eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzZAKUP POSIŁKÓW W FORMIE JEDNEGO GORĄCEGO DANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-22

Racibórz: ZAKUP POSIŁKÓW W FORMIE JEDNEGO GORĄCEGO DANIA
Numer ogłoszenia: 349940 - 2015; data zamieszczenia: 22.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 323606 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP POSIŁKÓW W FORMIE JEDNEGO GORĄCEGO DANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest -Zakup posiłków w formie jednego gorącego dania - dla klientów wskazanych przez Zamawiającego. 1) szacunkowa ilość posiłków rocznie: 13800 2) liczba wydawanych średnio posiłków pomiędzy 40-60 dziennie 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia na posiłki z uwagi na zmianę liczby podopiecznych korzystających z tej formy pomocy, co nie skutkuje powstaniem żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy wobec Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za posiłki w ilości wskazanej w ust.1 pkt.1 lub odszkodowania z tytułu zamówienia mniejszej ilości posiłków 2. Wymagania jakie musi spełnić Wykonawca: 1) miejsce wydawania posiłków w lokalu Wykonawcy - na terenie miasta Raciborza w odległości nie większej niż 3 km od siedziby tj. Sienkiewicza 1 2) dysponować lokalem, w którym zamierza wydawać posiłki, na czas obejmujący, co najmniej okres obowiązywania umowy. 3) minimalny standard lokalu: a) w pomieszczeniu-jadalni znajduje się min 5 stolików (dla 20 osób) (bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania), b) dopuszczony przez właściwy podmiot do prowadzenia zbiorowego żywienia, c) wyposażony w wc. z umywalką oraz podstawowe środki sanitarne, dostępny bezpłatnie dla klientów, d) w lokalu znajduje się miejsce na okrycia wierzchnie(wieszaki), e) dopuszcza się używanie jednorazowych naczyń i sztućców, 4) spożywanie posiłków musi odbywać się na miejscu w godzinach urzędowania lokalu w godz. min.od 12.00-15.00. 5) obowiązuje bezwzględny zakaz wydawania posiłków: a) podopiecznych lub osobom przez nie upoważnionym na wynos -poza punkt wydawania posiłków, o którym mowa w § 3 ust.2 b) podopiecznym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, c) osobom nie będących podopiecznymi wskazanymi przez Zamawiającego, 6) zapewnia wydawanie posiłków przez cały rok od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 7) stosuje wszelkie wymagania sanitarno-higieniczne i jakość zdrowotną żywności, o których mowa w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 8) przygotowuje posiłki, które muszą być urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym, z wykorzystywaniem produktów sezonowych, sposobu ich przyrządzania, 9) przygotowuje posiłki codziennie w dniu ich dostawy ze świeżych, naturalnych produktów o wysokiej jakości (nie mrożonych, niedopuszczalne jest przygotowywanie posiłków z koncentratów obiadowych w proszku oraz konserw). 10) zapewnia jakość posiłków i organizację posiłków zgodnie z normami Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. 11) zapewnić przechowywanie prób żywności zgodnie z obowiązującymi wymogami przepisów prawa, 12) jadłospis miesięczny zobowiązany będzie przesyłać do akceptacji na siedem dni przed rozpoczęciem każdego miesiąca na adres skrzynki e-mailowej 13) zatwierdzony jadłospis stanowi podstawę do realizacji zamówienia, 14) zamawiający ma prawo dokonywać korekty w jadłospisie , 15) posiadać ubezpieczenie na sumę nie mniejsza niż 20.000,00 zł., od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały czas trwania umowy. 3. Przy wycenie posiłków należy wziąć pod uwagę: 1) gramaturę posiłku: a) zupa 450 ml, (podprawiana niskotłuszczową śmietaną albo masłem czy mąką, a tylko sporadycznie zasmażką) ,dodatek do zupy tz.wkładką w ilości 100 g (mięso lub kiełbasa z wyłączeniem kiełbasy typu parówka i martadela), i chleb w ilości nie mniejszej niż 200 g, b) danie jednogarnkowe typu np. bigos, fasolka po bretońsku, łazanki, gołąbki itp. w ilości 400 g i chleb w ilości nie mniejszej niż 200 g do każdego dania, 2) tygodniowo należy ustalić następujące ilości posiłków a) 2 posiłki w formie zupy z wkładką i chlebem, b) 4 posiłki w formie dania jednogarnkowego i chlebem. 4. Klient zobowiązany będzie do potwierdzania odbioru posiłków przez złożenie czytelnego podpisu na indywidualnym imiennym wykazie. 5. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia odrębnej umowy powierzenia danych osobowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie informacji na temat danych osób korzystających z posiłków, w tym nie ujawniania informacji, że dana osoba jest klientem Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie na sumę nie mniejsza niż 20 000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na czas trwania umowy. 8. Kontrola gotowanych obiadów oraz dostawy 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny i weryfikacji wszystkich parametrów wykonania zleconej usługi na każdym etapie oraz w każdej chwili produkcji posiłków. 2) Wykonawca zapewni zamawiającemu dostęp do wszelkich dokumentów, danych i pomieszczeń niezbędnych do przeprowadzenia kontroli, 3) Kontrola będzie obejmować między innymi: a) ocenę higieny kuchni, opakowań, garnków, sprzętu b) ocenę organoleptyczną posiłków, c) sprawdzenie zgodności posiłków z jadłospisem na dany miesiąc, d) sprawdzenie gramatury posiłków, e) sprawdzenie temperatury posiłków w momencie wydawania posiłków, 4) zamawiający zastrzega sobie prawo dostępu do kopii protokołów pokontrolnych oraz wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie produkcji kuchennej, 9. Wymagania zamawiającego odnośnie personelu Wykonawcy. 1) wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym i dostatecznie licznym personelem zapewniającym poprawne wykonywanie usługi. 2) wykonawca wyznacza osobę odpowiedzialną za nadzór nad realizacją umowy. 3) osoby, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje zawodowe, zezwolenia i szkolenia, które są wymagane przepisami prawa w odniesieniu do wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i dystrybucją posiłków, posiadania aktualnych książeczek zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych 10. Klauzule społeczne art. 29 ust.4 pkt.4 u ustawy Pzp 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić na podstawie umowy o pracę: a) co najmniej 1 osobę do gotowania obiadów tj. kucharza w wymiarze min.1/2 etatu, b) wskazana w pkt 1a), osoba powinna być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania niniejszej umowy , nieprzerwanie przez cały okres na jaki została zawarta niniejsza umowa. 2) Wymagania związane z udokumentowaniem zatrudnienia: a) Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności komplet dokumentów, potwierdzających, wykonanie zobowiązania, o którym mowa w ust. 1: - kserokopię umowy o pracę zawartą z pracownikiem, -zgodę na przetwarzanie danych osobowych pracownika, 3) Zamawiający uprawniony będzie, przez cały okres trwania umowy, do kontroli spełnienia przez Wykonawcę zobowiązań, o których mowa w ust.10 pkt.1, 4) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest w terminie do 2 dni udokumentować spełnianie zobowiązania, o którym mowa w ust.10 pkt.1, 5) Strony dopuszczają zmianę osoby, o której mowa w ust.10. pkt.1, wykonującej przedmiot zamówienia, z tym zastrzeżeniem, że kolejny pracownik będzie spełniał wymagania tam wskazane 6) W przypadku wypowiedzenia(rozwiązania(wygaśnięcia stosunku pracy z osobą, o której mowa w ust.10 pkt.1 i pkt.5 biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie w formie pisemnej lub faxem, pod rygorem bezskuteczności, w terminie do 3 dni, licząc od dnia w którym nastąpiło rozwiązanie/wypowiedzenie/wygaśnięcie stosunku pracy. 7) Wykonawca w terminie do 14 dni od dnia rozwiązania(wypowiedzenia(wygaśnięcia stosunku pracy, o którym mowa w pkt.5 zobowiązany jest zatrudnić kolejną osobę na podstawie umowy o pracę, spełniającą wymagania z ust.10 pkt.1 i przedłożyć Zamawiającemu w formie pisemnej (faxem) kopie dokumentów potwierdzających to zatrudnienie, o których mowa w ust.10 pkt.2 . 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo wstępu do miejsca wykonywania zamówienia w celu weryfikacji rzeczywistego udziału osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kuchnia Caritas Diecezji Opolskiej, ul.Kozielska 65, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115092,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71760,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.