To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-22
Suwałki: Akcesoria II - 2015
Numer ogłoszenia: 350042 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331158 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Akcesoria II - 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 Formularzu cenowym. 2. Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 6. Dostarczone taśmy barwiące muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do zamawiającego. 7. Ewentualne naprawy urządzeń peryferyjnych wynikłe z wad dostarczonych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z wad taśmy. 8. Koszty opinii wydanej przez autoryzowany serwis pokryje Wykonawca w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, że awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem równoważnika..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 31.43.40.00 - Akumulatory litowe 31.68.25.00 - Awaryjny sprzęt elektryczny 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GENTI Spółka z o.o., ul. Sienkiewicza 29A, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6471,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6436,52
Oferta z najniższą ceną: 5975,81 / Oferta z najwyższą ceną: 6957,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Przebudowa drogi wewnętrznej Zielone Drugie - Wychodne
- Remont elewacji budynku zabytkowej Kordegardy w Dowspudzie
- Organizacja wycieczki zagranicznej do Turcji finansowanej z ZFŚS dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki
- Dostawa prefabrykatów brukarskich
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zabiegi pielęgnacyjne na terenach zieleni miasta Suwałki w 2025 - 2026 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym"
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Taśmy barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.