opisane w SIWZ. 2. Notebook 6 szt. - HP 620 (WD677EA) lub równoważny spełniający wymagania opisane w SIWZ. 3 3. Laptop mini 3 szt. - Asus Eee PC 1005P lub równoważny spełniający wymagania opisane SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup stacji roboczych i monitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacje graficzne 6 szt. - HP Z400 (KK642EA) z kartą grafiki NVIDIA Quadro FX3800 lub równoważne spełniające wymagania opisane w SIWZ. 2. Stacje graficzne 4 szt. - HP Z400 (KK642EA) z kartą grafiki NVIDIA Quadro FX580 lub równoważne spełniające wymagania opisane w SIWZ. 3. Stacja graficzna 1 szt. - HP Z800 (KK696EA) z kartą grafiki NVIDIA Quadro FX4800 1,5GB lub równoważne spełniające wymagania opisane w SIWZ. 4. Monitor LCD 20cali 6 szt. - HP LP2065 lub równoważny spełniający wymagania opisane w SIWZ. 5. Monitor LCD 22cale 7 szt. - HP LP2275w lub równoważny spełniający wymagania opisane w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup akcesoriów komputerowych, elementów zestawów komputerowych, urządzeń multimedialnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zasilacze UPS 6 szt. - Ever Duo II Pro 800 lub równoważne spełniające wymagania określone w SIWZ. 2. Zasilacz UPS 1 szt. - Ever Sinline XL 2200 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 3. Rzutnik multimedialny 1 szt. - Epson EB-W8D lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 4. Tablica interaktywna 1 szt. - INTERWRITE DualBoard lub równoważny spełniająca wymagania określone w SIWZ. 5. Ruter 2 szt - spełniający wymagania określone w SIWZ. 6. przełącznik 2 szt - 5 portów 1GB. 7. przełącznik 1 szt - D-Link DGS-1210-48 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 8. Drukarka laserowa kolorowa 2 szt. - HP Color LaserJet Professional CP5225dn lub równoważna spełniająca wymagania określone w SIWZ. 9. Drukarka laserowa dwustronnie drukująca - 1 szt. Xerox Phaser 3435 lub równoważna spełniająca wymagania określone w SIWZ. 10. Drukarka atramentowa kolorowa A3 - 1 szt. HP Business Inkjet 2800 lub równoważna spełniająca wymagania określone w SIWZ. 11. Monitor LCD 22 cale 1 szt spełniający wymagania określone w SIWZ. 12. Podajnik papieru na 500 arkuszy dla drukarki HP Color LaserJet 5550 1 szt. 13. Dyski zewnętrzne 1TB - 3 szt., 500GB - 2 szt spełniające wymagania określone w SIWZ. 14. pamięć USB (pendrive) 32GB - 9 szt., 16GB - 10 szt, 8GB - 5 szt. spełniające wymagania określone w SIWZ. 15. Pamięci do komputerów HP DDR2-800 ECC, 1 GB (1 x 1 GB) (GH739AA) - 8 szt. 16. Cyfrowy aparat fotograficzny 1 szt. - Panasonic Lumix DMC-TZ10 lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ. 17. sprzętowy Anti-Virus Firewall 1 szt. - FortiGate-50B 24x7 Bundle 3 Year lub równoważny spełniający wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.00-8, 30.23.21.30-4, 48.90.00.00-7, 32.42.00.00-3, 30.23.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie ABBYY FineReader 10 Profesional PL - 1 szt. Solid PDF Tools v6 - 1 szt. Multi-Edit 2008 - 1 szt. Adobe Photoshop CS5 PL WIN BOX - 2 szt. Adobe Acrobat 9.0 PRO PL WIN BOX - 1 szt. Adobe Acrobat 9.0 PRO PL WIN BOX Upgrade - 1 szt. Camtasia Studio 7 - 1 szt. Podniesienie licencji ESRI ArcEditor do ArcInfo - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Półka dyskowa do macierzy NetApp FAS2020, oprogramowanie do macierzy NetApp FAS 2020.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa posiadanej macierzy NetApp FAS2020 (z dwoma kontrolerami) o dodatkową półkę dyskową spełniająca wymagania określone w SIWZ. 2.Oprogramowania do macierzy FAS 2020 (dla dwóch kontrolerów) spełniające wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80-5, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przełączniki sieciowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przełączniki sieciowe Juniper EX 3200-48T - 2 szt. lub urządzenia równoważne spełniające wymagania określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.